  • 1. Data: 2005-07-07 13:31:20
    Temat: VISA Classic MultiBanku oraz debetowe w UK
    Od: " " <n...@g...pl>

    Moze ktos ma wiedze: Czy kartami z tematu posat mozna placic w internecie?

    Bede wdzieczny.

  • 2. Data: 2005-07-07 13:53:30
    Temat: Re: VISA Classic MultiBanku oraz debetowe w UK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Moze ktos ma wiedze: Czy kartami z tematu posat mozna placic w
    > internecie?

    Debetowa embosowa i kredytowka - jak najbardziej

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-07-07 14:04:50
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Debetowa embosowa i kredytowka - jak najbardziej

    Dzieki! A jak sie ma rzeczywistosc z debetowymi w UK? Czy sa to
    plaskie?/wypukle?/internet je lubi?/nie lubi?

  • 4. Data: 2005-07-07 14:09:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Dzieki! A jak sie ma rzeczywistosc z debetowymi w UK? Czy sa to
    > plaskie?/wypukle?/internet je lubi?/nie lubi?

    Jake tam sa debetowki?
    A to zalezy tylko i wylacznie od banku, chociaz tam nie maja takich schiz
    przed wydawaniem embosowanych debetowek, jak ma to miejsce w Polsce.
    Jesli embosowana - to internet je lubi. Jesli (plaska) elektroniczna -
    zalezy od banku.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-07-07 14:19:18
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > przed wydawaniem embosowanych debetowek, jak ma to miejsce w Polsce.
    > Jesli embosowana - to internet je lubi. Jesli (plaska) elektroniczna -

    Dzieki!

  • 6. Data: 2005-07-07 18:30:31
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:dajd3s$9or$1@news.onet.pl...

> [...]
    > przed wydawaniem embosowanych debetowek, jak ma to miejsce w Polsce.
    > Jesli embosowana - to internet je lubi. Jesli (plaska) elektroniczna -

    Nie do końca :)
    Tam krulują karty Visa Electron MasterCard Electronic. W cale nie tak łatwo
    dostać kartę wypukłą - sprawdzone empirycznie na rodzinie. Jeszcze do
    niedawna królowały takie karty jak np Switch czy Solo - o zasięgu krajowym.
    Co ciekawe - nie wiem czy wiecie ale w brytyjskich kredytówkach płaci się od
    transakcji "overseas" - czyli zagranicznych!!! Tak jest w eggu, cahoot. W
    90% kart kredytowych są takie opłaty.

    Co do kart MultiBanku - używałem wielu od Visy Electron po wypukłego golda -
    nigdy nie było problemów z płaceniem. Bo to porządny kraj - innymi VE też
    raczej nie ma problemu.

    pzdr
    topjes

  • 7. Data: 2005-07-07 18:46:12
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Tam krulują karty Visa Electron MasterCard Electronic.
    Ale w Polsce MasterCard Electronic to KK. W UK debetowa?

  • 8. Data: 2005-07-07 18:48:26
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Ale w Polsce MasterCard Electronic to KK. W UK debetowa?

    A dlaczego w Polsce MasterCard Electronic to musi być kredytówka? To nie ma
    nic do rzeczy.

    pzdr
    topjes

    PS. Mógłbyś się jakoś podpisywać?

  • 9. Data: 2005-07-07 19:05:00
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Tam krulują karty Visa Electron MasterCard Electronic.

    Na marganinesie, to jak dostalem KK Mastercard Electronic w BPH, to majac
    awersje do wszystkiego co plaskie probowalem sie dowiedziec, gdzie tym
    zaplace.
    Dzwonie do BPH i Pani jedyna odpowiedz na moje ptanie, ktora wyczytala w
    kajecie, to ze to KK miedzynarodowa. Rucam przykladowymi panstwami, gdzie
    jest duza szansa, ze sie pojawie (wsrod nich jest wlasnie UK)-ta sama gadka
    jak z daunem KARTA MIEDZYNARODOWA.
    Dzwonie to Kredyt Banku (rowniez maja w swojej ofercie Mastercard
    Electronic), pytam o moznosc placenia w UK i slysze NIE (podobnie jak w
    wielu innych panstwach Zachodniej Europy). Natomiast Balkany i wszystko co
    na wschod od Wisly-BARDZO CHETNIE PRZYJMA.

  • 10. Data: 2005-07-07 19:25:01
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > A dlaczego w Polsce MasterCard Electronic to musi być kredytówka? To nie ma
    > nic do rzeczy.
    Nie slyszalem, aby jakis bank w PL wydal debetowke w postaci Mastercard
    Electronic.
    Poza tym ma to dla mnie znaczenie, bo napisales, ze w UK sa popularne VE
    oraz Mastercard Electronic, czyli zestawiles cos, co w PL jest debetowka i
    KK na moje pytanie o karty debetowe w UK.

    > PS. Mógłbyś się jakoś podpisywać?
    Czy John Lenon bedzie OK?