  • 11. Data: 2002-07-12 07:13:49
    Temat: Re: Uwaga na Duty Free Shops!
    Od: "Rafal" <r...@h...com>

    <r...@p...onet.pl> wrote in message
    news:727a.00000569.3d2dcdb1@newsgate.onet.pl...

    > Nieładnie! Sklep jest tylko dla tych, co wjeżdżają do Austrii. Musiałaś
    złamać
    > znaki zakazu i przejechać przez ciągłą linię ;-)
    > A swoją drogą ciekawe dlaczego? Była właśnie na ten temat jakaś kartka na
    > drzwiach sklepu, ale tylko po czesku i niemiecku, tak więc nic nie
    skumałem.

    > Michał

    Więc robi się inaczej - prejeżdza czeskją granicę, a potem wraca spowrotem
    do Autrii, robi zakupy i wraca (przez Austrię) do Czech. Jak najbardziej
    zgodne z prawem, ale sensownei działą tylko gdy nie ma kolejek

  • 12. Data: 2002-07-12 07:14:48
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A swoją drogą ciekawe dlaczego? Była właśnie na ten temat jakaś kartka na
    > drzwiach sklepu, ale tylko po czesku i niemiecku, tak więc nic nie

    ;-))) Kolega złamał przepisy ... nie ja :-))) Ale rzeczywiście lepiej
    zaplanowac zakupy wyjeżdżając z Polski ... bo po wyjeździe z Austrii .. nie
    ma gdzie zaparkować, wszędzie zakaz zatrzymywania i linia ciągła .... Jak ja
    byłam - nie wisiała żadna kartka ...

  • 13. Data: 2002-07-12 07:21:00
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    Wiednia.

    > W Mikulovie nie (tu jest tylko jeden sklep wolnocłowy), natomiast na
    następnym
    > w kierunku zachodnim przejściu granicznym, koło Znojmo (Znojma?), jest
    cały
    > kompleks wolnocłowy: sklepy, kasyna etc. Zresztą to przejście jest lepsze,
    bo
    > mniejszy ruch i omija się Wiedeń.

    Czy ten kompleks jest calodobowy?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 14. Data: 2002-07-12 07:27:01
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ten kompleks jest calodobowy?

    W Znojmo jest sklep całodobowy - pierwszy przy wyjeździe z Austrii - ale ten
    jest z wódami, perfumami i czekoladami. Nie wiem czy te pozostałe są też
    czynne całą dobę. W Mikulovie sklep czynny jest tylko do 24 ...

  • 15. Data: 2002-07-12 11:39:09
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest z wódami, perfumami i czekoladami. Nie wiem czy te pozostałe są też
    > czynne całą dobę. W Mikulovie sklep czynny jest tylko do 24 ...

    pozostale w Znojmo w nocy sa zamkniete (perfumy, ciuchy itp.) - no i
    kompleks jest tez dla jadacych do Austrii (mozna oczywiscie zlamac
    przepisy) - w drodze do Czech jest tylko malutki sklepik

    AS

    Ps. mozemy sie tam spotkac 16.08 kolo polnocy ;-)

  • 16. Data: 2002-07-12 12:41:06
    Od: "Dareq" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nieładnie! Sklep jest tylko dla tych, co wjeżdżają do Austrii. Musiałaś
    złamać
    > znaki zakazu i przejechać przez ciągłą linię ;-)

    Albo mozna zatrzymac sie na poboczu i nie skrecac w lewo

  • 17. Data: 2002-07-31 10:08:18
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    r...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > uzupełnić domowe zapasy szlachetnych trunków. Sklep chyba był czeski, w takim
    > przynajmniej języku mówiły panie w kasie. Ceny produktów pokazane były zarówno
    > w euro, jak i w koronach. Gdy pani podsumowywała mnie w kasie ucieszyłem się,
    > bo zobaczyłem, że suma wyrażona jest w euro, a płacić zamierzałem KK EC/MC.
    > Jakież było moje zdziwienie, gdy suma na dowodzie transakcji kartą wyrażona
    > była w... koronach! Z pokerową miną podpisałem podsunięty mi świstek
    > zastanawiając się, za ile przewalutowań przyjdzie mi zapłacić.

    To niestety czesta praktyka w sklepach bezclowych. To samo spotkalo mnie
    podczas powrotu z Tajlandii. W sklepie na lotnisku ceny w USD - hurra troche
    zielonej gotowki mi zostalo - a przy kasie rozczarowanie bo pracownica
    sklepu podsumowala ceny w USD i przeliczyla po WLASNYM b. niekorzystnym kursie
    na lokalna walute. W koncu zaplacilem karta. Efekt: 4 przewalutowania.

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|