  • 1. Data: 2004-07-26 16:55:45
    Temat: VE Inteligo
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaul@gazeta.pl>

    Witam,

    Chciałbym zrezygnować z tej karty (tzn. zastrzec ją i zrezygnować z
    odnowienia) Czy mogę to zrobić samodzielnie przez www, czy trzeba dzwonić do
    konsultanta?

    --
    pozdrowienia,
    paulos23

  • 2. Data: 2004-07-26 17:00:45
    Temat: Re: VE Inteligo
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <k...@u...net>

    "paulos23" <USUŃ_TOpaul@gazeta.pl> wrote in message
    > Chciałbym zrezygnować z tej karty (tzn. zastrzec ją i zrezygnować z
    > odnowienia) Czy mogę to zrobić samodzielnie przez www, czy trzeba dzwonić
    do
    > konsultanta?

    Zadzwon do konsultanta i sie spytaj ;)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 3. Data: 2004-07-26 17:06:00
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaul@gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <k...@u...net> napisał w
    wiadomości news:ce3d91$1nff$1@mamut1.aster.pl...

    > Zadzwon do konsultanta i sie spytaj ;)
    To wiem, tylko teraz jest szybciej o odpowiedź na pbb niż pod 0800121121 ;)

  • 4. Data: 2004-07-26 19:07:48
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    paulos23 <USU?_TOpaul@gazeta.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Chcia??bym zrezygnowa?? z tej karty (tzn. zastrzec j?? i zrezygnowa?? z
    > odnowienia) Czy mog?? to zrobi?? samodzielnie przez www, czy trzeba dzwoni?? do

    Możesz to zrobić przez WWW. Przynajmniej tak mi się wydaje, bo na 100%
    to bym wiedział jakbym kiedyś tak zrobił, ale z opcji wynika że tak.

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl