-
31. Data: 2014-07-03 21:02:50
Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
Od: Slavekk <s...@g...pl>
W dniu 2014-07-03 17:49, xbartx pisze:
> W dniu 02.07.2014 19:52, Slavekk pisze:
>
>> Nie wiem, nie jestem twoim okulistą
>> Ale czytanie to nie tylko kwestia oczu, jeszcze mózg warto zaangażować.
>> Klikamy w dowolną kartę, potem dokumenty do pobrania, TOiP i co widzimy?
>> "Dla umów zawartych po 19 maja 2014r"
>> A wątek tej dyskusji o czym jest?
>> O kartach które użyszkodnicy JUŻ POSIADAJĄ, czyli mają umowy zawarte
>> wcześniej.
>> Znaczy - linka dałeś nie na temat.
>
> Odpowiadaj może na temat, co?
Na temat to jest o posiadaczach "starych" kart Polbanku
dlatego [ciach... poboczne]
>
> Poza tym Panie czepialski jedna podstawowa uwaga, następnym razem się
> bardziej przykładaj i nie naciągaj faktów:
> "Dla umów zawartych po 19 maja 2014r"
>
> pokaż mi to *po*, bo mimo że używam oczu i angażuję dwie szare komórki,
> to jak kliknę w kartę VISA/MC SREBRNA czy też VISA ZŁOTA, to tam nie ma
> żadnego *po* tylko jest *od* a to trochę komplikuje sytuację jak
> podpowiadają mi te dwie szare komórki.
"Po" 19.05 to jest to samo co "od" 20.05
Faktycznie, nie kopiowałem tylko przepisywałem i się pomyliłem.
O 1 dzień
Jeśli to dla ciebie jest komplikacja, to... dorzuć jeszcze parę komórek
do tego zadania. Tak czy tak DZISIAJ już jest i po 19.05 i po 20.05,
więc DZISIAJ to różnica żadna.
> No i na koniec pytanie za 100 punktów - miałem kartę MC Polbank T-mobile
> - jaką kartę mam teraz i gdzie mogę znaleźć TOiP na stronie banku dla niej?
Jeśli nie straciła ważności to masz nadal kartę MC Polbank T-mobile
obsługiwaną przez Raiffeisen Bank Polska SA.
Jeśli przyjdzie pora wymiany na nową to dostaniesz MC Raiffeisen Polbank
T-mobile.
Linka do dokumentów już ci @Pete podał.
Sławek
-
32. Data: 2014-07-04 01:07:24
Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
Od: xbartx <b...@h...net>
W dniu 03.07.2014 21:02, Slavekk pisze:
> "Po" 19.05 to jest to samo co "od" 20.05
> Faktycznie, nie kopiowałem tylko przepisywałem i się pomyliłem.
> O 1 dzień
> Jeśli to dla ciebie jest komplikacja, to... dorzuć jeszcze parę komórek
> do tego zadania. Tak czy tak DZISIAJ już jest i po 19.05 i po 20.05,
> więc DZISIAJ to różnica żadna.
To już ostatni raz najprościej jak się da.
To Ty napisałeś:
"Dla umów zawartych po 19 maja 2014r"
a to jest na stronie:
"Tabela obowiązuje od 19 maja 2014 r."
Teraz widać?
> Jeśli nie straciła ważności to masz nadal kartę MC Polbank T-mobile
> obsługiwaną przez Raiffeisen Bank Polska SA.
> Jeśli przyjdzie pora wymiany na nową to dostaniesz MC Raiffeisen Polbank
> T-mobile.
> Linka do dokumentów już ci @Pete podał.
Taaa to może mi wytłumaczysz dlaczego na mojej karcie, rzekomo MC
Polbank T-mobile pojawiło się obowiązkowe ubezpieczenie, którego w TOiP
z linka Pete jakoś nie ma? Dlaczego na partyline nowego 1/4 banku jak
pytałem trzy różne osoby za każdym razem jako TOiP dla mojej karty
wskazywano mi TOiP dla MC Srebrna.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
33. Data: 2014-07-04 08:15:17
Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
Od: RobertS <b...@x...pl>
> Taaa to może mi wytłumaczysz dlaczego na mojej karcie, rzekomo MC
> Polbank T-mobile pojawiło się obowiązkowe ubezpieczenie, którego w TOiP
> z linka Pete jakoś nie ma? Dlaczego na partyline nowego 1/4 banku jak
> pytałem trzy różne osoby za każdym razem jako TOiP dla mojej karty
> wskazywano mi TOiP dla MC Srebrna.
