  • 1. Data: 2005-05-25 15:46:32
    Temat: VE Inteligo i wypłata gotówki w agencji PKO BP.
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Witam.

    Ot, takie sobie zdarzenie - idę wypłacić conieco ze ściany PKO BP (VE
    Inteligo), patrzam - a na mej drodze nowa Agencja PKO BP wyrosła.
    Przypomniałem sobie, że wypłata w oddziale/agencji wyposażonej w POS
    jest bezprowizyjna (jakoś mi się tak w TOiP przeczytało), a że to bliżej
    niż bankomat to z leniwca udałem się do wspomnianej agencji, celem
    wypłaty pieniądza.
    W agencji siedziała sobie pani, przywitałem się i zapytałem czy jest
    możliwość skorzystania z POSa celem wypłaty gotówki (w skrócie) - pani
    zapytała o kartę, odpowiedziałem i pokazałem VE Inteligo z serduchem,
    ale zanim kartę pani przekazałem - zapytałem o prowizję - dla pewności.
    Pani na pytanie odpowiada:
    - Pindziesiontgroszy!
    - Czy jest pani pewna? To jest karta Inteligo do konta Inteligo a nie
    PKO Inteligo i... (nie dokończyłem, pani dzwoni...)
    - Hela? Hela? Słuchaj, bo przyszedł mi tu i pokazuje karte Inteligo i
    chce pieniądze wypłacić za darmo i mówi, że to za darmo jest (z
    oburzeniem lekkim) a to chyba sie płaci, nie?... No... (odłożyła słuchawkę)
    - Pindziesiontgroszy! Trzeba zapłacić.
    - Myślałem...
    - Pindziesiongroszy!
    - To ja dziękuję.

    Udałem się 50 m dalej do bankomatu... BTW - w TOiP Inteligo jest
    napisane, że wypłaty w oddziale/agencji wyposażonej w POS jest za darmo.
    Nosz okraść mię chciała cy cuś? ;-)

    Gree

  • 2. Data: 2005-05-25 15:50:48
    Temat: Re: VE Inteligo i wypłata gotówki w agencji PKO BP.
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl>

    > Udałem się 50 m dalej do bankomatu... BTW - w TOiP Inteligo jest
    > napisane, że wypłaty w oddziale/agencji wyposażonej w POS jest za darmo.
    > Nosz okraść mię chciała cy cuś? ;-)

    Kolejny niekompetentny pracownik firmy powiązanej z PKO:].

    pozdrawiam,
    ŁW

  • 3. Data: 2005-05-25 15:56:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nosz okraść mię chciała cy cuś? ;-)

    Tu 50 tam 50 i na piwo będzie :-))) Dorobić kobita chciała :-) Jak jesteś w
    nastroju bojowym, to możesz wysmarować maila na skargi at pkobp.pl Ponoć
    pomaga.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 4. Data: 2005-05-25 17:42:18
    Od: "andrzej" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Gree" <g...@T...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że wypłaty w oddziale/agencji wyposażonej w POS jest za darmo. Nosz okraść

    50gr jest dla kart PKO Bp wydawanysch do superkona a dla kart inteligo
    wypłata z aencji wyposarzonej w POS jest za free 0 zł!
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-05-25 18:19:07
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Udałem się 50 m dalej do bankomatu... BTW - w TOiP Inteligo jest
    > napisane, że wypłaty w oddziale/agencji wyposażonej w POS jest za darmo.
    > Nosz okraść mię chciała cy cuś? ;-)

    Wydrukuj sobie TOiP i idź tam z tym wydrukiem jeszcze raz. Ciekawe co wtedy
    powie. A jak dalej będzie uparta to powiedz że idziesz natychmiast do
    dyrektora oddziału PKO.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 6. Data: 2005-05-25 18:36:34
    Od: bob <b...@m...ru>

    W dość dużym oddziale pkobp (w Łomży) podobna sytuacja - nie umieją
    chyba obsłuzyc pos-a - zawsze gadki że nie działa, nie łączy, sramto,
    owamto, nie chce mi sie kłocić bo zawsze akurat działa bankomat ... ale
    dojrzewam ... :)

  • 7. Data: 2005-05-25 18:47:41
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Nosz okraść mię chciała cy cuś? ;-)

    Ja mam na to stala rade: dac sie obciazyc, po czym pojsc na policje
    wzglednie prokurature z doniesieniem o popelnieniu przestepstwa. Niech
    policja wyjasnia, a potem bank zwraca. Inaczej sie w zyciu nie naucza.

  • 8. Data: 2005-05-25 19:12:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomek wrote:

    > Ja mam na to stala rade: dac sie obciazyc, po czym pojsc na policje
    > wzglednie prokurature z doniesieniem o popelnieniu przestepstwa. Niech
    > policja wyjasnia, a potem bank zwraca. Inaczej sie w zyciu nie naucza.

    Ciebie natomiast powinni obciążyć kosztami za dawanie głupich rad.

  • 9. Data: 2005-05-25 19:18:52
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Ciebie natomiast powinni obciążyć kosztami za dawanie głupich rad.

    Nie zgadzam sie z twoim komentarzem. W koncu po to placimy podatki, zeby w
    razie kradziezy (bo jak inaczej nazwac bezzasadne potracenie z konta
    klienta) policja interweniowala: znalazla zlodzieja i dooprowadzila do
    zwrotu ukradzionej kwoty.

  • 10. Data: 2005-05-25 19:39:00
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-05-25 Tomek napisał(a);

    > zeby w razie kradziezy (bo jak inaczej nazwac bezzasadne potracenie
    > z konta klienta) policja interweniowala

    Jak upadnie Ci 50gr i ktos je podniesie to chyba od razu do niego
    strzelasz?

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com