  • 31. Data: 2004-05-27 16:56:12
    Temat: Re: Uwaga na PZ w mBanku
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 May 2004 18:26:06 +0200, w <c954pq$7sd$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > No własnie tego nie rozumiem. Jest konkurencja na rynku, więc wybór jest
    > prosty. Jakoś nie wyobrażam sobie, żeby wiązać się jakąkolwiek umową z
    > firmą, którą uważam za syf.

    Już wiem! Glenn jeszcze żyje w czasach, w których pokutowało przekonania, że
    można mieć tylko JEDEN RACHUNEK i ani jednego więcej :)).

  • 32. Data: 2004-05-27 16:56:53
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > No niemożliwe! Trzymasz kasę w "syfie" ? Toż to aż niewiarygodne! Przecież
    > jest tyle "korzystniejszych" ofert na rynku ;-))))) !

    Przecież napisał, stan kont == 0.
    Hmmm, no tak, 70% Polaków nie potrafi czytać ze zrozumieniem....

  • 33. Data: 2004-05-27 16:58:08
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 May 2004 17:07:57 +0200, w <4...@n...home.net.pl>, "K. K."
    <o...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Więc zmień podpis kanałami wirtualnymi. Objaw jeszcze jak to bezpiecznie
    > zrobić.

    Naprawdę twierdzisz, że to niewykonalne? Hmm.... możesz pracować w mBanku :)).

  • 34. Data: 2004-05-27 17:17:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >ROTFL. Jak to nie? Przecież podałem nie dalej jak wczoraj. Próbowałaś mi
    nawet
    >pomóc, ale jak zwykle nie zrozumiałaś postu i odpowiadałaś nie na temat :P.

    Chyba jednak dyskusja z Tobą nie ma sensu. Potrafisz normalnie rozmawiać,
    czy koniecznie musisz używać argumentów ad personam, bo brakuje Ci
    argumentów?

    >Pamiętaj zresztą, że gdy ostatnim razem zapytałaś się o to, a ja
    >odpowiedziałem, że dostałem list z propozycją *potężnego* limitu debetowego
    na
    >podstawie obrotów w ciągu jednego miesiąca, to w tajemniczy sposób
    zniknęłaś z
    >wątku :))).

    Jak rozumiem dostałeś propozycje skorzystania z kredytu - no i? Co niby w
    tym "dziwnego"? BTW - nie mam zwyczaju "znikać z wątku". Nie mam tez
    zwyczaju czytania wszystkich postów na pbb. Coś przeoczyłam?

    >Ponowne problemy z czytaniem? Już dawno poszedłem.

    Znowu brak argumentów i przechodzisz do wycieczek osobistych? Jakoś nie
    "poszedłeś" skoro nadal masz tam konto. PO CO ? Po to żeby sobie popisac na
    grupie? No to wreszcie to powiedz, zamiast pisać dyrdymałki o lokatach
    antybelkowych.

    >Ale to konto mnie pasjonuje,
    >nie mogę przestać na bieżąco obserwować jego upadku.

    Czyli jednak obsesja.

    >Rozumiem, że normalny człowiek gdy mui bank nie odpowiada, to zamyka konto
    >płaci podatek za parę lat do tyłu, "bo tak". Glenn, kiedy ostatni raz byłaś
    >lekarza? Za mniejsze idiotyzmy tu się trafia do KF.

    Twoje KF to Twoja sprawa. Wracając do tematu, to normalny człowiek w takim
    wypadku trzyma konto z lokata antybelkową (koszt=0) i zapomina o istnieniu
    banku do czasu upłynięcia terminu lokaty. Nie korzysta z tego konta, nie ma
    tam kart, nie korzysta z SFI. no ale Ty się jakoś z nimi nie możesz rozstać
    ;-)

    za

    >Jestem sadomasochistą.

    No to już jest jakies uzasadnienie. Niezbyt racjonalne, ale zawsze jakieś.

    >Próbowałaś kiedyś czytać ze zrozumieniem czy to jednak jest AAAbsolutnie
    >AAAwykonalne?

    Znowu brak argumentów? Co napiszesz jak Ci się lokata antybelkowa skończy?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 35. Data: 2004-05-27 17:18:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Przecież

    >Przecież napisał, stan kont == 0.
    >Hmmm, no tak, 70% Polaków nie potrafi czytać ze zrozumieniem....

    Odróżniasz konto od FI? Czy to jednak zbyt trudne?

