  • 1. Data: 2004-07-29 18:32:08
    Temat: VC pod zastaw.
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    Witam.
    Posiadam VC Credit w Multibanku pod zastaw lokaty.
    We wrzesniu wznawia mi sie ona, wiec koszt 70pln b. musial poniesc. I
    wlasnie mysle czy jakis inny bank nie ma jakiejs promocji na KK pod
    zastaw itp ale tak by koszt wydania takiej karty byl nizszy a
    najlepiej =0. Mam VE w mBanku (jako student), ale ta nie pozwala na
    transakcje przez internet, a na tym mi zalezy.
    Widzialem ze BPH ma jakas fajna promocje i wlasnie tu jest pytanko,
    czy oni mi wydadza KK pod zastaw, albo tylko z samej historii innej
    karty, bez wykazywania dochodow? Te posiadam, ale moja umowa o prace
    jest przedluzana co miesiac ;/ wiec raczej na to nie ma co liczyc.

    Prosze o jakies rady, bo niby te 70pln to nie duzo, ale przy limicie
    1000pln jaki posiadam w Multi to raczej sporo...

    pozdr.
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-07-29 18:38:08
    Temat: Re: VC pod zastaw.
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Widzialem ze BPH ma jakas fajna promocje i wlasnie tu jest pytanko,
    > czy oni mi wydadza KK pod zastaw, albo tylko z samej historii innej
    > karty, bez wykazywania dochodow?

    BPH daje na podstawie 3 wyciągów bez żadnych problemów. Do tego do końca
    sierpnia mają chyba karty za free. Jest jeszcze Rajfi i ich Visa Nova (25
    PLN), ale mają krótki GP (44 dni).

  • 3. Data: 2004-07-29 18:39:31
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > najlepiej =0. Mam VE w mBanku (jako student), ale ta nie pozwala na
    > transakcje przez internet, a na tym mi zalezy.

    ekarta za 25 pln z mbanku za drogo ?

    Inteligo daje VE ktora mozesz placic w necie ( koszt utrzymania to 0,99 PLN
    na miesiac jezeli utrzymasz >= 100 PLN na rachunku przez miesiac)

  • 4. Data: 2004-07-29 18:44:11
    Temat: Re: Re: VC pod zastaw.
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    >ekarta za 25 pln z mbanku za drogo ?
    ta mialem

    >Inteligo daje VE ktora mozesz placic w necie ( koszt utrzymania to 0,99 PLN
    >na miesiac jezeli utrzymasz >= 100 PLN na rachunku przez miesiac)

    tą mam

    no i co z tego, zadna z nich nie daje kredyt "za darmo" przy
    transakcjach przez net i innych tj. obciazenie KK za rachunki tel.

  • 5. Data: 2004-07-29 18:47:55
    Od: Tomek <t...@p...fm>

    Jesteś "uczciwym" sprzedacą KK BPH? ;-)

  • 6. Data: 2004-07-29 18:51:12
    Od: Tomek <t...@p...fm>

    Sprawdz' darmowa; oferte; ING S'la;skiego Visa Classic Olimpijska - za darmo.
    AMEX dla czytelników Newsweeka - odradzam.
    Polecam Vise; mBanku - p?atna, ale znacznie lepsza jakos'c' obs?ugi.

    Tomek

  • 7. Data: 2004-07-29 18:55:11
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > no i co z tego, zadna z nich nie daje kredyt "za darmo" przy
    > transakcjach przez net i innych tj. obciazenie KK za rachunki tel.

    a mi tez by taka sie przydala ale nie musze prowadzic transakcji na kredyt:)

    a w Inteligo jak dostaniesz debet to mozna karta VE na niego wskoczyc placac
    w necie? mi sie wydaje ze tak :)

  • 8. Data: 2004-07-29 19:14:07
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Posiadam VC Credit w Multibanku pod zastaw lokaty.

    A jakie jeszcze banki daja takie cos ? Podobno Citi ale nie znalazlem nic na
    ich stronie.

    Ktos moglby podac linki + warunki ( np. jaka musi byc wysokosc lokaty )?

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 9. Data: 2004-07-29 19:19:43
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    >Ktos moglby podac linki + warunki ( np. jaka musi byc wysokosc lokaty )?
    na stronce multibanku masz warunki, przynajmniej 1100zl musisz miec,
    i wtedy karta jest z limitem na 1000pln (czyli lokata to zawsze 110%
    wartosci limitu karty);
    zdaje sie ze millenium w zeszlym roku jak sie staralem to to tez mial,
    ale jakos w multim mi tu poradzono i otworzylem (tym bardziej ze
    zlozylo sie to z otwarciem 1 placowki multi w moim miescie).

  • 10. Data: 2004-07-29 19:34:23
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > A jakie jeszcze banki daja takie cos ? Podobno Citi ale nie znalazlem
    > nic na ich stronie.

    W Citiphone zaskoczony konsultant ( dzwonilem 5 minut temu ) stwierdzil, ze
    wie o takiej opcji ale szczegolow nie zna. Poprosil, zebym zadzwonil jutro w
    normalnych godzinach :))

    pozdrawiam
    --
    Mithos