  • 1. Data: 2011-02-21 07:19:27
    Temat: Uwaga na iloraz zloto/srebro
    Od: fatso <f...@t...net>

    http://www.taxfreegold.co.uk/goldsilverratio.html

    Ja wiem, ze wiekszosc uczestnikow tej grupy chetnie by mnie utopila w
    lyzce wody.
    Wiem, ze cierpicie widzac, ze ja zarabiam tysiace dolarow ostatnio-
    dziennie.
    Ale sa tu i tacy, byc moze, co posluchali mojej rady plynacej od lat

    W ub. tygodniu slowo stalo sie cialem. Nawet mnie juz nie stac na
    zakup fizycznego metalu.
    Teraz tylko trzymam sie plota na wichrze i pilnuje by moich
    dzbanuszkow jakis zlodziej od tylu mi nie podebral.

    Nie chodzi juz, moim zdaniem o aktualna cene srebra bo ona oczywiscie
    rosnie. Cena docelowa, przewidywana przez znawcow, zdziwilaby was
    bardzo a tak naprawde nikt nie wie. Niektorzy bakaja cos nawet o $200
    dolarach za uncje. A przeciez nie zaczela sie jeszcze panika zakupow.

    Moja rada to trzymac w sejfie srebrne lyzki czy co tam macie i czekac.
    No i dokupic jesli ktos co moze.
    Najwazniejszy jest dzis ow magiczny iloraz, ktory mozna obsserwowac na
    biezaco. On bowiem wyznacza rynek a nie cena. Wydaje sie, ze oszustwo
    ameykanskiego banku JP Morgana + jego spolka z FEDem dluzej nie
    dziala. Iloraz Z/S spadl od 70 do niskiej 40-ki.
    Co wiecej, widoczna jest coraz wieksza dynamika tego spadku, w piatek
    np na naszych oczach. gdy iloraz spadnie do ok 15, wtedy bedzie
    chyba mozna zaczac sprzedawac srebro. Tak mysle.

    fatso

  • 2. Data: 2011-02-22 12:55:05
    Temat: Re: Uwaga na iloraz zloto/srebro
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Uzytkownik "fatso" <f...@t...net> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
> [...]
    > np na naszych oczach. gdy iloraz spadnie do ok 15, wtedy bedzie
    > chyba mozna zaczac sprzedawac srebro. Tak mysle.

    Popyt na zloto tez ruszy za sprawa tworzenia rezerw przez Chiny.

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 3. Data: 2011-02-22 14:20:56
    Od: fatso <f...@t...net>

    On Feb 22, 12:55 pm, "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> wrote:

    > Popyt na zloto tez ruszy za sprawa tworzenia rezerw przez Chiny.
    >
    > --
    > Jan Werbinski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Juz ruszyl ten popyt ale srebro, owo zloto dla ubogich, jest bardziej
    osiagalne
    dla szarego czlowieka. Chinczykow w Panstwie Srodka jest ok 1.4
    miliarda.
    Prawdopodobnie cala produkcja srebra w tym kraju podlega wewnetrznej
    konsumpcji. Czytam, ze rozsadny ten narodek kupuje cale cegly ze
    srebra.
    No i pewnie zakisza sie te cegly gdzies w kiblu czy na polu, na czarna
    godzine.
    NB. dzis mamy od rana gwaltowny spadek cen srebra, przewyzszyl on 3 x
    spadek ceny zlota.
    To jest tzw "Tuesday slapdown"- fenomen znany od wielu miesiecy. To
    wlasnie JP MOrgan
    wraz z innymi shortersami probuja utrzymac cene srebra w ryzach. Ale
    to sie niedlugo skonczy,
    manipulanci przewroca sie brzuchem do gory i dadza dupy.

    fatso

  • 4. Data: 2011-02-22 15:42:08
    Od: fatso <f...@t...net>

    http://tinyurl.com/4vrbypl

    Powyzej link(dla gramotnych w jezyku Barda)
    Tlumaczy on jak chytre azjatyckie misie dobieraja sie do naszego
    miodku.
    Tzn Chinczyk wie, ze SLV- czyli papierowe srebro na handel- jest
    wsparte milionami
    uncji srebra prawdziwego. Chinczyk wykupuje papier aby pozniej
    wyciagnac lape
    po prawdziwy metal. Tyle tylko, ze tego metalu jest w ulu niedostatek,
    zostal
    wypozyczony Zydom na pokrycie ich zapotrzebowania i machlojek. A to
    dopiero rozlegnie sie
    gewalt gdy sie okaze, ze papier srebrny to lipa, co najwyzej papier
    dodupny w ladny
    srebrny desen! Chinska panda moze sie wtedy na serio wkurwic i
    potrzasnac pretami swej klatki.

