  • 1. Data: 2007-10-11 13:49:16
    Temat: VISA Classic - gdzie najlepiej
    Od: "PolandMET @ G6" <k...@a...net.pl>

    Chcialbym dostac wypukla Vise ale nie wiem gdzie mozna taka dostac
    najkorzystniej.
    Mam konto w WBK i inteligo.
    Moze byc na firme lub prywatnie.
    Gdzie sa najnizsze oplaty za utrzymanie i najmniej problemu z otrzymaniem ?
    Ze Slaskiego dzwonili ze chca mi dac :)

  • 2. Data: 2007-10-11 14:46:42
    Temat: Re: VISA Classic - gdzie najlepiej
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu PolandMET @ G6 porozsypywal nastepujace haczki:
    > Gdzie sa najnizsze oplaty za utrzymanie i najmniej problemu z otrzymaniem ?

    Co znaczy najnizsze oplaty? W wiekszosci za wydanie karty nic ine
    placisz. Za wznowienie tez nie, jesli chca kase, to rezygnujesz z karty,
    wyrabiasz nowa. Grace period jest raczej standardowy. Zakladam ze nie
    bedziesz korzystal z kredytu, wszystko bedziesz splacal w GP. Wiec jakie
    inne koszty?

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-10-11 15:56:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    PolandMET @ G6 napisał(a):
    > Ze Slaskiego dzwonili ze chca mi dac :)

    No to wez, bo karta jest niezla (poza beznadziejnym podgladem online).

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-10-11 16:04:23
    Od: "puzon" <k...@g...PL>

    Użytkownik "PolandMET @ G6" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moze byc na firme lub prywatnie.
    > Gdzie sa najnizsze oplaty za utrzymanie i najmniej problemu z otrzymaniem
    a może KK Money BZWBK
    przez pierwszy rok za darmo (50zł w prezencie)
    w kolejnych latach 5 tranzakcji miesiecznie wtedy karta za darmo (w
    przeciwbnym razie 5zł/m-c)

  • 5. Data: 2007-10-11 16:11:52
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    PolandMET @ G6 wrote:
    > Chcialbym dostac wypukla Vise ale nie wiem gdzie mozna taka dostac
    > najkorzystniej.
    > Mam konto w WBK i inteligo.
    > Moze byc na firme lub prywatnie.

    Jeżeli może być kredytowa, to weź kartę money.pl, którą wydaje BZWBK. Jeżeli
    wpływają tam twoje dochody, to AFAIR nie będzie potrzebne zaświadczenie o
    dochodach.

  • 6. Data: 2007-10-11 17:53:27
    Od: "PolandMET @ G6" <k...@a...net.pl>

    Użytkownik "puzon" <k...@g...PL> napisał w wiadomości

> [...]
    > przez pierwszy rok za darmo (50zł w prezencie)
    > w kolejnych latach 5 tranzakcji miesiecznie wtedy karta za darmo (w

    oooo to mi odpowiada.
    jutro sie zorientuje
    WBK ma swietna strone :)