  • 11. Data: 2009-11-21 20:54:32
    Temat: Re: Ustawa hazardowa , a tajemnica bankowa.
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 21 Lis, 16:21, Grzexs <g...@g...pXl> wrote:

    > W sensie bezwzględnym - nie byli, ale z tego, co realnie było do wyboru,
    > to "byli". Też to był wybór mniejszego zła.

    Wiesz co, już LPR była bardziej liberalna gospodarczo (ich inicjatywą
    była kwota wolna od PIT "na dzieci), że o najstarszej UPR nie wspomnę,
    bo to dla każdego, komu nie są obce ideały wolnościowe jest oczywiste.
    A patrząc na obecne inicjatywy PO (np. czarna lista stron czy
    pogłębianie inwigilacji), to nie wiem czy to zło jest "mniejsze"...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2009-11-21 21:13:03
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > A patrząc na obecne inicjatywy PO (np. czarna lista stron czy
    > pogłębianie inwigilacji), to nie wiem czy to zło jest "mniejsze"...

    Niestety, UPR nie potrafiła wypromować siebie jako partii, to był
    Korwin-Mikke i... jakieś zamglone tło, a pan Janusz miewał niekiedy
    szalone pomysły, czym zrażał do siebie wyborców. LPR program miała niby
    liberalny, ale przypomnijmy sobie skąd się wywodziła - analogie do
    "Proletaryatu" nasuwają się same. No i jej kluczowi działacze...

    A teraz rzeczywiście - PO zaczyna przerażać.

    No więc na kogo - u licha - głosować w tym pięknym kraju? A może zostać
    anarchistą?

    --
    Grzexs

  • 13. Data: 2009-11-22 16:53:29
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Lis, 22:13, Grzexs <g...@g...pXl> wrote:

    > No więc na kogo - u licha - głosować w tym pięknym kraju? A może zostać
    > anarchistą?

    Chwilowo: nie głosować, przez miesiąc nie płacic ZUS-u i nie kupować
    benzyny, gazu, papierosów i alkoholu. Zaraz potem sytuacja się
    wyklaruje i sie okaże, komu powierzyć mandat.