  • 11. Data: 2011-07-15 13:35:25
    Temat: Re: Uwaga lokaty negocjowane w Nordei
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" ivokll$pmr$...@n...onet.pl

    > Nie jestes na bierzaco

    [mówi sam do siebie?]
    A kiedy byłeś na bierząco?
    [cwaniak -- mówi, że już nie bierze... że to
    przeszłość, że teraz jest już przeciwnikiem korupcji...]
    Moim zdaniem nigdy -- zawsze byłeś porządnym obywatlelem...
    [są kobiety porządne -- choćby w literaturze, i pożądne...]

    > - teraz sprzedaje się mieszkania na metry sześcienne ;P

    To prawda... Tak zwany metr mieszkania byłby tańszy,
    gdyby sprzedawano mieszkania na metry sześcienne. :)

    -- Zocha kupuje mieszkanie.
    -- duże?
    -- No. :) 100 metrów...
    -- Po co jej aż 100 metrów?
    [ma nadzieję na chłopa?]
    -- Bo to sześcienne metry...

    Moim zdaniem warto poinformować posła Macierewicza o tej inicjatywie...
    Nagle i niespodziewanie Polacy staliby się bogatsi i metry mieszkaniowe...
    Czyż to nie piękne? I czyż nie tak właśnie czyni nasz Stwórca?

    [..] albowiem łatwą jest rzeczą w oczach Pana natychmiast
    i niespodziewanie wzbogacić ubogiego Syr 11,22

    Mnie Bóg wzbogaca natychmiast -- ale zwykle dodaje: ,,Nie bądź niewdzięcznikiem --
    nie
    dawaj na Kościół. Gdy jakiś ksiądz zechce -- może poprosić mnie osobiście, nie musi
    z ciebie czynić pośrednika moich łask. Czy lubisz sytuacje, gdy ciebie proszą, ale
    pośrednio przez kogoś, nie zaś ciebie osobiście, bezpośrednio? Nie czyń z siebie
    pośrednika moich łask, nie czyń z siebie kogoś, kto mnie ma zastąpić.''

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2011-07-15 13:59:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ivpfn3$jmm$...@i...gazeta.pl

    > Moim zdaniem warto poinformować posła Macierewicza o tej inicjatywie...
    > Nagle i niespodziewanie Polacy staliby się bogatsi i metry mieszkaniowe...
    + Nagle i niespodziewanie Polacy staliby się bogatsi o metry mieszkaniowe...

> [...]

    > pośrednika moich łask, nie czyń z siebie kogoś, kto mnie ma zastąpić.''
    + pośrednika moich łask, nie czyń z siebie kogoś, kto mnie ma zastąpić''.

    Coby Stokrotki mi nie dokuczały... [turlając się ze śmiechu po trawnikach]

    -=-

    Zaś do TV Trwam i rozpaczy:

    -- Tusk, umacniając walutę polską czyni Franciszka tańszym, nie droższym
    [a to, że wy chcecie, aby Franek podrożał ponad 4 złote -- bo wówczas
    będzie to wg was problem banków, nie wasz...]

    -- gdy zarabialiście na opadających Frankach, mówiliście, że to dar Boży,
    którego inni nie powinni wam zazdrościć [ci inni to tacy jak ja,
    którym brakuje tak zwanej zdolności kredytowej]

    -- ,,pomaganie'' wam niewiele da; Bóg tak czy inaczej znajdzie sposób na
    wyjaśnianie wam, że czynicie źle; ból nie jest wynikiem nienawiści
    Boga do stworzeń; czynione zło powinno boleć, aby pokazywać głupcom,
    że czynią źle; idealnym przykładem tu jest picie alkoholu czy palenie
    tytoniu lub ćpanie narkotyków -- jest przyjemne i szkodzi za razem,
    więc mądrzy ludzie unikają (bo szkodzi) zaś głupcy używają (bo jest
    przyjemne) [ja niby ćpam Diffumax, bo po nim przyjemnie oddychać, ale to ja...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2011-07-15 14:06:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ivph4q$ns0$...@i...gazeta.pl

    > tytoniu lub ćpanie narkotyków -- jest przyjemne i szkodzi za razem,
    + tytoniu lub ćpanie narkotyków -- jest przyjemne i szkodzi zarazem,

    Wpływ rozmów z mąd rymi z inn ych grup? :)
    Od dawna wiem o tym, że człowiek głupieje w środowisku
    ludzi głupich i mądrzeje w środowisku ludzi mądrych. :)

    Dlatego też Łazewski i jemu podobnie dążyli do
    odseparowania mnie od środowiska uczelnianego.