>
>
to już jesteś po wymianie tej karty na nową? moja karta (MC Polbank
T-Mobile) traci ważność 11/2014 i za żadne ubezpieczenie nie płacę;
co będzie po 11/2014 nie jestem ciekawy, gdyż i tak z karty rezygnuję
chciałem złożyć dyspozycję nieodnawiania, ale nie ma takiej możliwości,
można jedynie wypowiedzieć umowę z 30-dniowym okresem karencji
--
pozdrawiam
RobertS
-
34. Data: 2014-07-04 10:36:00
Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
Od: darnok <d...@a...spam.ch>
On 2014-07-04 09:15, RobertS wrote:
> chciałem złożyć dyspozycję nieodnawiania, ale nie ma takiej możliwości,
> można jedynie wypowiedzieć umowę z 30-dniowym okresem karencji
Robert nie zartuj sobie :)
Chyba nie zamierzasz poddawac sie terrorowi cwiercbanku i ich
"wewnetrznych chorych pomyslow"
Mozesz wyslac bankowi rezygnacje (oswiadczenie woli nt umowy) juz teraz
z dowolna data w przyszlosci, oczywiscie uwzgledniajac ten ich okres
wypowiedzenia.
I bedzie to skuteczne oswiadczenie woli odnosnie twojej umowy.
To juz ich problem jak sobie to ustawia w systemie zeby zamknac w
odpowiednim terminie.
Jak nieprzyjmowalem nowych warunkow to mialem awanture z pania na
infolinii ze ja tak na prawie 2 mies przed nie moge sobie rezygnowac.
Albo tak jak ona mi kaze robie to teraz przez telefon i za 30 dni karta
zamyka sie albo w ogole.
Wiec poinformowalem ja grzecznie, ze ja juz sie pisemnie wypowiedzialem
na temat umowy i przez telefon oswiadczen woli na temat tej karty
wiecej skladac nie bede.
Po terminie karta wisila w systemie wiec reklamacja, dwa tygodnie
minelo, karta zamknieta i przeprosili ze blad, ze pracownik, trele
morele. Ale sie da.
--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."
-
35. Data: 2014-07-04 10:36:02
Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
Od: "MK" <m...@i...pl>
Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości
news:lp5gph$qai$1@sunflower.man.poznan.pl...
>
> to już jesteś po wymianie tej karty na nową? moja karta (MC Polbank
> T-Mobile) traci ważność 11/2014 i za żadne ubezpieczenie nie płacę;
>
Ja mam stara karte, a ubezpieczenie doliczyli. Oczywiscie zlozylem
reklamacje wskazujac, ze zlozylem oswiadczenie woli o tym, ze nowych
warunkow nie akceptuje, a skoro umowy nie wypowiedziali to powinienem
korzystac z niej na starych warunkach. Swoja droga to od maja 4 reklamacje
skladalem
1/ ze nie chcieli przyjac oswiadczenia woli, bo zadzwonilem o 18:02, a
jednostka pracuje tylko do 18:00
2/ ze zaginela reklamacja nr 1
3/ dotyczace obslugi telefonicznej - czlowiek, ktorego zapytalem o podstawe
naliczenia oplaty za ubezpieczenie powiedzial, ze zaraz odszuka i mi poda,
zawiesil rozmowe i chyba poszedl do domu (polaczenie trawalo 84 minuty, po
tym czasie musialem wykonac inny telefon i sie rozlaczylem)
4/ reklamacja dotyczaca ubezpieczenia - zlozylem oswiadczenie woli o tym, ze
nowych warunkow nie przyjmuje, a w starych takich oplat nie bylo, nie
przypominam sobie tez zebym deklarowal przystapienie do ubezpieczenia
Oprocz powyzszych mialem jeszcze kilka innych kontaktow z inforlinia, np.
pytanie dotyczace braku dokonanych transakcji w historii, Pani po drugiej
stronie sluchawki powiedziala, ze tez ich nie widzi, a ja w miedzyczasie
jedna z nich znalazlem... w transakcjach odrzuconych z opisem "transakcja
zaakceptowana" okazalo sie, ze sa tam wszystkie transakcje z ostatnich 6
m-cy...
MK
-
36. Data: 2014-07-04 11:27:29
Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
Od: mm <m...@n...net>
Mnie zamknęli w końcu kartę po skardze do KNF.
Wszystko byłoby w porządku, gdyby w odpowiedzi niby do mnie, ale de facto do KNF
(bo napisali, że pismo do mnie jest spowodowane moją skargą do KNF, więc
zakładam, że kopię odpowiedzi wysyłali do KNF), napisali, że ja w rozmowie
telefonicznej zgodziłem się na wypowiedzenie w trybie zwykłym z 30-dniowym
okresem wypowiedzenia i między wierszami zasugerowali, że oni zrobili to co
chciałem. Bezczelnie powołują się na nagranie z konsultantem. Problem jest tylko
taki, że w nagraniu mojej rozmowy z konsultantem, zaraz po wypowiedzi
konsultanta o 30-dniowym terminie wypowiedzenia, powinni usłyszeć mój sprzeciw
wobec sugestii konsultanta na 30-dniowy termin wypowiedzenia, i wyraźne
wskazanie, że w związku z moim sprzeciwem umowa ma wyggasnąć 16.05. Gdyby nie
fact, że w końcu dostałęm potwierdzenie zamknięcia karty to chyba bym nie
odpuścił tego, że próbują wprowadzić w błąd KNF cytując fragment rozmowy "do
przecinka", a to że w dalszej części rozmowy, klient "prostuje" konsultanta i
wskazuje wyraźnie kiedy umowa ma wygasnąć, to już próbują "zamieść pod dywan".
