  • 1. Data: 2006-05-23 11:03:45
    Temat: Uwaga na kredyty w mBanku!
    Od: "jonatan" <j...@w...gazeta.pl>

    Spóźniłem się z wpłatą 30 zł i lawinowy przyrost kosztów karnych (nie
    odsetek) wyniósł prawie 300 zł od 600 zł kredytu ! Piszę prawie, gdyż
    ekspert z info-linii nie potrafił wyliczyć dokladnie kwoty minimalnej
    do spłaty. Niestety - dzwoniąc do mBanku możesz sobie porozmawiać tylko
    z konsultanem najlepiej o pogodzie gdyż kilka ponad 40 minutowych
    rozmów niczego nie wyjaśniło. Logując się do mBanku plansza informująca
    o zadłużeniu wprowadza w błąd (chyba celowo). Wpłacasz wymaganą kwotę i
    tu niespodzianka! Lawinowo narastają kolejne koszty karne! Kilkanaście
    razy w ciągu miesiąca, bez uprzedzenia, bez wyjaśnienia. Odradzam, nie
    dajcie się złapać na ich lep!

    --
    jonatan

  • 2. Data: 2006-05-23 18:28:27
    Temat: Re: Uwaga na kredyty w mBanku!
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 23 May 2006 11:03:45 +0000 (UTC), "jonatan"
    <j...@w...gazeta.pl> wrote:

    <cut>

    na pregierzu cie podsumowali, wiec musiales przyjsc tutaj?

    poradze to co na pregierzu ci mowiono: czytaj umowy ktore podpisujesz!

    a jesli masz problem ze splata 30zl, to przemysl czy potrzebujesz
    karty kredytowej? moze zwykla debetowka wystarczy?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 3. Data: 2006-05-23 20:52:35
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Cyb napisał(a):

    > na pregierzu cie podsumowali, wiec musiales przyjsc tutaj?

    Na pręgierzu też? On to wysłał na alt.pl.allegro

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-05-23 22:26:22
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 23 May 2006 22:52:35 +0200, Markus Sprungk
    <m...@g...com> wrote:

    >Na pręgierzu też? On to wysłał na alt.pl.allegro

    czyli znaczy sie nie klient, a konkurencja

    a moze byc tak w koncu konkurencja sprobowala powalczyc nie czarnym
    pr, a atrakcyjna oferta? jak bedzie cos ciekawego to sam sie chetnie
    przeniose do innego banku ;-)

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 5. Data: 2006-05-26 20:40:24
    Od: "jonatan" <j...@w...gazeta.pl>

    Cyb wrote:

> [...]
    >
    > a jesli masz problem ze splata 30zl, to przemysl czy potrzebujesz
    > karty kredytowej? moze zwykla debetowka wystarczy?

    Pracujesz w mBanku? Cyb, porąbało Cię z tym czytaniem umów? Myślisz, że
    jak już podpiszesz umowę to koniec - wór bez dna? I dziwić się, że w
    Polsce takie szambo! Z takim podejściem rolują takich jak Ty bo wiedzą
    że walniesz się w pierś i powiesz - ogołocili mnie, moja wina. A może
    jeszcze przeprosisz? Gdzie Ci PRAWDZIWI POLACY! Czyżby zostały same
    takie malutkie ogonki? Jednak nie, tylko te małe ogonki zawsze dużo
    "merdają". Jesteś cienias Cyb. Na grupach podsumowują Ciebie a nie
    mnie, coś Ci się poplątało poszukaj w googlach to Ci się przypomni!
    Hejka!

    --
    jonatan

  • 6. Data: 2006-05-27 08:15:45
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Pracujesz w mBanku? Cyb, porąbało Cię z tym czytaniem umów? Myślisz, że
    > jak już podpiszesz umowę to koniec - wór bez dna?

    Będziesz winić ludzi za to, że jesteś sierota i dałeś się przerobić.
    Po to są umowy, żeby je czytać. Sam nie czytam umów, ale jak do tej pory
    udawało mi się załatwić pozytywnie wszystkie problemy wynikające z mojej
    niewiedzy.

    Jeżeli z 600 zł urosło ci 300 zł odsetek karnych to jesteś wyjątkowym

    Tomek

  • 7. Data: 2006-05-29 07:28:38
    Od: "jonatan" <j...@w...gazeta.pl>

    Tomek wrote:

> [...]
    > z mojej niewiedzy.
    >
    > Jeżeli z 600 zł urosło ci 300 zł odsetek karnych to jesteś wyjątkowym

    Jesteś żałosny :(

    --
    jonatan

  • 8. Data: 2006-05-29 08:37:58
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jesteś żałosny :(

    Bo wyraził podziw, że to Ci się udało?
    Trzeba naprawdę być talentem nieprzeciętnej wody
    i wykazać się niezwykłą bystrością umysłu,
    by móc wykazać się takim wynikiem. Ile czasu Ci to zajęło?