  • 11. Data: 2009-04-27 16:55:38
    Temat: Re: VE Getin & rezygnacja
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Błażej" news:gt4ms6$es1$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > 1. Idziesz do najbliższej placówki Getin
    > 2. Wypowiadasz magiczne słowa - rezygnuję z karty
    > 3. Bankier prosi cię o kartę + dowód osobisty
    > 4. Składasz podpis, że rezygnujesz
    > 5. Wychodzisz z banku - już bez karty.

    Błażeju!
    Poważnie jest to tak proste jak opisujesz? :)

    PS. Rozumiem, że nie będą mi w placówce robili żadnych problemów z
    rezygnacji karty pomimo tego, że jej okres "darmowości" jeszcze mi się nie
    skończył.

    PS2. Dostaję w placówce jakiś świstek potwierdzający rezygnację z karty?
    Jeżeli nie to po jakim czasie karta przestaje być widoczna w systemie?

  • 12. Data: 2009-04-27 17:09:40
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gt4n4j$pf2$1@news.interia.pl...
> [...]
    >
    > PS2. Dostaję w placówce jakiś świstek potwierdzający rezygnację z karty?
    > Jeżeli nie to po jakim czasie karta przestaje być widoczna w systemie?

    Witam!
    Nie wiem czy tak jest, ponieważ kartę VE otrzymałem (chyba obowiązkowo) z
    pakietem e getin. Jutro idę do placówki i też mam zamiar zrezygnować z tej
    karty. Poprzednio była konieczność wykonania bezgotówkowych operacji za 100
    zł. Usługi internetowe rzekomo teraz przypisywane tej płaskiej karcie to
    fikcja. Już próbowałem płacić płaskimi kartami z aktywacją internetową za
    hotel i nigdy się nie udało. Za granicą, gdy ktoś widzi taką płaską kartę,
    to nawet nie chce jej włożyć do terminala.

    Pozdrawiam

    Waldek

  • 13. Data: 2009-04-27 17:18:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "waldek" news:gt4osm$hlt$1@news.onet.pl

    > Witam!

    Cześć :)

    > Nie wiem czy tak jest, ponieważ kartę VE otrzymałem (chyba obowiązkowo) z
    > pakietem e getin.

    Mam tak samo :)

    > Jutro idę do placówki i też mam zamiar zrezygnować z tej karty.

    Ja tam się wybieram od monentu jej aktywacji i wybrać się nie mogę.
    Trochę transakcji nią im natrzaskałem, ale czas najwyższy rozwieść się z tym
    plastikiem.
    Mam cichą nadzieję, że rezygnacja odbędzie się bez większych problemów i po
    złożeniu jednego lub kilku podpisów już ów plastiku posiadać na stanie nie
    będę.
    Konto zostaje. Tak jak napisałem - jako skarbonka + konto z funkcją
    darmowych przelewów nadaje się idealnie :)

    > Poprzednio była konieczność wykonania bezgotówkowych operacji za 100 zł.

    Od któregoś tam maja konieczność ta zwrasta do 300 zł. Podziękował.
    Rezygnuję z karty.

    > Usługi internetowe rzekomo teraz przypisywane tej płaskiej karcie to
    fikcja.

    Jeżeli moja wiedza jest poprawna to ta usługa w przypadku VE getinu ma wejść
    w życie dopiero w połowie maja. W chwili obecnej nie mamy możliwości
    płacenia ich kartą w internecie.

    > Już próbowałem płacić płaskimi kartami z aktywacją internetową za
    > hotel i nigdy się nie udało. Za granicą, gdy ktoś widzi taką płaską kartę,
    > to nawet nie chce jej włożyć do terminala.

    Prawda. Chociaż z tą niechęcią do wkładania ww. kart do terminali chyba duża
    przesada :) Aż takich problemów z nimi nie miałem, chociaż np. na wioskach w
    UK czy Irlandii miałem z tym typem kart problem.
    Na szczęście w portfelu była VC :)

    PS. Waldku! Czekam jutro z niecierpliwością na informację jak przebiegł
    rozwód z VE Getin Banku.

    Pozdrawiam.

  • 14. Data: 2009-04-27 18:56:20
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Od któregoś tam maja konieczność ta zwrasta do 300 zł. Podziękował.
    > Rezygnuję z karty.

    skąd ta informacja?

