  • 11. Data: 2005-05-07 12:02:47
    Temat: Re: VE Inteligo a inpayment w betandwin?
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    -----
    Betandwin? Dobre? Z tymi ich śmiesznymi kursami? Z brakiem umiejętności
    napisania poprawnego serwisu WWW? :)))
    -----

    Ze smiesznymi kursami? Gram w okolo 40 bukach i takich swirow kursowych
    jakie daje BAW nie daje chyba nikt inny, potrafia wystawiac ligi, ktorych
    nie daje nikt inny lub o ktorych nie maja zielonego pojecia. Smieszne kursy
    to oni maja juz po spadkach, niestety granie tych swirkow powoduje
    dorobienie sie szybkiego limitu w stylu 5 EUR na zaklad :-( Szkoda, bo BAW
    to maszynka do robienia pieniedzy, wiec polecam dopoki pozwalaja pograc
    rozsadne kwoty.

    Stiwi.

  • 12. Data: 2005-05-07 12:06:21
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    -----
    LOL :). Od kiedy od potęgi bookmacherskiej zależy czy wygram czy przegram?
    -----

    Czytaj dokladnie, kolega "Trainer" zapytal czy mam doswiadczenia z wyplatami
    z tego buka, w zwiazku z tym napisalem co i jak i ze nie ma sie co obawiac,
    ze mu nie wyplaca. Wyplacalem kwoty po 3k$-4k$ i zawsze bez problemu.

    Stiwi.

  • 13. Data: 2005-05-07 12:31:01
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 7 May 2005 14:02:47 +0200, w <d5iaov$h5e$1@news.onet.pl>, "Stiwi"
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > to oni maja juz po spadkach, niestety granie tych swirkow powoduje
    > dorobienie sie szybkiego limitu w stylu 5 EUR na zaklad :-(

    No cóż, nie neguję. W sumie to tylko w betandwin można znaleźć takie kwiatki,
    że kontr-zakład w innym zakładzie po daje 99,9% szansę na zarobienie. :))

    Na razie zobaczymy czy uda mi się w końcu wypłacić, ich "profesjonalny" serwis
    WWW nie pozwala, bo "podaj prawidłową kwotę" -- n/c.

  • 14. Data: 2005-05-24 01:01:25
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    trainer napisał(a):
    > przy okazji informuję, że nie udało się obciążyć VE Fortis Banku, co
    > jest ważną poszlaką wskazującą, że karty te utraciły swoje cudowne
    > właściwości IO
    >
    > trainer

    Jako że czytałem ostatnio ten wątek postanowiłem w końcu i ja postawić w
    tym serwisie (po tym jak wieszczyłem Andrzejowi deski ;-] ). W związku z
    tym przejrzałe dostępne opcje i o wiele korzystniejszą wydaje mi się
    założenie konta w Money Brookers i za jego pośrednictwem doładowywanie
    betandwin. Przelew z Inteligo kosztuje mnie 0,99 i na tym koszty się
    kończą, a jak tylko MB zaksięgują mój przelew, środki powinny
    natychmiast znaleźć się w BAW, co jest korzystniejsze niż 3% prowizja za
    obciążenie karty (więc w Inteligo opłaca się zasilać BAW od kwoty mniej
    więcej 5,75, a np z mBanku od jej połowy). Dajcie znać co o tym
    myślicie, czy może coś przeoczyłem.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)