  • 1. Data: 2010-06-04 03:18:25
    Temat: Uwaga: nadchodzi blogoslawiona- wojna!
    Od: fatso <f...@n...com>

    W Korei, znaczy sie.
    Londynskie TV wiadomosci pokazuja pld koreanczyka, ktory ma byznes po
    obu stronach
    granicy. Facet raportuje, ze polnocni zolnierze sa w pelnej gotowosci
    wojennej na granicy,
    z bronia gotowa do strzalu. W zasadzie to nic nowego ale teraz wyraznie
    jakies diably mieszaja
    w kociolku. Wystarczy jedna iskra i beczka prochu moze znowu wybuchnac.
    Ja bym stawial na ograniczona wojne, ktora jest potrzebna obu stronom
    konfliktu.
    No i nie zapominajmy, ze wojna to najlepsze lekarstwo na kryzys
    gospodarczy Zachodu.
    To imperatyw ekonomiczny. Do dzis wspominam czule wojne Saddama z
    Chomeinim.
    Mysmy sprzedawali bron Irakowi a komuna Iranowi. Oba te kraje
    sprzedawaly nam nafte tanio.
    Wszyscy byli syci i zadowoleni, z wyjatkiem oczywiscie tego miliona
    dzikusow co dali dupy
    w imie Allaha pod Basra.

    fatso

  • 2. Data: 2010-06-04 22:08:37
    Temat: Re: Uwaga: nadchodzi blogoslawiona- wojna!
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > nam nafte tanio.
    > Wszyscy byli syci i zadowoleni, z wyjatkiem oczywiscie tego miliona

    Fatso, Korea jest daleko i to nie nasze malpy i nie nasz cyrk. lepiej spórz
    na Europe. jeszcze troche a skomunizowana tluszcza wyjdzie na ulice buntowac
    sie przeciwko upadkowi socjalu.
    Cos Ci sie p... z Irakiem i Iranem. Irak bral bron zarównoz Zachodu ( na
    pewno Mirage od zabojadów jak i nasze lekko podrasowane "Rude"). A Iran to
    se mógl kupic co najwyzej wagon Mauserów z demobilu po CK Austro-Wegrach.

  • 3. Data: 2010-06-04 22:23:06
    Od: " " <a...@g...pl>

    Piotr Maksymowicz <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > se mógl kupic co najwyzej wagon Mauserów z demobilu po CK Austro-Wegrach.

    Kolego Maksymowicz.
    Korea jedna czy druga jest blizej jak koledze sie wydaje.
    To nie te czasy, ze wystarczylo patrzec na europe, zeby wyciagac wnioski.
    Swiat zrobil sie klitka, w ktorej sie gniezdzimy.
    I prosze wziac pod uwage, ze nie wie pan, ja, i ktokowiek nam znany,
    skad i dokad plynie fala zbrojeniowych zakupów.
    Prosze wziac to za pewnik.

    Mysle, ze

  • 4. Data: 2010-06-05 13:12:14
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > I prosze wziac pod uwage, ze nie wie pan, ja, i ktokowiek nam znany,
    > skad i dokad plynie fala zbrojeniowych zakupów.

    Faktycznie nie podpisywałem kontraktów na sprzedaż uzbrojenia ale byłem w
    Iraku w 1982 i pamietam czym posługiwała się armia iracka. Widziałem tez
    zdjecia irańskich dzieciaków na bagnach Szatt-Al-Arab przecietych w pół
    przez nkm z jakimis przepotopowymi karabinami w reku.

  • 5. Data: 2010-06-05 19:27:01
    Od: fatso <f...@n...com>

    Piotr Maksymowicz wrote:

> [...]
    > zdjecia irańskich dzieciaków na bagnach Szatt-Al-Arab przecietych w pół
    > przez nkm z jakimis przepotopowymi karabinami w reku.

    Te dzieci i dziadkowie iranscy z karabinami w reku, uzywajac technik
    walki z okresu I w.sw.,
    nieomal przerwali front. Zdesperowany Saddam rozkazal uzyc gazow
    bojowych, ktore to dopiero
    ustabilizowaly sytuacje. Sytuacje obserwowaly amerykanskie satelity i
    ja czytalem o tym wowczas w londynskiej
    prasie. Saddam korzystal zreszta z amerykanskiej razwiedki satelitarnej,
    otrzymywal ja posrednio via Saudi Arabia.
    Iran kupowal bron gdzie sie dalo przez posrednikow. Wiem, ze Brazylia
    niezle sie na tym oblowila.

  • 6. Data: 2010-06-06 11:14:47
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > otrzymywal ja posrednio via Saudi Arabia.
    > Iran kupowal bron gdzie sie dalo przez posrednikow. Wiem, ze Brazylia

    Nie róbmy z Saddama wiekszego demona niz byl. Aby zatrzymac atak dzieciaków
    nacierajacych po grobli, wystarczyl jeden dobrze wstrzelany ckm. A taktyka
    Persów opierala sie na najlepszych sowieckich wzorcach. Czyli rzucamy
    kolejne fale bojców liczac na to az Arabom skonczy sie amunicja albo stopia
    lufy. A z tymi gazami na bagnach Szatt-Al-Arab to podobno tez nie do konca
    prawda.
    Arabowie podpalali np skladowiska opon. dzieciaki widzac dym wpadaly w
    panike i topily sie w bagnach.

  • 7. Data: 2010-06-25 11:07:00
    Temat: Hop hop kol. Maksymowicz Re: Uwaga: nadchodzi blogoslawiona- wojna!
    Od: fatso <f...@n...com>

    Piotr Maksymowicz wrote:

> [...]
    > prawda.
    > Arabowie podpalali np skladowiska opon. dzieciaki widzac dym wpadaly w

    Dopiero teraz sie doczytalem po wakacjach slow Kolegi i widze, ze sie
    znamy na wydarzeniach.
    Sam wowczas b. sie tez interesowalem bo mialem kolege z Iranu,oficera-
    lekarza. Bylem wowczas zreszta
    pomiedzy stolkami by tak to zgrabnie ujac i poszedlem sie zaofiarowac w
    Ambasadzie Iranu do akcji
    jako lekarz wojskowy. Pozniej oczywiscie sie zorientowalem, ze nie dla
    mnie to towarzystwo
    i zniknalem z pola widzenia. Rok bodajze 1984.
    Shatt -al -Arab to oczywiscie sytuacja gdy Saddam mial noz na gardle ale
    ja mialem na mysli inna, gdzies
    na froncie centralnym. Amerykanskie satelity z troska odnotowaly wowczas
    wylamanie sie sil zbrojnych Iranu
    by pozniej zauwazyc, ze linia frontu gwaltownie sie cofnela. Uznano, ze
    Saddam uzyl gazow bojowych ale
    bezposrednich swiadectw tak jak np w Kurdystanie, nie bylo.
    Mowimy oczywiscie tutaj o przedpotopowych technologiach szpiegostwa
    satelitarnego. Dzis moja kotke Florencje
    zlokalizowalem w Google Earth jak siedzi pod latarnia w Londynie a moje
    palazzo we Francji juz pokazywalem tutaj. Grube scierwo
    co robi fale na basenie to nizej podpisany.

    fatso