  • 1. Data: 2007-06-20 12:14:20
    Temat: Uzywa ktos BPH przez internet ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Mam takie pytanie co do sytemu bankowego BPH (kopiuje to co do nich
    wyslalem - bez odpowiedzi)
    "Uzywamy na codzien Waszego systemu do bankowosci elektronicznej, ale mamy z
    nim jeden problem : lista w koszyku nie miesci sie na ekranie. Pojawia sie
    poziomy pasek przewijania i nie ma mozliwosci ogladniecia wszystkich
    informacji o jednej pozycji na raz. Widac np tylko do kogo i z jakiego
    tytulu. A aby zobaczyc kwote czy date trzeba juz przewinac. Gdy na liscie
    posiadamy kilkadziesiat-kilkaset takich pozycji (gdzie duzo jest tez do tych
    samych odbiorcow, tylko rozne kwoty i daty) podpisywanie-zaznaczanie grupy
    takich przelewow staje się delikatnie mowiac meczace i czasochlonne. Czy
    jest jakas mozliwosc aby ten poziomy pasek przewijania sie nie pokazywal a
    dane z kazdego rekordu były zawijane w wierszach i miescily sie w oknie ?"

    Fantom

  • 2. Data: 2007-06-20 12:26:14
    Temat: Re: Uzywa ktos BPH przez internet ?
    Od: JotBe <j...@B...SPAMU.op.pl>

    Dnia Wed, 20 Jun 2007 14:14:20 +0200, Fantom napisał(a):

    > Czy jest jakas mozliwosc aby ten poziomy pasek przewijania sie nie pokazywal a
    > dane z kazdego rekordu były zawijane w wierszach i miescily sie w oknie ?"

    Rozszerz okno przeglądarki.
    Zwiększ rozdzielczość monitora.
    Wymien monitor na model o większej rozdzielczości.

    Powinno pomóc :)

    --
    JotBe

  • 3. Data: 2007-06-20 12:32:08
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    JotBe <j...@B...SPAMU.op.pl> napisał(a):

    > Rozszerz okno przeglądarki.
    > Zwiększ rozdzielczość monitora.
    > Wymien monitor na model o większej rozdzielczości.
    >
    > Powinno pomóc :)

    W Operze jest "dopasuj do szerokosci".

  • 4. Data: 2007-06-20 13:43:47
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Rozszerz okno przeglądarki.
    > Zwiększ rozdzielczość monitora.
    > Wymien monitor na model o większej rozdzielczości.
    >
    > Powinno pomóc :)

    Niestety nie pomaga. Uzywam na codzien 1280x1024. Probowalem tez 1024x768 -
    bez zmian. A jak czasmi opisy do przelewow sa dluzsze to jeszcze bardziej
    rozciaga i paskiem trzeba jeszcze mocnej przewijac
    Wszedzie mam IE. Testowalem przynajmniej na 4 komputerach z
    rozdzielczosciami jak wyzej

    Tomek

  • 5. Data: 2007-06-21 05:51:01
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik Fantom napisal(a):
> [...]
    > aby ten poziomy pasek przewijania sie nie pokazywal a dane z kazdego
    > rekordu były zawijane w wierszach i miescily sie w oknie ?" Fantom

    Mam to samo.
    Kiedys bylo ok, od jakiegos czasu jest tak, jak piszesz.
    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2007-06-21 08:48:37
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 20 Jun 2007 15:43:47 +0200, Fantom napisał(a):

    > Wszedzie mam IE. Testowalem przynajmniej na 4 komputerach z
    > rozdzielczosciami jak wyzej

    Może spróbuj Firefox/Opera.

  • 7. Data: 2007-06-21 15:26:04
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 20 Jun 2007 14:14:20 +0200, "Fantom"
    <s...@s...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    >informacji o jednej pozycji na raz. Widac np tylko do kogo i z jakiego
    >tytulu. A aby zobaczyc kwote czy date trzeba juz przewinac.
    U mnie kolumna "tytul" sie zawija - na conajmniej trzy wiersze a
    kolumna odbiorca - na dwa. Liczby te podaje na podstawie aktualnego
    stanu tych pól :)

    Jest tam jeszcze niezbyt zaawansowany filtr wyswietlanych przelewow to
    moze on pomoze w wybieraniu wlasciwych do podpisu?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 8. Data: 2007-06-22 07:24:52
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > U mnie kolumna "tytul" sie zawija - na conajmniej trzy wiersze a
    > kolumna odbiorca - na dwa. Liczby te podaje na podstawie aktualnego
    > stanu tych pól :)

    ale po zawinieciu nie ma poziomego paska i wszystko widac ? Na jakiej
    rozdzielczosci pracujesz ? Jaka przegladarka ?

    > Jest tam jeszcze niezbyt zaawansowany filtr wyswietlanych przelewow to
    > moze on pomoze w wybieraniu wlasciwych do podpisu?

    Za duzo danych, za slabe filtrowanie

    Fantom