  • 11. Data: 2009-11-27 09:52:14
    Temat: Re: Uwaga uwaga nadchodzi: Ko-ma 3 !
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    fatso wrote:
    > Warren Buffett, ktory tez kiedys niemal
    > ze nie wykonczyl rynku srebra COMEX
    > ale sie ugial pod presja i ze swych srebrnych pozycji wycofal
    A to nie bylo tak, ze FED sie wtracil? Ciekawe co mu obiecano za
    wycofanie sie.

  • 12. Data: 2009-11-27 09:53:15
    Od: fatso <f...@n...com>

  • 13. Data: 2009-11-27 10:50:29
    Od: fatso <f...@n...com>

    Gonzo wrote:
    > A to nie bylo tak, ze FED sie wtracil? Ciekawe co mu obiecano za
    > wycofanie sie.

    Warren Buffett trzymal zydow z COMEXu za jaja, wystarczylo tylko
    skrecic i zydy by
    padly na kolana i blagaly o litosc. Ale to oczywiscie nie bylo w
    interesie rzadu USA bo
    ten znalazl sobie dojna krowe w podatkach z szulerni na papierowym
    srebrze. No i ktos
    wzial Warrena na bok i przemowil mu do jego patriotycznej duszy.
    Odpuscil a pozniej
    juz jego kariera potoczyla sie jak meteor po firmamencie.
    Czy pamietacie Elvisa Presleya? U szczytu slawy jako 20-latek dal sie
    pogonic w kamasze. Sluzyl
    w Niemczech, wlos mu nigdy z glowy nie spadl. Ale to byla modelowa rola
    dla mlodziezy
    w USA i on dal dobry przyklad. Wuj Sam mu nigdy tego nie zapomnial.
    Mial pozniej specjalna obsluge z FBI,
    nikt go nie szarpal o narkotyki, robil miliony nim sam sie wreszcie nie
    zazarl i nie zadrugowal na smierc.

    fatso