  • 1. Data: 2007-06-24 18:03:14
    Temat: VC - podpis i pin
    Od: tenesu <n...@a...com>

    pani w pewnym sklepie zażądała, aby oprócz potwierdzenia transakcji za
    pomocą karty Visa Classic pinem na terminalu, złożyć podpis na papierku.
    spotkałem się z czymś takim po raz pierwszy. zapytana pani
    powiedziała, że u nich w firmie tak jest w przypadku kart chipowych, bo
    tak jest bezpieczniej. jak byście skomentowali takie życzenie?

    --
    tenesu

  • 2. Data: 2007-06-24 18:08:05
    Temat: Re: VC - podpis i pin
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > powiedziała, że u nich w firmie tak jest w przypadku kart chipowych, bo
    > tak jest bezpieczniej. jak byście skomentowali takie życzenie?

    odmowic slicznie.

  • 3. Data: 2007-06-24 21:07:49
    Od: k...@o...pl

    > odmowic slicznie.
    nie wiem.... w Czechach dosyć często się spotykałem z takim
    zjawiskiem i to mimo wczytywania danych karty z paska.
    Jak widziałem "tubylcy";) płacący czeskimi kartami mieli tak samo i
    nie dziwiło ich to.

  • 4. Data: 2007-07-02 17:31:43
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    24 Jun 2007 20:08:05 +0200, w <5...@n...onet.pl>,