  • 5. Data: 2011-02-22 18:02:44
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 21-02-2011 o 08:19:27 fatso <f...@t...net> napisał(a):

    yc moze, co posluchali mojej rady plynacej od lat

    > W ub. tygodniu slowo stalo sie cialem. Nawet mnie juz nie stac na

    popyt ? to juz od paru miesiecy idzie up, zgadza sie ?
    Podejrzewam , że przekroczymy historyczne szczyty, ale analogia do lat
    70tych przekonuje mnie,
    że run na srebro skończy istotną fazę kryzysu. Nie oczekuję jednak , ze
    stanie się to tak raz dwa.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 6. Data: 2011-02-22 18:59:23
    Od: fatso <f...@t...net>

    On Feb 22, 6:02 pm, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
    > Dnia 21-02-2011 o 08:19:27 fatso <f...@t...net> napisa (a):
    >
    > yc moze, co posluchali mojej rady plynacej od lat

    > popyt ? to juz od paru miesiecy idzie up, zgadza sie ?
    > Podejrzewam , e przekroczymy historyczne szczyty, ale analogia do lat
    > 70tych przekonuje mnie,
    > e run na srebro sko czy istotn faz kryzysu. Nie oczekuj jednak , ze
    > stanie si to tak raz dwa.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Z.

    ja czekam juz od 5 lat, kolego- ale sie doczekalem wreszcie
    ta moja korona na glowie kosztowala mnie 27 dolcow za uncje, dopiero
    od niedawna zarabia na siebie:
    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=Koronacja.jpg
    Teraz pozostaje nastepny drazek do przeskoczenia: $70
    tyle bowiem zaplacilem po pijaku na eBayu za uncje troy zloconego
    francuskiego talerza.
    Ja myslalem ze ich 6 kupuje a tu sie okazalo, ze on tylko jeden. Jak
    dobrze pojdzie to pod koniec roku bede juz na gorce.

  • 7. Data: 2011-02-23 00:33:40
    Temat: CTT: Cenie Twoje Teksty! Polecam Ci EEX aż do 2014 roku, Jestes wielki! Przekonywujacy!
    Od: k...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2011-02-23 07:30:51
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@t...net> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
    On Feb 22, 12:55 pm, "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote:

> [...]

    to sie niedlugo skonczy,
    manipulanci przewroca sie brzuchem do gory i dadza dupy.

    Fatso ale banksterzy byli przewidujacy i w zapisach Comexu dotyczacych
    rozliczania stoi ze w razie czego moga sie rozliczyc gotowkowo/papierowo bo
    jest zapisany limit dostaw metalu
    Przemek

  • 9. Data: 2011-02-23 14:59:49
    Od: fatso <f...@t...net>

    On Feb 23, 7:30 am, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    wrote:

> [...]
    > rozliczania stoi ze w razie czego moga sie rozliczyc gotowkowo/papierowo bo

    Przemek, swieta prawda. Dlatego madry Zyd kupuje physical i chowa na
    czarna godzine.
    Ostatnimi czasy zolci Zydzi w Pekinie zdaja sie robic to samo. Te 115
    mln uncji papierowego srebra
    to co jedynie wierzcholek gory lodowej.

  • 10. Data: 2011-02-23 22:16:31
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@t...net> napisal w wiadomosci
    z.googlegroups.com...
    wrote:

> [...]

    czarna godzine.
    Ostatnimi czasy zolci Zydzi w Pekinie zdaja sie robic to samo. Te 115

    A to sie zgodze z Toba ze tak robia.
    Pozdrowka i zeby srebra pieknie lsnily!
    Przemek