  • 1. Data: 2009-09-02 21:03:52
    Temat: Uwaga P. Kuczyński
    Od: macieks <m...@g...com>

    Na stooq.pl wczoraj i dziś po sesji w USA jest komentarz Piotra
    Kuczyńskiego:

    "Uwaga: Być może przez pewien czas będę podawał tę informację na
    początku każdego komentarza. Dowiedziałem się z linka, że powstała
    dziwna sytuacja."

    Wie ktoś może co to za info ??

  • 2. Data: 2009-09-02 23:17:32
    Temat: Re: Uwaga P. Kuczyński
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    >Wie ktoś może co to za info ??

    Może Pan Piotr dowiedział się wreszcie z linka, że można założyć rachunek
    inwestycyjny i wreszcie zacząć grać a nie tylko pisać o graniu.
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-09-03 04:47:55
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może Pan Piotr dowiedział się wreszcie z linka, że można założyć rachunek
    > inwestycyjny i wreszcie zacząć grać a nie tylko pisać o graniu.
    > Dombrek

    Z jakiego linka wiesz, że nie gra?

  • 4. Data: 2009-09-03 07:38:07
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    >
    > Może Pan Piotr dowiedział się wreszcie z linka, że można założyć rachunek
    > inwestycyjny i wreszcie zacząć grać a nie tylko pisać o graniu.

    Oj no chyba wie, kiedyś słyszałem jak opowiadał, że miał jakieś tam akcje i
    że stracił bo jakieś święto było i potem była zwała - w okolicach Wielkiej
    Nocy to słyszałem.

  • 5. Data: 2009-09-03 07:43:36
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    > Z jakiego linka wiesz, że nie gra?

    Chyba 2 lata temu na wall street mówił, że już nie gra

    DJ

  • 6. Data: 2009-09-03 10:35:21
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    DJ(stopazwrotu.pl) pisze:

    > Chyba 2 lata temu na wall street mówił, że już nie gra
    >
    > DJ

    Pan Piotr, jak przystało na socjalistę, dwa dni temu poparł na antenie
    CNBC propozycję wprowadzenia podatku od obrotu na rynku Forex (podatek
    Tobina) dla pozbycia się z rynku wrednych "szpekulantów", więc chyba na
    forexie nie gra :)

    Pozdrowienia dla sympatycznego, oczywiście, niewątpliwie, Pana Piotra.

  • 7. Data: 2009-09-03 15:53:59
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Chyba 2 lata temu na wall street mówił, że już nie gra

    Szczerze wątpię, że w ogóle kiedyś grał. (pomijam losowy zakup pojedynczych
    papierów).
    To oczywiście żaden przytyk personalny do Pana Kuczyńskiego, bo tego oceniać
    nie mogę skoro nie znam go osobiście.
    Dombrek

  • 8. Data: 2009-09-03 20:13:10
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    "Uwaga: Być może przez pewien czas będę podawał tę informację na
    początku każdego komentarza. Dowiedziałem się z linka, że powstała
    dziwna sytuacja."

    Wie ktoś może co to za info ??

    Dziś znów:
    "Uwaga: Przedostatni raz podam tę informację na początku tego komentarza.
    Dowiedziałem się z linka, że powstała dziwna sytuacja"

    To jest dość kuriozalne, nie uważacie?
    Może to jest jakiś kod, może to jest jakiś komunikat którym porozumiewają
    się grube ryby rynkowe ;-)?
    Może to znaczy: "Tu gruby, tu gruby, powtarzam po raz ostatni: zwała
    odwołana, teraz longi" ;-))))???

  • 9. Data: 2009-09-03 20:44:14
    Temat: Piotr. Kuczyński kiedys grywal na gieldzie i bywal na Grupie
    Od: "Loser" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ciao

    Piotr Kuczynski kiedys (nawet w miare regularnie) bywal na Grupie

    Pozniej jak zaczal zawodowo komentowac znacznie ograniczyl bytnosc

    No,a ze na gieldzie grywał/inwestował ,a nawet przez jakis czas zyl z tego to
    tez wiadome

    Roznie tez bywalo - kiedys pamietam jak chyba niezle musial wejsc w Irene
    (malo spolek bylo kiedys) i ciezko mu bylo wyjsc

    To dla tych nowych i mniej starych na Grupie

    Pozdrowko

    Loser

  • 10. Data: 2009-09-03 21:39:51
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Fidelio" <t...@o...eu> wrote in message
> [...]
    > się grube ryby rynkowe ;-)?
    > Może to znaczy: "Tu gruby, tu gruby, powtarzam po raz ostatni: zwała

    hue hue...
    moze to jakas CAPTCHA ? jest tam gdzies pole do wpisania hasła "Benkowa
    hossa" ?

    george