  • 31. Data: 2006-11-25 13:05:52
    Temat: Re: VE Inteligo za granicą - opłaty
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 24 Nov 2006 19:19:25 +0100, w <ek7d34$6pq$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech
    Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(-a):

> [...]
    > (USD) przeliczane są przez Bank na złote po kursie sprzedaży dewiz dla
    > USD obowiązującym w Banku w dniu rozliczenia transakcji.
    > 3. Transakcje zagraniczne zrealizowane w innej walucie niż dolary
    > amerykańskie (USD) przeliczane są na USD. Kwota w USD wynika z
    > przeliczenia stosowanego przez organizację rozliczeniową, której znak
    > akceptacji jest uwidoczniony na Karcie, a następnie przeliczane przez
    > Bank na złote po kursie sprzedaży dewiz dla USD obowiązującym w Banku w
    > dniu rozliczenia transakcji.
    >
    > Obowiązująca tabela jest dostępna tutaj:
    ion=ogol

    > Nalegam więc ponownie o wyjaśnienie - o co chodzi?

    Przecież masz napisane -- USD zostaną mu *sprzedane* (czyli kurs średni +
    prowizja banku). Jaśniej chyba już nie potrafię.

  • 32. Data: 2006-11-25 13:53:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Przecież masz napisane -- USD zostaną mu *sprzedane* (czyli kurs średni +
    > prowizja banku). Jaśniej chyba już nie potrafię.

    Kombinujesz jak koń pod górkę, wprowadzając innych w błąd. Po prostu
    następuje wymiana wg kursu z tabeli kursowej, bez *żadnych* dodatkowych
    opłat - ergo za przewalutowanie wg tegoż kursu opłat NIE MA.

    Amen.

  • 33. Data: 2006-11-25 13:57:20
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    r...@a...net.pl napisał(a):

> [...]

    Kombinujesz jak koń pod górkę, wprowadzając innych w błąd. Po prostu
    następuje wymiana wg kursu z tabeli kursowej, bez *żadnych* dodatkowych
    opłat - ergo za przewalutowanie wg tegoż kursu opłat NIE MA, a to
    próbowałeś wmówić, cytuję "Oczywiście, że zapłacisz za przewalutowanie".

    "Dokonać przewalutowania kwoty X po danym kursie", a "zapłacić za
    przewalutowanie" (opłacić PROWIZJĘ) to dwie różne sprawy.

    Amen.

  • 34. Data: 2006-11-25 14:05:58
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 25 Nov 2006 14:57:20 +0100, w <ek9i3m$l85$3@news.elsat.net.pl>, Wojciech
> [...]

    > "Dokonać przewalutowania kwoty X po danym kursie", a "zapłacić za
    > przewalutowanie" (opłacić PROWIZJĘ) to dwie różne sprawy.

    ROTFL. Oczywiście, że miałem rację. Na dodatek widzę, że być może miałem rację,
    że zapłaci podwójnie -- przy innej walucie niż USD. Ale tabel VISA nikt nie
    zna...

  • 35. Data: 2006-11-25 14:30:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > ROTFL. Oczywiście, że miałem rację. Na dodatek widzę, że być może miałem rację,
    > że zapłaci podwójnie -- przy innej walucie niż USD. Ale tabel VISA nikt nie
    > zna...

    Nie ma jak mocne argumenty i merytoryczna wypowiedź.

    PS. Bełkoczesz.

  • 36. Data: 2006-11-25 15:38:40
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 25 Nov 2006 15:30:14 +0100, w <ek9k1c$lk6$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech
    Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(-a):

    > Nie ma jak mocne argumenty i merytoryczna wypowiedź.
    > PS. Bełkoczesz.

    Nie ma jak to merytoryczna odpowiedź.
    PS. Bredzisz.

  • 37. Data: 2006-11-25 16:18:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Nie ma jak to merytoryczna odpowiedź.

    Wiesz, do odpowiedzi w stylu "ROTFL. Oczywiście, że miałem rację."
    ciężko było się odnieść bardziej merytorycznie...

    PS W kantorze też płacisz *ZA* wymianę gotówki czy wymieniasz gotówkę po
    określonym kursie?

  • 38. Data: 2006-11-25 17:13:31
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 25 Nov 2006 17:18:27 +0100, w <ek9qc9$mub$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech
    Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(-a):

    > PS W kantorze też płacisz *ZA* wymianę gotówki czy wymieniasz gotówkę po
    > określonym kursie?

    Akurat jak wymieniałem ostatnio to płaciłem *za wymianę gotówki*. :)