  • 21. Data: 2014-06-30 08:32:00
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > póki co cały czas 2% zwroty za zakupy jest, ale powoli zaczynam się
    > zastanawiać, czy warte toto tego zachodu...
    >
    > Sierp

    no ja żadnego zwrotu już nie dostaję (pewnie nie spełniam jakiegoś warunku)

    tych 79 zł nie mam zamiaru płacić więc zadzwonię do nich i dowiem się
    czy można to jakoś ominąć jeżeli ktoś nie zrobił odpowiedniego obrotu

    przeliczniki fajne, ale karty z Alior Kantor też ładnie pod tym względem
    się zachowują

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2014-06-30 17:58:31
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-06-30 08:32, RobertS pisze:

    > no ja żadnego zwrotu już nie dostaję (pewnie nie spełniam jakiegoś warunku)

    IMO kolega @Sierp się wciął nie na temat.
    ZTCP 2% było dla posiadaczy KONTA od transakcji kartą DEBETOWĄ
    Wątek jest o kredytowych
    Jak nie masz Golda to nowy regulamin zniósł "zwrot kwot" dla pozostałych.

    > tych 79 zł nie mam zamiaru płacić więc zadzwonię do nich i dowiem się
    > czy można to jakoś ominąć jeżeli ktoś nie zrobił odpowiedniego obrotu

    @mm ci wyżej podpowiedział - rozwiązać umowę o kartę przed upływem roku
    rozliczeniowego - wtedy ci nie będą mieli kiedy naliczyć opłaty "w
    pierwszym miesiącu nowego roku rozliczeniowego"

    > przeliczniki fajne, ale karty z Alior Kantor też ładnie pod tym względem
    > się zachowują

    Owszem, fajne są. Ciekawe jak długo - odpowiednie punkty w TOiP są - na
    razie z kwotami 0,00zł ;)
    Jeśli nie rozróżniasz/nie potrzebujesz rozróżniać obsługi karty
    debetowej i kredytowej to faktycznie.

    Sławek

  • 23. Data: 2014-06-30 22:57:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > @mm ci wyżej podpowiedział - rozwiązać umowę o kartę przed upływem roku
    > rozliczeniowego - wtedy ci nie będą mieli kiedy naliczyć opłaty "w
    > pierwszym miesiącu nowego roku rozliczeniowego"

    mam kartę do listopada, do września potrzymam, bo mi się przyda, dzisiaj
    chciałem złożyć dyspozycję nieodnawiania karty, ale nie udało się, gdyż
    zadzwoniłem z innego numeru niż mieli odnotowane w systemie

    muszę dodać drugi numer

    > Owszem, fajne są. Ciekawe jak długo - odpowiednie punkty w TOiP są - na
    > razie z kwotami 0,00zł ;)

    nic nie może wiecznie trwać, jak wprowadzą dodatkowe opłaty to znowu
    trzeba będzie się rozejrzeć

    > Jeśli nie rozróżniasz/nie potrzebujesz rozróżniać obsługi karty
    > debetowej i kredytowej to faktycznie.

    Alior Kantor jest embosowana, tak na oko nie widać że to nie jest kredytówka

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 24. Data: 2014-06-30 23:44:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 29.06.2014 22:46, Slavekk pisze:

    > Pamiętasz przyszłość?
    > Bo w przeszłości zapowiedzi takowych nie było.

    Od razu widać, że zrobiłem czeski błąd zostaną > zostają (aż tak boli
    chwila myślenia czy taki mało domyślny jesteś?) ale jak zauważyłem, Ty
    przy każdej możliwej okazji musisz wszystko wytknąć, obśmiać etc.
    Daruj sobie to brylowanie, bo nic do sprawy nie wnosi a jak mawiają
    "milczący głupiec uchodzi za mędrca".

    Xenocide

  • 25. Data: 2014-07-01 18:55:02
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-06-30 23:44, xbartx pisze:

    > Od razu widać, że zrobiłem czeski błąd zostaną > zostają (aż tak boli
    > chwila myślenia czy taki mało domyślny jesteś?)

    Ani nie zostają, ani nie zostaną - nie było czego się domyślać.
    To nie czeski błąd tylko zwykły - nie miałeś racji po prostu.
    Bank tą marką (Raiffeisen Polbank) sygnuje (nadal) swoje karty.
    Nie tylko nie wymienia kart Polbanku na "Rajfiego" ale wręcz zrezygnował
    z wydawania "kart Rajfiego" bo jakoś tak sobie wybrali (musieli?), że
    Raiffeisen Bank Polska SA działa pod marką Raiffeisen Polbank.
    Próbowałem się dowiedzieć, co właściwie pamiętasz. Przecież nie można
    wykluczyć, że za tydzień nie pojawi się całkiem nowy zestaw dokumentów
    wydanych przez bank z nowymi regulaminami, TOiP i logo. A może gdzieś
    już były jakieś zapowiedzi tego kroku których nie znam

    > ale jak zauważyłem, Ty
    > przy każdej możliwej okazji musisz wszystko wytknąć, obśmiać etc.