  • 36. Data: 2004-05-27 17:19:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Już wiem! Glenn jeszcze żyje w czasach, w których pokutowało przekonania,
    że
    >można mieć tylko JEDEN RACHUNEK i ani jednego więcej :)).

    Daruj sobie. Jak już wymyślisz jakiś racjonalny argument to daj znać.

  • 37. Data: 2004-05-27 17:23:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dziecko, a co Ci tak naprawde chodzi ?
    > Napisalem wyraznie i to wielokrotnie, ze _nie_ trzymam_ _tam_ _pieniedzy_
    > ze nie posiadam _zadnej_ _karty_ z logo _mBank_ !!!
    > O to, ze wisi gdzies sobie jakis prawie martwy rachunek ? I, ze komus sie
    > nie chce go zamykac ?
    > Jak wprowadza oplate za prowadzenie, to nie boj nic, zmobilizuje sie.

    Dziecko drogie - Twoje martwe rachunki mam głębokim poważaniu. Wyrażam tylko
    zdziwienie, że można korzystac z usług firmy, którą określa się jako syf
    mając do dyspozycji konkurencję. Przecież te marne prowizje przy zakupie
    jednostek FI nie powinny Cie dziecko powstrzymywać ;-)))) . Lepiej płacić 4%
    za ju FI akcyjnego niż korzystać z syfu, prawda?

    > Z mojej strony EOT, nie mam sensu dalej palowac powietrza....

    A tu się wyjątkowo zgadzam.

  • 38. Data: 2004-05-27 17:38:36
    Od: "m@rkop" <m...@m...pl>

    Dnia 27-5-2004 o 14:37:23, *K* napisał(a):

    > Infolinia twierdzi ze nie otrzymali takiego pisma
    > a nawet gdyby otrzymali to i tak nie go usuna bo ja sam nie moge z niego
    > zrezygnowac - moze to zrobic tylko f-ma ktorej PZ dotyczy czyli Astercity.

    To ciekawe jak to będzie w mojej sytuacji. Rachunki w idei płaciłem
    przez pz. Umowa z ideą mi się skończyła, więc mam zamiar odwołać pz
    wysyłając pismo tylko do mBanku. Widzę, że mogą być problemy...

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 39. Data: 2004-05-27 17:47:58
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 May 2004 19:18:17 +0200, w <c957tl$9m2$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Odróżniasz konto od FI? Czy to jednak zbyt trudne?

    Dziecko, kasa za którą kupił FI _na pewno_ nie leży w mBanku...

  • 40. Data: 2004-05-27 17:55:09
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 May 2004 19:17:09 +0200, w <c957rm$6fc$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > nawet
    >
    > Chyba jednak dyskusja z Tobą nie ma sensu. Potrafisz normalnie rozmawiać,
    > czy koniecznie musisz używać argumentów ad personam, bo brakuje Ci
    > argumentów?

    Bo mnie śmieszysz. A raczej trollujesz. A na pewno nie czytasz. A na bank ze
    zrozumieniem.

> [...]
    > tym "dziwnego"? BTW - nie mam zwyczaju "znikać z wątku". Nie mam tez
    > zwyczaju czytania wszystkich postów na pbb. Coś przeoczyłam?

    Z pewnością. Na szczęście potrafisz dorwać się do archiwum? W skrócie -- na
    podstawie paru średnio-dużych przelewów (za to wykonywanych w krótkim odstępie
    czasu) na martwym koncie dostałem propozycję imponującego limitu debetowego.
    :))

    > Znowu brak argumentów i przechodzisz do wycieczek osobistych? Jakoś nie
    > "poszedłeś" skoro nadal masz tam konto. PO CO ? Po to żeby sobie popisac na
    > grupie?

    Podaj numer rachunku, przeleję 0,03zł, ale pod warunkiem, że przeznaczysz na
    naukę czytania.

    > Czyli jednak obsesja.

    I to niezdrowa.

> [...]
    > tam kart, nie korzysta z SFI. no ale Ty się jakoś z nimi nie możesz rozstać

    No widzisz, akurat skorzystałem wczoraj, aby wyczyścić konto i ooo proszę, nie
    udało się, mBank się wypier***** :).
    Ciężko zabrać pieniądze -- "mBank -- bank aż do śmierci" :)

    > Znowu brak argumentów? Co napiszesz jak Ci się lokata antybelkowa skończy?

    Pewnie będę notorycznie zarzucał grupę informacjami jak to mBank wypie**** się
    przy wydawaniu pieniędzy z bankomatu :). Oczywiście, o ile mBank dożyje tego
    momentu.