  • 1. Data: 2004-11-26 10:47:58
    Temat: Urodzinowy serwis mBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mBank z okazji urodzin uruchomił nowy serwis internetowy pod nazwą mBank od
    środka.
    "Na początku był chaos, w tym chaosie byliśmy my i nasze pomysły. Później z
    tego chaosu wyłonił się mBank i chaos został ujarzmiony, ale my nie." -
    zaznacza Piotr Gawron, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej.

    mBank rozpoczął działalność cztery lata temu - 26 listopada 2000 - jako
    pierwszy wirtualny bank w Polsce. Od tej pory nie przestaje zaskakiwać
    wciąż nowymi rozwiązaniami, które pomagają Klientom w zarządzaniu finansami
    osobistymi. O sukcesie mBanku świadczą liczby:

    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7588

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 2. Data: 2004-11-27 10:09:24
    Temat: Re: Urodzinowy serwis mBanku
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 26 Nov 2004 11:47:58 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >osobistymi. O sukcesie mBanku świadczą liczby:

    ROTFL: 2,66 mln zł w depozytach,

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-11-27 11:17:07
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > ROTFL: 2,66 mln zł w depozytach,

    ... co podzielone przez 735 tys. klientów daje 3,62 zł
    per capita :-)))

    trainer

  • 4. Data: 2004-11-27 15:57:36
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    trainer <t...@p...org> wrote:

    > ... co podzielone przez 735 tys. klientów daje 3,62 zł
    > per capita :-)))

    Chodzi o mld a nie mln - wiec nie 3,6 zl a w tysiacach oczywiscie. Ale
    prawda jest taka, ze bardzo spada im srednia. W VW zreszta tez spada
    (chociaz nie az tak)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2004-11-27 16:17:58
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 27 Nov 2004 16:57:36 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Chodzi o mld a nie mln - wiec nie 3,6 zl a w tysiacach oczywiscie. Ale

    jeśli chodzi o mld, to napisz mld a nie mln :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2004-11-27 16:21:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:
    > jeśli chodzi o mld, to napisz mld a nie mln :-)

    W te teksty nie ingeruje, bo czesto nic by z nich nie zostalo ;) Ale blad
    oczywisty i poprawiony, zaraz im zwroce uwage, hehehe

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2004-11-27 23:26:47
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Chodzi o mld a nie mln - wiec nie 3,6 zl a w tysiacach oczywiscie. Ale
    > prawda jest taka, ze bardzo spada im srednia.

    Ale chyba do tej kwoty nie wliczają się środki na funduszach
    inwestycyjnych? Więc sami mają co chcieli ;-)

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 8. Data: 2004-11-30 17:50:57
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > W te teksty nie ingeruje, bo czesto nic by z nich nie zostalo ;) Ale
    > blad oczywisty i poprawiony, zaraz im zwroce uwage, hehehe

    Amra, w teksty nie ingerujesz a powinieneś. Chociażby po to, żeby
    korygować a nie powielać rażące błędy jak ten z 'mln' zamiast 'mld'. No
    i poprawiać "potworki" językowe i błędy stylistyczne, których pojawia
    się wiele w tekstach redagowanych przez działy PR firm. To nie uchodzi
    taki bełkot zamieszczać. Najwyżej ich poinformuj, że zmieniłeś to i tamto.

    K.

  • 9. Data: 2004-12-01 20:15:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> wrote:
> [...]
    > się wiele w tekstach redagowanych przez działy PR firm. To nie uchodzi
    > taki bełkot zamieszczać. Najwyżej ich poinformuj, że zmieniłeś to i

    Wiesz - ja bardzo chetnie - ale PRnewsa to ja sam praktycznie robie + mam
    osobe od prasowki. I place jej z wlasnej kieszeni.
    A PRnews.pl - bezposrednio do kieszeni kasy mi nie przynosi (posrednio juz
    na cale szczescie tak ;), tylko generuje koszty. O ilosci czasu spedzonego
    nie wspomne :)
    Poszla teraz reklama Nordi, sa jakies wnioski z CF Bankiera - ale te
    pieniadze zobacza za jakis dluzszy pewnie czas.
    Reasumujac PRnews.pl - to dalej serwis hobbystyczny - i sam fizycznie nie
    wyrobie - zwlaszcza ze mam inne tez heheh zajecia ;)

    Gdybym mial 500 zl miesiecznie nawet to by mucha nie siadala :) A tak -
    musi byc tak jak jest. (zwlaszcza ze nie mam DG - a nie bede jej przy tych
    bandyckich podatkach zakladal).

    Ot - i caly problem - rozbijajacy sie o kase :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!