  • 51. Data: 2014-07-05 20:14:41
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 05.07.2014 19:53, mm pisze:
    > W sumie to podziwiam Was za takie oddanie. ;) Jakość obsługi w Polbanku
    > powodowała, że nie raz chciałem wypowiedzieć umowę, dopiero Raiffeisen
    > mnie wręcz zmusił do opuszczenia. A Wy dalej trwacie... godne podziwu. :)

    Szczerze powiem, że dawno bym tą kartę już zmielił ale mam w jedną
    transakcję na niej wmieszanego arbitra bankowego, który cholera wie co
    robi od 2011 roku ale w zasadzie nic mu nie mogę zrobić aby w końcu coś
    przyspieszyć :/

    Xenocide

  • 52. Data: 2014-07-06 16:46:11
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2014-07-05 19:45, Slavekk pisze:

    > OK, założyłeś ale o kartach kredytowych.
    > Nie pamiętam by jakakolwiek KK Polbanku dawała 2% zwrotu
    > Mylę się? (wygrzebałem starą TOiP z 2011r i Polbank-Era dawała 1%)
    > Więcej niż 1% dawały karty debetowe do kont, dlatego uznałem to za wpis
    > nie na temat.

    ok, faktycznie procenty mi się pomyliły :)
    natomiast post jak najbardziej w temacie, a ostrzeżenie także (bo jaja
    miałem i mam...)

    Sierp

  • 53. Data: 2014-07-06 16:52:52
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2014-07-05 17:43, Pete pisze:

    > Od maja właśnie.

    no to w takim razie zrezygnuję z karty
    tylko gdzie teraz iść? :)

    Jeszcze widzę, że rajfi reklamuje się

    Załóż Konto Wygodne i zyskaj:
    3% premii do pensji
    3% zwrotu za wszystkie transakcje kartą

    ta premia do pensji to czytałem - ściema
    a gdzie haczyk przy 3% zwrotu? :)

    Sierp

  • 54. Data: 2014-07-06 17:19:23
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Jul 2014 16:52:52 +0200, Sierp napisał(a):

> [...]
    > 3% premii do pensji
    > 3% zwrotu za wszystkie transakcje kartą
    >

    > ta premia do pensji to czytałem - ściema

    Max 15 zł miesięcznie (ale 3% dopiero od czwartego kwartału posiadania
    konta, wczesniej odpowiednio 0, 1 lub 2) pod warunkiem wpływu na konto
    tego 1000 zł miesięcznie. Jak nie wpłynie to z cashbacku nici.
    I do 31 sierpnia 2015 (chyba że przedłużą).

    --
    Imka

  • 55. Data: 2014-07-06 17:34:57
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2014-07-06 17:19, Imka pisze:

> [...]
    > tego 1000 zł miesięcznie. Jak nie wpłynie to z cashbacku nici.
    > I do 31 sierpnia 2015 (chyba że przedłużą).

    czyli też szkoda zabawy, dzięki :)

    Sierp

  • 56. Data: 2014-07-12 00:48:21
    Od: s...@g...com

    Witam
    Reklamowalem w polbanku oplate za ubezpieczenie, oto odpowiedz banku:

    "zanowny Panie,

    dziękujemy za Pana wiadomość. Uprzejmie informujemy, iż od dnia 17.05.2014 r. uległ
    zmianie regulamin i tabela oprocentowania, opłat, prowizji i limitów transakcyjnych
    dla kart kredytowych. W związku z powyższą zmianą bank wprowadził opłatę za
    ubezpieczenie na wypadek śmierci i trwałej niezdolności do pracy, która aktualnie
    stanowi 0,18% salda zadłużenia na koniec cyklu rozliczeniowego.

    Jednocześnie nadmieniamy, że zgodnie z §9 Umowy Karty Kredytowej "Posiadacz wyraża
    zgodę, aby ochrona z tytułu Umowy Ubezpieczenia na Życie trwała przez cały okres
    obowiązywania Umowy oraz oświadcza, że nie cofnie swojej zgody na obięcie go ochroną
    z tytułu Umowy Ubezpieczenia na Życie przed upływem tego okresu oraz że nie dokona
    zmiany banku jako uposażonego z tytułu ubezpieczenia na życie Posiadacza w całym
    okresie obowiązywania umowy".

