  • 11. Data: 2009-07-21 01:00:07
    Temat: Re: Uwaga na Open Finance i lokate "POL NA POL"
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-07-20 18:05, bradley.st wrote:

    > http://lokaty.open.pl/dokumenty/Lokata_pdf_51.pdf
    >
    > "Lokaty są automatycznie odnawiane na taki sam okres i na warunkach
    > przewidzianych dla tego
    > rodzaju lokat zgodnie z aktualną na dzień odnowienia lokaty Kartą
    > produktu, obowiązującą w dniu
    > rozpoczęcia kolejnego okresu umownego."
    >
    > http://lokaty.open.pl/dokumenty/Lokata_pdf_so2.pdf
    >
    > Lokata o stałym oprocentowaniu na 2 miesiące
    > (Poniższe warunki dotyczą tylko lokat odnawiających się.)
    > 2 miesiące 4,39% na koniec okresu

    Czy jeżeli wybiorę lokatę nieodnawialną, to połowa środków wróci już po
    2 miesiącach, czy też ta 2-miesięczna musi się odnawiać przez cały czas
    trwania rocznej?

  • 12. Data: 2009-07-21 02:09:23
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 20 Lip, 21:00, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Czy jeżeli wybiorę lokatę nieodnawialną, to połowa środków wróci już po
    > 2 miesiącach, czy też ta 2-miesięczna musi się odnawiać przez cały czas
    > trwania rocznej?

    Nie no, jak 2 miesieczna, to 2 miesieczna. Jak nieodnawialna to
    nieodnawialna.
    W przeciwnym razie to rzeczywiscie bylby szwindel i lowienie naiwnych.
    No i lokata nie bylaby 2 miesieczna, tylko roczna z "co 2 miesieczna"
    kapitalizacja odsetek.

    Ale zeby miec 100% pewnosci to:

    http://lokaty.open.pl/kon/

  • 13. Data: 2009-07-21 06:44:31
    Temat: Re: Uwaga na Open Finance i lokate
    Od: "Mariusz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    perszing <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał(a):
    > Tak jak pisalem wczesniej boli mnie w Open Finance brak klarownosci
    > jesli chodzi o warunki dla odnowienia lokaty. Sa kiepskie, wiec sa
    > ukryte na ich stronie.

    Mysle ze juz Ci wyjasniono ze OF niczego nie ukrywa - a pdf jest dostepny dla
    kazdej lokaty. Wg mnie tu akurat nie ma zadnego "ukrywania" czy proby nabicia
    klienta w butelke - w porownaniu do wczesniejszych tego pokroju prob :) typu
    podawania w jednej z lokat oprocentowania za caly okres lokaty a nie rocznej
    co wychodzilo dopiero jak czlowiek wczytal sie w opis lokaty, badz lokata na
    start - ktora dla wielu, np. dla mnie, od razu skojarzyla sie z produktem typu
    7-dniowka BP i bylem mocno zaskoczony jak po przeczytaniu opisu wyszlo ze to
    takie dziwne "cos na pocwiczenie".
    OF to finansowy twor jak kazdy inny - zawsze trzeba uwazac czy ktos cie nie
    oszukuje, OF nie jest tu zadnym wyjatkiem.