    PG

  • 15. Data: 2009-04-27 19:06:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Piotr Gralak" news:gt4v4l$6li$1@inews.gazeta.pl

    > skąd ta informacja?

    Z listu jaki dzisiaj otrzymałem od Getin Banku.
    Podzwoniłem do znajomych - niektórzy koperty znaleźli w skrzynce przed
    weekendem.

  • 16. Data: 2009-04-27 19:11:28
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > skąd ta informacja?
    >
    > PG

    Przysłali dzisiaj wraz z wyciągiem ładne pisemko o tym jak chcą usprawnić
    funkcjonalność systemu. Jako załącznik "wyciąg z tabeli opłat za czynności
    bankowe i prowizji za inne czynności".
    Jest też krótki termin na możliwość złożenia wypowiedzenia warunków. Wydaje
    mi się, że opłaty za inne czynności wykonywane w placówce są bardzo wysokie.
    (Na stronie Getinu tego jeszcze nie było)

    pozdr
    Waldek

  • 17. Data: 2009-04-27 19:18:47
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "waldek" news:gt5013$6ot$1@news.onet.pl

> [...]
    > mi się, że opłaty za inne czynności wykonywane w placówce są bardzo
    wysokie.
    > (Na stronie Getinu tego jeszcze nie było)

    A jak Waldku zapatrujesz się na zapisy o tym, że klient ma prawo
    wypowiedzieć umowę jeżeli nie zgadza się z powyższymi zapisani?
    IMHO zapis odnośnie kart stanowi silną podkładkę przy rezygnacji z karty
    jeżeli w oddziale robi by klientowi jakieś problemy.

    Inna sprawa to czy w przypadku takich zmian istnieje możliwość rezygnacji z
    pakietu e-getin za free (jak wiemy likwidacja rachunku przed upływem roku
    kosztuje nas 50 zł)? O ile nie zamierzam tego robić (tak jak wspomniałem w
    jednym ze wcześniejszych postów - jako skarbonka do robienia przelewów ww.
    pakiet nadaje się idealnie) to warto wiedzieć o możliwościach (i prawach)
    jakie stoją przed klientem w przypadku takich modyfikacji w TOiP.

    Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2009-04-27 19:54:24
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gt4vgg$4qo$1@news.interia.pl...
> [...]
    > pakiet nadaje się idealnie) to warto wiedzieć o możliwościach (i prawach)
    > jakie stoją przed klientem w przypadku takich modyfikacji w TOiP.

    Myślę, że można zrezygnować z VE, gdyż właśnie dowiedziałem się, że mój
    kolega założył sobie onegdaj e pakiet w Getinie, ale nie pobrał karty VE. Z
    tego wniosek, że można mieć e pakiet bez karty.

    Waldek

  • 19. Data: 2009-04-27 20:24:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "waldek" news:gt52hi$eqm$1@news.onet.pl

    > Myślę, że można zrezygnować z VE, gdyż właśnie dowiedziałem się, że mój
    > kolega założył sobie onegdaj e pakiet w Getinie, ale nie pobrał karty VE.
    > tego wniosek, że można mieć e pakiet bez karty.

    Oooo. Czyli albo trafił na normalną i zdrowo myślącą obsługę, albo Getin
    zmienił "reguły gry", co im się chwali.
    Przed założeniem pakietu e-getin zrobiłem sobie tourne po kilku oddziałach
    Getinu i w każdym słyszałem, że bez karty nie da się założyć pakietu,
    natomiast mogę z niej potem zrezygnować... :0
    Tak więc z niej rezygnuję na dniach, a e-getin zostaje jako dobry rachunek
    do płacenia rachunków i trzymania oszczędności.

  • 20. Data: 2009-04-27 20:54:54
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > zaczyna mnie za drogo kosztować należy usunąć :) A karta Getinu niekiedy w
    > moim przypadku może kosztować mnie w niektórych miesiącach 5 zł, dlatego
    > też
    > czas najwyższy się z nią rozstać :)

    mozesz rozwinac te koszty?
    wydaje mi sie ze miala kosztować 3 zł/msc o ile nie bedzie obrotu na karcie
    na min 100zł/msc

    L.W.