    Zgoda na objęcie ubezpieczeniem była wyrażona przez Pana we wniosku o kartę
    kredytową.

    Rezygnacja z ww. ubezpieczenia jest możliwa tylko w przypadku dostarczenia do banku
    polisy wskazującej Raiffeisen Polbank jako uposażonego do kowty przyznanego limitu
    kredytowego w przypadku śmierci oraz przeniesienia na bank prawa do otrzymanego
    świadczenia ubezpieczeniowego w przypadku trwałej niezdolności do pracy również do
    kwoty przyznanego limitu kredytowego - oraz przekazania do banku potwierdzonego przez
    towarzystwo ubezpieczeniowego pisma, w którym bank wskazany jest jako uposażony.

    Kopię umowy karty kredytowej może Pan zamówić w Centrum Obsługi Klienta bądź dowolnej
    placówce Raiffeisen Polbank

    Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się pomocne. W przypadku dodatkowych
    pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym Centrum Obsługi Klienta, które
    jest do Pana dyspozycji 7 dni tygodniu, 24 godziny na dobę pod numerem 801 180 801*
    lub 22 549 99 99.
    Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania. "

    Takze good bye raifaisen polbabnk

  • 57. Data: 2014-07-12 09:24:54
    Od: Raff <r...@f...it>

    Czegoś nie rozumiem. To ubezpieczenie to od dawna jest, ale... jeśli przy
    podpisywaniu umowy nie było zgody na ubezpieczenie, to bank nie mógł nagle
    uznać, że ubezpieczenie ma być. Zmiana TOiP nie ma nic do rzeczy. Sprawdź umowę
    o kartę - jeśli tam nie ma nic o zgodzie na objęcie ubezpieczeniem to niech się
    Raiffeisen wypcha i zwraca kasę.

  • 58. Data: 2014-07-12 14:32:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-12 09:24, Raff pisze:
> [...]
    > rzeczy. Sprawdź umowę o kartę - jeśli tam nie ma nic o zgodzie na
    > objęcie ubezpieczeniem to niech się Raiffeisen wypcha i zwraca kasę.

    Umowa nie zawiera informacji, czy klient zawarł ubezpieczenie. Kluczowe
    jest:
    "Zgoda na objęcie ubezpieczeniem była wyrażona przez Pana we wniosku o
    kartę kredytową."

    Czyli albo RP się dokopał do wniosku klienta albo ściemnia.

    Ja np trzymam raczej takie papiery i o ile umowę o KK mam, to już
    wniosku nie posiadam.
    Sam jestem ciekaw, co zaznaczyłem w momencie wypełniania wniosku a co
    jest tam teraz :/

    --
    Pete

  • 59. Data: 2014-07-12 15:06:12
    Od: Raff <r...@f...it>

    W mBank jest brak zgody na ubezpieczenia zarówno we wniosku, jak i w umowie. I
    jeszcze w internecie na podglądzie parametrów karty jest to wyraźnie pokazane.
    Widać, że Raiffeisen wykorzysta każdą słabość klienta na swoją korzyść.
    Nieprawdopodobne.

  • 60. Data: 2014-07-14 21:48:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 12.07.2014 14:32, Pete pisze:

    > Ja np trzymam raczej takie papiery i o ile umowę o KK mam, to już
    > wniosku nie posiadam.
    > Sam jestem ciekaw, co zaznaczyłem w momencie wypełniania wniosku a co
    > jest tam teraz :/

    No ja też bym musiał pogrzebać ale też za cholerę nie pamiętam. W każdym
    bądź razie odpowiedzi żadnej na swoją reklamację jeszcze nie dostałem.
    Generalnie to sam zachodzę w głowę po jaki przysłowiowy ch.j ja ją
    jeszcze trzymam ;)

    Xenocide