  • 21. Data: 2005-07-08 08:15:32
    Temat: Re: VISA Classic MultiBanku oraz debetowe w UK
    Od: "Tomek" <g...@o...pl>

    Witam,

    Spróbuję podczepic się do tego wątku, może tutaj ktos podejmie temat?
    Rzecz dotyczy debetowej VISA Classic MultiBanku, więc prawie idealnie pasuje do
    tematu :-))
    Zachciało mi się tej właśnie karty i zrobiłem sobie taką małą kalkulację:

    MK Ja + VE = 3zł/m-c + 2zł/m-c = 5zł/m-c x 12 = 60zł/rok
    MK Ja + VC = 3zł/m-c x 12 = 36zł/rok + 30zł = 66zł/rok
    czyli de facto karta VC zamiast VE kosztuje w skali roku tylko 6zł więcej!
    I to mi się bardzo podoba, bo chcę tą wypukłą kartę raczej na sytuacje
    awaryjne, gdyby nie działała autoryzacja elektroniczna i nie chciałbym się
    specjalnie na nią wykosztowywać. Kredytowe odpadają, bo zwykle droższe (poza
    promocjami), a poza tym raczej nie spełniam warunków. Natomiast bez problemu
    dostałem kredyt odnawialny i wypukła debetówka do tego jest dla mnie o wiele
    lepszym rozwiązaniem.

    Niestety jestem posiadaczem konta My i tutaj już nie jest tak różowo:
    MK My + VE + VE = 7zł/m-c x 12 = 84zł/rok
    MK My + VE + VC = 7zł/m-c x 12 = 84zł/rok + 30zł = 114zł/rok
    Rezygnacja z jednej VE nic nie daje, a VC tak samo 30zł :-((

    Jakby ktoś nie rozumiał:
    MK - Multikonto,
    VE - Visa Electron,
    VC - Visa Classic

    Czy w zwiazku z powyższym jest jakiś sposób VC przy koncie "My" wyszła cenowo
    tak atrakcyjnie jak w przypadku konta "Ja"?
    Pisałem już do Multi, ale oni powtarzają jak mantrę, że VE są bezpłatne, VC
    30zł tak samo i udają, że nie rozumieją o co chodzi.
    Problem polega na tym, ze te dwie elektronki są wliczone do opłaty za konto My
    (to jest teraz modne - DARMOWE :-))
    A tu gołym okiem widać, że te 7zł za konto MY, to nic innego jak 3zł(konto) +
    2zł(VE) + 2zł(VE), tylko czy jest jakiś sposób, aby zmusić ten cholerny ;-)
    bank, ze zaczął to tak liczyć?

    Pozdrowienia,
    Tomek

  • 22. Data: 2005-07-08 08:33:36
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    a poza tym raczej nie spełniam warunków. Natomiast bez problemu
    > dostałem kredyt odnawialny i wypukła debetówka do tego jest dla mnie o

    Troche dziwnie mi to wyglada, ze masz kredyt odnawialny i nie mozesz miec KK.
    Czyby ow odnawialny tak wypelnil ci zdolnosc, ze na KK nie ma w niej miejsca?

    Ja tam bym podszedl do oddzialu, ups... CUF i pogadal z kims od KK; mojemu
    znajomu (ma kredyt mieszkaniowy oraz odnawialny) za pierwszym razem odmowili
    KK, kiedy poszedl do CUF, znalazal sie jednak w zdolnosci kredytowej kawalek
    miejsca na KK, a po roku poniesli mu nawet limit i nowa karte wydali za free.

    Jesli wiec Ci zalezy na KK, to draz temat.

    Poza tym uwazaj z wypukla MB, bo nie zawsze po dokonaniu zakupow jest
    blokada na koncie i mozna zrobic niedozwolony debet.

  • 23. Data: 2005-07-08 09:01:09
    Od: "Tomek" <g...@o...pl>

    > Troche dziwnie mi to wyglada, ze masz kredyt odnawialny i nie mozesz miec KK.
    Gdy zwrócisz uwagę, ze konto jest wspólne, to chyba jasne na odnawialny bierze
    sie pod uwage zdolność obu wspołposiadaczy, a na KK tylko moją.

    > Jesli wiec Ci zalezy na KK, to draz temat.
    Właśnie, ze mi nie zależy. Zalezy mi na taniej wypuklej.
    Chyba niezbyt dokładnie czytasz mój post :-((

    > Poza tym uwazaj z wypukla MB, bo nie zawsze po dokonaniu zakupow jest
    > blokada na koncie i mozna zrobic niedozwolony debet.
    Jak z każdą wypukłą, nie tylko MB. Zdaję sobie z tego sprawę, ale dziękuję za
    przypomnienie.

    Pozdrowienia,
    Tomek