  • 1. Data: 2002-05-06 00:20:27
    Temat: VC w Multibanku
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    Witam,
    dostałem ostatnio odmowną odpowiedź na mój wniosek o VC, więc wielce
    zdziwiony zacząłem się przyglądać historii rachunku. Okazało się, że
    comiesięczny przelew od pracodawcy za miesiąc styczeń dotarł w lutym,
    za luty w marcu, a za marzec... też w marcu. Przez przyspieszenie
    wypłaty o dwa dni (w końcu mam powód, by nie lubić świąt ;]) nic nie
    wpłynęło w kwietniu, bo wypłatę za kwiecień dostałem już normalnie w
    maju. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt, że zorientowałem się
    dopiero w maju i żadna generacja wpływów nie wchodziła już w grę.

    Mam w związku z tym pytanie czy jest szansa coś wywalczyć w oddziale
    czy też znowu muszę trzy miesiące czekać? Da się to jakoś uelastycznić
    czy też są to sztywne wymagania i nikt w żaden sposób nie jest w
    stanie tego zmienić?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko >>pacta sunt servanda<<

  • 2. Data: 2002-05-06 05:20:39
    Temat: Re: VC w Multibanku
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy też znowu muszę trzy miesiące czekać? Da się to jakoś uelastycznić
    > czy też są to sztywne wymagania i nikt w żaden sposób nie jest w

    Powinni Ci dać VC. Ale jak możesz to wniosek złóż w oddziale a nie przez
    infolinie :)

    --
    Pozdr,
    Paul

  • 3. Data: 2002-05-06 12:46:27
    Od: "Shameck" <s...@k...net.pl>

    czy przez to ze sie pofatyguje do oddzialu lepiej na mnie patrza?
    pozdr.

  • 4. Data: 2002-05-06 16:45:10
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Shameck" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > czy przez to ze sie pofatyguje do oddzialu lepiej na mnie patrza?

    W oddziałach są, że tak powiem "bardziej liberalni i życiowi". VC dostałem
    po wizycie w oddziale, wcześniej przez multilinię mi odmówili.

    --
    Pozdr,
    Paul