Żal. Naprawdę, jeśli takie praktyki są w tym banku na porządku dziennym, to aż
strach obok ich oddziału ulicą przechodzić.
--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---
-
37. Data: 2014-07-04 21:23:24
Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
Od: "MK" <m...@i...pl>
Użytkownik "mm" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:lp5s1a$87v$...@a...netfront.net...
> Mnie zamknęli w końcu kartę po skardze do KNF.
Ja raczej skieruje swoje kroki do UOKiK, to mi wyglada na razace naruszenie
zbiorowych interesow klientow. UOKiK poza pisaniem do prezesow dowala
czasami kare, a bez nie zapamietaja nauczki.
MK
-
38. Data: 2014-07-05 01:17:22
Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
Od: Sierp <s...@n...netgrr>
W dniu 2014-06-30 17:58, Slavekk pisze:
> IMO kolega @Sierp się wciął nie na temat.
nie wciąłem się bo to ja założyłem ten wątek :)
> ZTCP 2% było dla posiadaczy KONTA od transakcji kartą DEBETOWĄ
> Wątek jest o kredytowych
> Jak nie masz Golda to nowy regulamin zniósł "zwrot kwot" dla pozostałych.
nie mam u nich konta, mam tylko kredytówkę
mam caly czas zwrot obrotow - na wyciągu nazywa się to
"rekompensata zwrot kwot"
https://drive.google.com/file/d/0B66ardAcU4DoeF8yOVI
1dWFfTnM/edit?usp=sharing
no chyba, że to jakiś inny bonus od banku - np. mnie lubią :-)
zresztą nawet na stronie jest jak byk
http://raiffeisenpolbank.com/karta-kredytowa-t-mobil
e
"zwrot części zakupów - nawet 750 zł rocznie"
http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3039
5127/PB+-+Regulamin+Kart+Kredytowych+dla+um%C3%B3w+z
awartych+przed+18.12.2011r.+-+obowi%C4%85zuje+od+16.
09.2013.pdf
paragraf 27
Sierp
-
39. Data: 2014-07-05 01:36:24
Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
Od: xbartx <b...@h...net>
W dniu 04.07.2014 10:36, MK pisze:
> 4/ reklamacja dotyczaca ubezpieczenia - zlozylem oswiadczenie woli o tym, ze
> nowych warunkow nie przyjmuje, a w starych takich oplat nie bylo, nie
> przypominam sobie tez zebym deklarowal przystapienie do ubezpieczenia
No moja reklamacja w temacie tego cudownie objawionego ubezpieczenia
cały czas wisi i właśnie dzisiaj przysłali lista: "że w celu zakończenia
postępowania reklamacyjnego banku musi podjąć dodatkowe czynności
wyjaśniające" i że jednocześnie informują, że jak coś, to przedstawią mi
stanowisko banku maksymalnie do 27 sierpnia 2014 r. i ani dnia dłużej a
z miesiąc temu dzwoniłem i składałem reklamację jak nie lepiej.
Karta jak i cały bank ewidentnie do odstrzału a takie były narzekania na
wyższą kulturę ;)
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
40. Data: 2014-07-05 10:15:34
Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
Od: PP <...@...pl>
W dniu 2014-07-05 01:17, Sierp pisze:
> W dniu 2014-06-30 17:58, Slavekk pisze:
>> IMO kolega @Sierp się wciął nie na temat.
>
> nie wciąłem się bo to ja założyłem ten wątek :)
>
>> ZTCP 2% było dla posiadaczy KONTA od transakcji kartą DEBETOWĄ
>> Wątek jest o kredytowych
>> Jak nie masz Golda to nowy regulamin zniósł "zwrot kwot" dla pozostałych.
>
> nie mam u nich konta, mam tylko kredytówkę
> mam caly czas zwrot obrotow - na wyciągu nazywa się to
> "rekompensata zwrot kwot"
>
> https://drive.google.com/file/d/0B66ardAcU4DoeF8yOVI
1dWFfTnM/edit?usp=sharing
>
>
Przeciez to wyciag jeszcze za okres zahaczający o stary regulamin gdzie
był ten zwrot.