  • 14. Data: 2011-07-15 20:59:05
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:ivpfn3$jmm$1@inews.gazeta.pl...

    > [mówi sam do siebie?]

    A to podobno cecha schizofrenikow
    doktor u mnie nie stwierdzil zaburzen
    - chyba ze sam byl "psychiczny" /co sie zdarza/ ;)

    > To prawda... Tak zwany metr mieszkania byłby tańszy,
    > gdyby sprzedawano mieszkania na metry sześcienne. :)

    A to wcale nie był żart ;P
    http://nieruchomosci.dziennik.pl/artykuly/328669,dew
    eloper-sprzedaje-mieszkania-na-metry-szescienne.html

  • 15. Data: 2011-07-16 01:38:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" ivq9mp$vvq$...@n...onet.pl

    > A to podobno cecha schizofrenikow
    > doktor u mnie nie stwierdzil zaburzen
    > - chyba ze sam byl "psychiczny" /co sie zdarza/ ;)

    Mnie badało wielu psychiatrów i psychologów.
    Więc chyba jestem od Ciebie mocniejszy.
    Oczywiście i u mnie nikt nie stwierdził kłopotów.
    Były poważne podejrzenia, ale zostały rozwiane.

    > A to wcale nie był żart ;P
    > http://nieruchomosci.dziennik.pl/artykuly/328669,dew
    eloper-sprzedaje-mieszkania-na-metry-szescienne.html

    Koniec sprzedaży mieszkania na metry kwadratowe.
    Pewien deweloper postanowił sprzedać... objętość
    lokalu. I sprzedaje metry sześcienne. Wycenia je
    na 2 tysiące złotych. Tyle, że cena wcale nie jest
    taka atrakcyjna.

    Na bierżąco... W Białymstoku ponoć mieszkania chodzą
    po 10 za kwadrat. :) A to chyba 25 za sześcian....
    Chyba, bo nie chcę szukać kalkulatora. ;)

    To jednak czysty marketing. Różnica między M2 a M3 jest
    zasadnicza. Innymi słowy - liczy się nie tylko powierzchnię
    lokalu w poziomie, ale i wysokość. Mieszkania na osiedlu mają
    wysokość 2,8 m, więc cenę za każdy metr sześcienny należy
    przemnożyć właśnie przez 2,8, a to daje już 5570 zł
    i znów wracamy do rzeczywistości.

    Realia... U nas ponoć takie realia (nawet taniej)
    są na Leśnej Dolinie, gdzie są dziurawe ściany...

    BTW realiów i mieszkań... Chyba ze 2 lata temu znajomy
    zapraszał mnie do siebie, do Realu w Białymstoku...

    http://www.real.home.pl/

    Powoli żegnałem się wówczas z tym światem -- ale ja nadal żyję. :)
    I spotkałem go niedawno w Leroju...

    -=-

    Wróćmy do Leroja... Stała się tam rzecz straszna...
    Dobre Konto kolejny raz okazało swą piekielną moc...
    Najpierw Dyrekcja zaproponowała wpłacanie zaliczki,
    później -- kasjerka, ale ja uznałem, że nie ma co dzielić 7 stów...

    Kasjerka zauważyła -- chyba są limity na karcie...
    I były... 20 złotych w plecy...

    Jak pech to pech -- trzeba było posłuchać dyrekcji lub
    kasjerki w czasie, gdy jeszcze miała ochotę na zaliczkę...
    Gdybym wiedział, że kierowcy można zapłacić resztę kartą,
    zapewne by zgodził się na dzielenie opłaty...

    -=-

    Może trzeba znajomego odwiedzić w jego biurze...
    Tyle lat... Poznaliśmy się około 1992? Dzięki Nienie Siemieniuk?

    http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201
    01217/WYKLADOWCAROKU01/701052311

    -=-

    Starałem się zabić moje łącze... Ale okazuje się, że łatwiej zabić komputer i serwer
    niż łącze... W wolnej chwili powrócę do zabijania... Teraz nie mam szans -- hybrydy
    nie przegrzeją się w czasie deszczu... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'