  • 1. Data: 2011-08-28 21:36:48
    Temat: Uruchomienie kredytu hipotecznego przy zakupie na rynku wtornym
    Od: "Raf" <m...@g...pl>

    Hej

    Pytanie dotyczace uruchomienia kredytu hipotecznego przy zakupie mieszkania na
    runku wtornym.

    Jak taka wyplata srodkow sie odbywa? Zakladajac ze czesc kwoty zakupu
    mieszkania pokrywa kupujacy, reszta jest finansowana z kredytu.

    Czy najpierw podpisuje sie akt notarialny kupna-sprzedazy nieruchomosci, a
    bank pozniej (np w ciagu 3 dni) przelewa sprzedajacemu srodki? Jak to w ogole
    wyglada?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-08-29 07:49:28
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 28 Sie, 23:36, "Raf" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > bank pozniej (np w ciagu 3 dni) przelewa sprzedajacemu srodki? Jak to w ogole

    U mnie było tak:
    Najpierw akt notarialny, dalej przelew własnych środków sprzedającemu,
    przekazanie dowodu przelewu bankowi i uruchomienie kredytu przez bank.
    Wszystko poszło bardzo sprawnie (BZWBK).

  • 3. Data: 2011-08-29 07:57:58
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 28.08.2011 23:36, Raf wrote:
    > Czy najpierw podpisuje sie akt notarialny kupna-sprzedazy nieruchomosci, a
    > bank pozniej (np w ciagu 3 dni) przelewa sprzedajacemu srodki? Jak to w ogole
    > wyglada?

    właśnie tak. Z tym że zależy to od banku, niektóre przelewają od razu,
    inne rezerwują czas na weryfikację - musisz pytać w danym banku
    Marx

  • 4. Data: 2011-08-29 08:10:37
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (29.08.2011 09:57), Marx wrote:

    > właśnie tak. Z tym że zależy to od banku, niektóre przelewają od razu,
    > inne rezerwują czas na weryfikację - musisz pytać w danym banku

    W BPH, mimo że nie rezerwował sobie żadnego czasu na weryfikację,
    przelew trwał prawie 2 tygodnie.

    p. m.

  • 5. Data: 2011-08-29 08:47:57
    Od: ksdrs <k...@o...pl>

    W dniu 2011-08-28 23:36, Raf pisze:
    > Czy najpierw podpisuje sie akt notarialny kupna-sprzedazy nieruchomosci, a
    > bank pozniej (np w ciagu 3 dni) przelewa sprzedajacemu srodki? Jak to w ogole
    > wyglada?

    Na moje mieszkanie byl jescze zaciagniety kredyt wiec troche sie ciagnelo.
    1. akt notarialny
    2. 3 dni pozniej transza na splate obecnego kredytu
    3. 21 dni pozniej potwierdzenie z banku ze kredyt jest splacony +
    zaswiadczenie o wykresleniu z hipoteki
    3. 14 dni pozniej 2 transza

    ksdrs