  • 1. Data: 2010-06-28 11:28:45
    Temat: Uroki Aliora.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Zgubiłem i zastrzegłem wiosną KK Aliora. Poniewaz za nową chcieli 70
    złotych, to spłaciłem zadłuzenie i wypowiedziałem umowę. Bank miał zamknąć
    kartę. Niedawno zaniepokojony bzdurami , które pojawiły się na koncie karty,
    (pojawiły sie fikcyjne wykorzystane limity, jakies kwoty zadłuzenia itp. na
    zastrzezonej i spłaconej w marcu karcie) zadzwoniłem na ich infolinię.
    Miły pan uspokoił mnie , ze to na www to bzdury, ale jest inny problem.
    Ponieważ bank dokonał cashbacku w kwocie 1,74 zł. karta nie zostanie
    zamknieta dopóki nie podejme w placówce tej oszałamiajacej kwoty.
    Przelać podobno nie mogą. Nie maja takiego zwyczaju.

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-06-28 12:35:38
    Temat: Re: Uroki Aliora.
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Ponieważ bank dokonał cashbacku w kwocie 1,74 zł. karta nie zostanie
    > zamknieta dopóki nie podejme w placówce tej oszałamiajacej kwoty.
    > Przelać podobno nie mogą. Nie maja takiego zwyczaju.

    Się ciesz że w tą stronę ;-)

    --
    AS