  • 1. Data: 2006-03-15 21:26:41
    Temat: VC, no i co dalej?
    Od: "zuzia" <z...@p...onet.pl>

    Mam kłopot z kasą!
    Zapłacił mi gostek za towar wystawiony w Allegro kartą kredytową Visa Clasic.
    Podał jej dane i czeka na zakupiony przedmiot. A ja biedna nie wiem co z tymi
    danymi zrobić, aby kasa znalazła się na moim koncie, bo nigdy nie miałam takiej
    sytuacji.
    Możecie się śmiać dowoli ze mnie, ale zlitujcie się i poradzcie szybko, bo
    gościu mi gotów negatywa walnąć jak mu w mig nie wyślę zakupionego towaru !!!

  • 2. Data: 2006-03-15 21:55:26
    Temat: Re: VC, no i co dalej?
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Zapłacił mi gostek za towar wystawiony w Allegro kartą kredytową Visa Clasic.
    > Podał jej dane i czeka na zakupiony przedmiot. A ja biedna nie wiem co z tymi

    To zart jakis ? On ci tylko podał jej dane, ale wcale nie zapłacił ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-03-15 22:05:55
    Od: Miernik <m...@f...org>

    zuzia <z...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > danymi zrobić, aby kasa znalazła się na moim koncie, bo nigdy nie miałam takiej

    Musisz wejść na https://www.payu.pl/request.php i wypełnić tam, podając
    jego e-mail, kwotę, i nr auckji i wtedy on dostanie e-mail gdzie będzie
    napisane co ma zrobić, będzie też musiał wypełnić form podając swój
    numer karty itp, i potem Ty dostaniesz e-mail gdzie będzie napisane co i
    jak. A jego numer karty to jest Ci do niczego nie potrzebny.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 4. Data: 2006-03-15 22:32:02
    Od: "zuzia" <z...@p...onet.pl>

    kredytowÄ&#65533; Visa
    Clasic.
    nigdy nie miaĹ&#65533;am
    takiej

    > Musisz wejĹ&#65533;Ä&#65533; na https://www.payu.pl/request.php i
    wypeĹ&#65533;niÄ&#65533; tam, podajÄ&#65533;c
    > jego e-mail, kwotÄ&#65533;, i nr auckji i wtedy on dostanie e-mail gdzie
    bÄ&#65533;dzie
    > napisane co ma zrobiÄ&#65533;, bÄ&#65533;dzie teĹź musiaĹ&#65533;
    wypeĹ&#65533;niÄ&#65533; form podajÄ&#65533;c swĂłj

  • 5. Data: 2006-03-16 16:45:22
    Od: z...@p...onet.pl

    Gostek powiedział ża zawsze płaci kartą i nie bawi się w PayU bo nie wszędzie
    sie da.

    Ale dziś widzę zlitował się i wysłał na moje konto w mBanku, więc jest częściowo
    po sprawie. Dzięki Wam obu za próbę porady :-)

    Nadal dla mnie tajemnicą zostanie jak przyjmować zapłatę KARTĄ VC, bez takim tam
    PayU :-(((

    Przepraszam za mój zepsuty wpis u góry, zmęczona byłam i poszłam spać, nawet nie
    było sił sprawdzić co się wysłało :-(

  • 6. Data: 2006-03-16 19:40:39
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:78ea.0000020e.44199621@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Nadal dla mnie tajemnicą zostanie jak przyjmować zapłatę KARTĄ VC,
    > bez takim tam PayU :-(((

    Bez PayU czy AllPay sie nie da.
    Nie mozesz w zaden sposob prywatnie obciazyc jego karty kredytowej.

    --
    darnok

  • 7. Data: 2006-03-17 17:30:38
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    darnok wrote:

    > Bez PayU czy AllPay sie nie da.
    > Nie mozesz w zaden sposob prywatnie obciazyc jego karty kredytowej.

    A gdyby tak za ta kwote (lub x razy wieksza) nakupila ksiazek na
    amazonie????

    Pozdro

    Maseł

  • 8. Data: 2006-03-17 23:48:07
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Podaj tutaj ten numerek z danymi
    A ja znajde sposób na wybranie pieniedzy :D
    Arek
    oznan.pl...