    Oczywiście
    [Paranoja ON]
    Jeśli ktoś pyta, to nie po to by się dowiedzieć tylko by zaprzeczyć
    twojej wiedzy, a może nawet ośmieszyć ją
    [Paranoja OFF]

    > Daruj sobie to brylowanie, bo nic do sprawy nie wnosi a jak mawiają
    > "milczący głupiec uchodzi za mędrca".

    Zajrzyj w lustro i powiedz to temu po drugiej stronie

    Sławek

  • 26. Data: 2014-07-02 18:33:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 01.07.2014 18:55, Slavekk pisze:

> [...]
    > z wydawania "kart Rajfiego" bo jakoś tak sobie wybrali (musieli?), że
    > Raiffeisen Bank Polska SA działa pod marką Raiffeisen Polbank.

    Otwieramy tę stronę:

    http://raiffeisenpolbank.com/klienci-indywidualni/ka
    rty

    i pokaż mi w ich ofercie chociaż jedną kartę byłego Polbanku, bo ja
    chyba jakiś ślepy jestem albo mam inny Internet niż Ty i mi się inna
    TOiP ściaga, skoro widzę praktycznie same karty byłego Rajfiego.

    Xenocide

  • 27. Data: 2014-07-02 18:39:45
    Od: Raff <r...@f...it>

    W dniu 7/2/2014 6:33 PM, xbartx pisze:

    > Otwieramy tę stronę:
    >
    > http://raiffeisenpolbank.com/klienci-indywidualni/ka
    rty

    Na tej stronie jest takie coś "Dokumenty archiwalne. Wyszukaj dokumenty
    archiwalne dotyczące kart nie oferowanych już w sprzedaży".
    I tam jest np. obowiązująca od 17.05.2014 TOiP dotycząca kart byłego Polbanku.

  • 28. Data: 2014-07-02 19:52:42
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-07-02 18:33, xbartx pisze:

> [...]
    rty

    > i pokaż mi w ich ofercie chociaż jedną kartę byłego Polbanku, bo ja

    Nie wiem, nie jestem twoim okulistą
    Ale czytanie to nie tylko kwestia oczu, jeszcze mózg warto zaangażować.
    Klikamy w dowolną kartę, potem dokumenty do pobrania, TOiP i co widzimy?
    "Dla umów zawartych po 19 maja 2014r"
    A wątek tej dyskusji o czym jest?
    O kartach które użyszkodnicy JUŻ POSIADAJĄ, czyli mają umowy zawarte
    wcześniej.
    Znaczy - linka dałeś nie na temat.

    Dodajmy, że wznowienie karty nie oznacza zawarcia nowej umowy...

    Sławek

  • 29. Data: 2014-07-03 17:49:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 02.07.2014 19:52, Slavekk pisze:

> [...]
    > "Dla umów zawartych po 19 maja 2014r"
    > A wątek tej dyskusji o czym jest?
    > O kartach które użyszkodnicy JUŻ POSIADAJĄ, czyli mają umowy zawarte

    Odpowiadaj może na temat, co?
    "Nie tylko nie wymienia kart Polbanku na "Rajfiego" ale wręcz
    zrezygnował z wydawania "kart Rajfiego""

    Rozumiem, że karta World MasterCard Class&Club, to nie jest była karta
    Rajfiego tylko tak ją sobie na poczekaniu wymyślili?

    Poza tym Panie czepialski jedna podstawowa uwaga, następnym razem się
    bardziej przykładaj i nie naciągaj faktów:
    "Dla umów zawartych po 19 maja 2014r"

    pokaż mi to *po*, bo mimo że używam oczu i angażuję dwie szare komórki,
    to jak kliknę w kartę VISA/MC SREBRNA czy też VISA ZŁOTA, to tam nie ma
    żadnego *po* tylko jest *od* a to trochę komplikuje sytuację jak
    podpowiadają mi te dwie szare komórki.
    No i na koniec pytanie za 100 punktów - miałem kartę MC Polbank T-mobile
    - jaką kartę mam teraz i gdzie mogę znaleźć TOiP na stronie banku dla niej?

    Xenocide

  • 30. Data: 2014-07-03 20:07:56
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-03 17:49, xbartx pisze:
    > No i na koniec pytanie za 100 punktów - miałem kartę MC Polbank T-mobile
    > - jaką kartę mam teraz i gdzie mogę znaleźć TOiP na stronie banku dla niej?

    Się wtrącę:
    http://raiffeisenpolbank.com/karta-kredytowa-t-mobil

    uprzedzając pytanie - nie, nie wiem, jak trafić z głównej strony banku.

    --
    Pete