  • 1. Data: 2004-07-09 13:56:15
    Temat: Uwaga na PLN
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Wyglada mi na kolejny run na Zlotego ze Stanow.

    Malin

  • 2. Data: 2004-07-09 14:57:25
    Temat: Re: Uwaga na PLN
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    > Wyglada mi na kolejny run na Zlotego ze Stanow.

    Znaczy sie dolar będzie jeszcze tańszy ...
    A ciekawe co te Amerykane za te Złote będom zakupować ....

  • 3. Data: 2004-07-09 19:01:21
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał w wiadomości
    > Wyglada mi na kolejny run na Zlotego ze Stanow.
    Ciekawe ile miesiecy potrwa i gdzie jest ten dolek, zeby kupic USD, bo jaka
    jest nasza gospodarka, bezrobocie itd. to kazdy widzi. (moze nie kazdy bo
    poza Warszawa i jeszcze kilkoma duzymi miastami Polska wyglada troche mniej
    rozowo)

  • 4. Data: 2004-07-09 22:27:58
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 9 Jul 2004 21:01:21 +0200, "Krzysztof"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >poza Warszawa i jeszcze kilkoma duzymi miastami Polska wyglada troche mniej

    polecam artykul w piatkowej GW o tym jak setki ofert z Wielkiej
    Brytanii czekaja na bezrobotnych i nie ma chetnych. takie to juz nasze
    bezrobocie...

  • 5. Data: 2004-07-09 23:21:51
    Od: pawel <p...@o...pl>

    > polecam artykul w piatkowej GW o tym jak setki ofert z Wielkiej
    > Brytanii czekaja na bezrobotnych i nie ma chetnych. takie to juz nasze
    > bezrobocie...

    Nie bezrobocie tylko znajomość języków obcych
    pk

  • 6. Data: 2004-07-10 13:11:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > polecam artykul w piatkowej GW o tym jak setki ofert z Wielkiej
    > Brytanii czekaja na bezrobotnych i nie ma chetnych. takie to juz nasze
    > bezrobocie...

    Ludzie na czarno pracują, więc jak sobie policzą koszty wyjazdu+utrzymania,
    to im wychodzi, że się nieopłaca ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2004-07-10 20:34:53
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    W artykule news:0ec4.00000270.40eeb251@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): Robert Wicik z adresu <r...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Znaczy sie dolar będzie jeszcze tańszy ...
    > A ciekawe co te Amerykane za te Złote będom zakupować ....

    Dolary, tylko później ;-)

    --
    woy

    'Jak pokazują badania, 50% Polaków nie ma pojęcia,
    że stanowi połowę społeczeństwa' [(c) K. Janicki, Piwnica]

  • 8. Data: 2004-07-11 09:13:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Ludzie na czarno pracują, więc jak sobie policzą koszty
    wyjazdu+utrzymania,
    > to im wychodzi, że się nieopłaca ;-)))

    Za to oplaca sie przyjezdzac do Polski... :(

    Pięć tysięcy złotych zasiłku dostają w Polsce bezrobotni - pisze "Gazeta
    Wyborcza" dodając jednak, że chodzi o bezrobotnych cudzoziemców z Unii
    Europejskiej.

    Według dziennika Urząd Pracy w Olsztynie wypłaca już kilka takich zasiłków.
    Coraz więcej bezrobotnych z zachodu przyjeżdża szukać pracy w Polsce, ale
    zanim ją znajdą, dostają zasiłek. Umożliwia im to obowiązujące u nas od 1
    maja prawo unijne.

    "Gazeta Wyborcza" wyjaśnia jednak Polakom chętnym do życia z zasiłku w
    zachodniej Europie, że dostaną tam tylko równowartość 500 złotych, bo tyle
    wynosi w Polsce zasiłek dla bezrobotnego. Polscy urzędnicy wyjaśniają, że w
    Unii nie ma tak taniego kraju, w którym można by się utrzymać z polskiej
    "kuroniówki" - pisze "Gazeta Wyborcza".

    zrodlo http://biznes.onet.pl/947277%2C2%2Cdrukuj.html

    Maciej

  • 9. Data: 2004-07-11 13:26:14
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 09 Jul 2004 22:27:58 +0000, Piotr Gralak napisal/a:

    > polecam artykul w piatkowej GW o tym jak setki ofert z Wielkiej
    > Brytanii czekaja na bezrobotnych i nie ma chetnych. takie to juz nasze
    > bezrobocie...
    problemy mogą być tez takie:
    1) cześc ludzi nie chcę pozostawić własnej rodziny samej w kraju
    2) ludzie wykwalifikowani w poszukiwanych zawodach miewają problemy
    językowe natomiast Ci co lepiej znają języki nie sa tak poszukiwani.
    (np. dobry murarz nie znająy dobrze języka(Czy też razczej znający go
    belejak kontra humanista z perfekcyjnym angielksim)
    --
    KrzysiekL