  • 31. Data: 2003-04-14 07:14:42
    Temat: Re: Uważajcie na VISA z PekaoSA !! (długie)
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:15258-1050303672@ursus93.spray.net.pl...
    > A wlasnie, ze bedzie mnie to dziwic.!
    > "Elektron-zabawka" jest autoryzowana On-line, wiec sprzedawca ma pewnosc,
    > ze stac mnie na zakup, ktorego dokonuje, tzn. ze kasa na koncie jest
    > i ze do niego spłynie, juz zaczyna do niego plynac, od momentu tansakcji.

    Mnie tez, bo trudno podejrzewac sprzedawce o to ze chce miec mniej klientow,
    bo jak klientowi sie powie, ze das ist Polnische Karte to pojdzie i kupi w
    innym sklepie gdzie mu tak nie powiedza.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 32. Data: 2003-04-14 07:16:11
    Temat: Re: Uważajcie na VISA z PekaoSA !!
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > do klienta. Karte VE mozna dostac nie majac zadnych dochodow i nie placac
    za
    > nia nic. Czyli moze ja miec kazdy, bezrobotny, biedny rolnik czy nawet
    > bezdomny (ten musi sie postarac o jakis adres tymczasowy). Karty wypuklej
    > wiekszosc z nich nie dostanie.

    Zeby spelnic wymagania np. dotyczace srednich wplywow na konto w wysokosci
    3000zl wystarczy miec 300zl i je przelewac miedzy kontami. U mnie
    zadzialalo.

    Zaoszczedzic i nie sprzedac?

  • 33. Data: 2003-04-14 07:23:33
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Kazimierz wrote:
> [...]
    >
    > Zeby spelnic wymagania np. dotyczace srednich wplywow na konto w
    > wysokosci 3000zl wystarczy miec 300zl i je przelewac miedzy kontami.

    w jakim banku ? W wiekszosci bankow taki numer nie przejdzie...

    > Zaoszczedzic i nie sprzedac?

    jak paliwo w baku to problem klienta zeby znalezc forse - albo z bankomatu
    albo z portfela. Paliwo juz jest sprzedane..

    D.

  • 34. Data: 2003-04-14 07:28:53
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > w jakim banku ? W wiekszosci bankow taki numer nie przejdzie...

    Multi. Na jakiej podstawie nie przejdzie? I gdzie?

  • 35. Data: 2003-04-14 07:29:24
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > nia nic. Czyli moze ja miec kazdy, bezrobotny, biedny rolnik czy nawet
    > bezdomny (ten musi sie postarac o jakis adres tymczasowy).

    No i co z tego ze bezdomny i bezrobotny?
    Transakcja jest autoryzowana ON-LINE - wiec sprzedawca
    od razy wie, czy klient ma kase na koncie.

    Chyba, ze pewna grupa sprzedawcow lubi dyskryminowac
    klientow ze wzgledu na pochodzenie czy wysokosc rocznych dochodow.
    Niemcy maja do tego sklonnosci, wystarczy przypomniec sobie
    tramwaje i restauracje "Nur fur Deuche" - w 1 polowie lat 40. w Polsce ;-))

    Latet

  • 36. Data: 2003-04-14 08:26:37
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Kazimierz wrote:
    > Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Multi. Na jakiej podstawie nie przejdzie? I gdzie?

    wiekszosc bankow zada zaswiadczenia o dochodach. I sa takie ze mimo tego
    zaswiadczenia wydaja odmowe o wydaniu KK.

    D.

  • 37. Data: 2003-04-14 08:30:39
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Latet wrote:

    > No i co z tego ze bezdomny i bezrobotny?
    > Transakcja jest autoryzowana ON-LINE - wiec sprzedawca
    > od razy wie, czy klient ma kase na koncie.

    problem w Niemczech polega na tym ze oni nie chca czekac na bardzo
    czasochlonna autoryzacje. Ja probowalem zautoryzowac dwie karty
    elektorniczne i po kilku minutach oczekiwania nie mozna bylo uzyskac
    autoryzacji (brak polaczenia z centrum autoryzacji w Polsce) wskutek czego
    autoryzacji bylo brak a impuls telefoniczny poszedl.. Dopiero karta wypukla
    przeszla - bez autoryzowania. Ja prawde mowiac rozumiem Niemcow.

> [...]
    > Niemcy maja do tego sklonnosci, wystarczy przypomniec sobie
    > tramwaje i restauracje "Nur fur Deuche" - w 1 polowie lat 40. w

    Jakby przeszedl do ciebie mieszkaniec Kazachstanu i chcial zaplacic karta
    niewiadomego pochodzenia wydana przez nieznany bank to nie mialbys
    watpliwosci ? Np. co do tego czy karta nie jest jakims klonem albo bank
    wystawca jest na skraju bankructwa ?

    D.

  • 38. Data: 2003-04-14 08:39:35
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > wiekszosc bankow zada zaswiadczenia o dochodach. I sa takie ze mimo tego
    > zaswiadczenia wydaja odmowe o wydaniu KK.

    Mi chodzilo o debetowa karte wypukla. W tym przypadku Vise Classic
    (debetowa).

  • 39. Data: 2003-04-14 08:42:21
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Kazimierz wrote:
    > Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mi chodzilo o debetowa karte wypukla. W tym przypadku Vise Classic
    > (debetowa).

    nawet takiej ciezjo wyrobic biednemu bezrobotnemu - musi robic obrot na
    koncie albo robic zastaw w banku (Pekao). Jest to wiec potwierdzenie pewnej
    wiarygodnosci klienta.

    D.

  • 40. Data: 2003-04-14 08:46:43
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Latet <N...@p...onet.pl> wrote:

    > A dlaczego karta nie wymagajaca autoryzacji jest milej widziana?

    Bo autoryzacja zajmuje kupę czasu.

    > Ze troche szybciej sie takiego klienta obsluguje?
    Że trochę szybciej razy ilośc klientó równa się parę godzin...

    > I o czyje zaufanie do kogo Ci chodzi?

    Sprzedawcy do klienta. Płaską kartę może mieć każdy. Wypukłą - już nie.

    --