  • 1. Data: 2009-10-07 11:51:39
    Temat: Uwaga na przedłużanie Optymalnej w OF
    Od: " Tolek" <t...@g...pl>

    w poniedziałek zadzwoniła do mnie miła pani z OF, która zaoferowała
    przedłużenie mojej lokaty kończącej się w piątek, na "lepszych" warunkach,
    czyli zamiast 5,25% to 5,5%. Zgodziłem się. Dobrze, że jestem na tyle czujny,
    że zobaczyłem, że Optymalna ma teraz 5,65%, co oznacza, że łaskawe
    przedłużenie w OF byłoby GORSZE od tego, co mogę zrobić sam! Szybko anulowałem
    to przedłużenie.

    T.

  • 2. Data: 2009-10-07 12:05:23
    Temat: Re: Uwaga na przedłużanie Optymalnej w OF
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " Tolek" <t...@g...pl> writes:

> [...]
    > czyli zamiast 5,25% to 5,5%. Zgodziłem się. Dobrze, że jestem na tyle czujny,
    > że zobaczyłem, że Optymalna ma teraz 5,65%, co oznacza, że łaskawe

    O, a jeszcze ze 2 dni temu było 5.25. Ciekawe.

    KJ

    --
    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 3. Data: 2009-10-07 12:54:16
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > O, a jeszcze ze 2 dni temu było 5.25. Ciekawe.

    A ja się dziwiłem, czemu dają kwote maksymalną 15k przy 5,25%.
    Wygląda że skorygowali pomyłkę - mogli albo kwotę, albo %
    i jak by nie było, wybrali lepiej ;p

  • 4. Data: 2009-10-07 13:22:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 07 Oct 2009 14:05:23 +0200, w <8...@a...kjonca>,
    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(-a):

    > O, a jeszcze ze 2 dni temu było 5.25. Ciekawe.

    2? Wczoraj było jeszcze 5,25%.
    Tylko, że jak ja zakładałem 3-mce temu to było 6,5% :].

  • 5. Data: 2009-10-07 14:27:30
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 7 Paź, 15:22, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > 2? Wczoraj było jeszcze 5,25%.
    > Tylko, że jak ja zakładałem 3-mce temu to było 6,5% :].

    O kurde, a ja przedwczoraj założyłem, a dzisiaj rano wysłałem
    pieniądze. I chyba muszę zerwać po to, aby jutro znów założyć na
    nowych warunkach.

    Swoją drogą:
    - jak sądzicie, na jaki okres zakładać - 3 czy 6 m-cy, jakie mogą być
    tendencje na rynku?

    Michal

  • 6. Data: 2009-10-07 14:35:01
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 7 Paź, 16:27, mic49 <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > nowych warunkach.
    >
    > Swoją drogą:
    > - jak sądzicie, na jaki okres zakładać - 3 czy 6 m-cy, jakie mogą być

    Zadzwoniłem - można u nich zerwać i bez przelewania do mnie środków i
    ja znów do OF założyć nową, więc tak tez zrobię. Na szczęście jestem
    jeden dzień lokaty w plecy :(

    Michał

  • 7. Data: 2009-10-07 15:20:19
    Od: " Tolek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):
    > O, a jeszcze ze 2 dni temu było 5.25. Ciekawe.
    >
    > KJ
    No tak, dlatego w poniediałek zgodziłem się na 5,5 chętnie. Uważam jednak, że
    to było nie fair, bo jakbym się nie połapał, to bym miał w piątek lokatę
    przedłużoną na 5,5! Nawet jeśli to nie konsultanci, to ktoś musiał stać za tą
    akcją...

    T.

  • 8. Data: 2009-10-07 16:53:17
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    Witam,

    Mam pytanko do osób doświadczonych w zakładanie w OF lokat.

    Czy do każdej lokaty jest podawany nowy numer rachunku czy dostanie się 1
    tzw. techniczny.
    Pytam się bo mam kasę w Eurobanku ale bez tokena i aby zrobić przelew do
    musze w placówce zdefiniować zaufany rachunek lub rachunki.

    i jak oni to liczą 5,65 = 7,07 bo mi sie wydawało że inne banku podaja to np
    5,65/0,81=6,9753%

    Damian

  • 9. Data: 2009-10-07 17:00:50
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    I jeszcze jedno pytanko. Wyczytałem że termin ważności wniosku to 14 dni.
    Czy to znaczy że jak teraz złoże wniosek a za np. 12-13 dni przeleję dopiero
    kasę to będę miał zagwarantowane te 5,65% nawet jakby obniżyli w
    miedzyczasie %

    Damian

  • 10. Data: 2009-10-07 17:11:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Damian Niusy" <b...@i...pl> writes:

> [...]
    > dni. Czy to znaczy że jak teraz złoże wniosek a za np. 12-13 dni
    > przeleję dopiero kasę to będę miał zagwarantowane te 5,65% nawet jakby

    Tak powinno być.

    Jeśli chodzi o numer rachunku: u mnie do każdego wniosku był nowy.

    KJ

    --
    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.