  • 11. Data: 2005-06-17 16:51:40
    Temat: Re: VISA Electron z Inteligo nadaje się na PayPal
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > Witam!
    > mBank zablokowa na karcie (VC) kwotę 6.18 PLN plus dodatkowo wisi
    > jeszcze blokada 1.02 PLN (pewnie zrobiona po to, aby sprawdzić czy karta
    > istnieje) :))
    >
    > --
    > Fill my heart with pain
    > I'm falling down
    > Rest and weak
    > In the depths of night

    Te 1.5 euro ci dopisza do salda na rachunku PayPal. A ta blokada na 1.02zl
    zniknie za pare dni. Tak kiedys w USA byla sprawdzana karta - zabierali 1.5$ i
    wpisywali 4 cyfrowy kod do transakcji i trzeba bylo go podac. Teraz juz tak nie ma.

  • 12. Data: 2005-06-17 19:35:37
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    > mBank zablokowa na karcie (VC) kwotę 6.18 PLN plus dodatkowo wisi
    > jeszcze blokada 1.02 PLN (pewnie zrobiona po to, aby sprawdzić czy karta

    Czy po wpisaniu go jakie masz limity na wysylke ? Czy limit na wyplaty dalej
    jest 0.00 ?? Dodałem konto z USA (odziwo nie trzeba go weryfikowac, ale i tak
    nie mozna wyslac z niego kasy) i mam nadzieje, ze mozna robic jakos wyplate na
    te konto w USA. Jedyny problem tego konta w PayPal.pl jest taki, ze nie
    zaplacimi nikomu, kto ma konto standard, chyba, ze odbiorca zrobi upgrade do
    premium :)

  • 13. Data: 2005-06-17 22:33:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    XHS wrote:
    > ciekawe jak ja go teraz wydostanę (ten 4-ro cyfrowy kod)

    Jak ci rozlicza transakcje. :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 14. Data: 2005-06-17 22:36:08
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

> [...]
    > zaplacimi nikomu, kto ma konto standard, chyba, ze odbiorca zrobi upgrade do

    w mbanku w blokadach nie mam tego kodu
    zaplaciłem eKartą... a może źle zrobiłem?
    ciekawe jak ja go teraz wydostanę (ten 4-ro cyfrowy kod)

  • 15. Data: 2005-06-19 08:21:11
    Temat: Re: Paypal wreszcie w Polsce - na razie tylko do placenia
    Od: "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty->

    > Jest możliwość otrzymywania płatności na te konto! Tylko, że tyych
    > środków na
    > konto w polskim banku nie wypłacisz. Możesz za to wypłacić na konto
    > amerykańskie. Różnica jest taka, że nie możesz otrzymywać płatności z
    > kart
    > kredytowych i dużo mniej fitcherów z eBay. Premier jak podłączysz pod
    > eBay.com
    > to więcej opcji masz niż dla standard.
    >
    > --

    Dokladnie, juz przetestowalem :)

    Zalozylem konto Premier kumpel przelal mi 5$ bezposrednio z karty oraz 5$
    ze srodkow ktore mial na paypalu. Doszlo i zaksiegowalo bez problemu. Ale
    zeby wyplacic to nalezy komus kto ma konto najlepiej w usa wplacic i musi
    on wyplacic. Bo u nas nie da rady narazie, choc pisza ze nad tym pracuja
    juz :(

  • 16. Data: 2005-06-19 12:07:28
    Od: "Zdzislaw Dyrma" <b...@a...pl>

> [...]
    > on wyplacic. Bo u nas nie da rady narazie, choc pisza ze nad tym pracuja

    Czyli, jak rozumiem mozna przyjmowac platnosci ale srodkow nie mozna
    wyplacac? Mozna nimi natomiast placic innym posiadaczom PayPal (np za
    aukcje) tak? Wole zapytac zeby sie upewnic.

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2005-06-19 12:10:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Zdzislaw Dyrma wrote:

    > Czyli, jak rozumiem mozna przyjmowac platnosci ale srodkow nie mozna
    > wyplacac? Mozna nimi natomiast placic innym posiadaczom PayPal (np za
    > aukcje) tak? Wole zapytac zeby sie upewnic.

    tak

  • 18. Data: 2005-06-19 14:27:12
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty-> wrote:
> [...]
    > on wyplacic. Bo u nas nie da rady narazie, choc pisza ze nad tym pracuja

    Potwierdzam... Kolega z Kanady też mi przelał :))

    --
    Mortified by the lack of conscience
    Our sanctity bears no relevance

  • 19. Data: 2005-06-19 14:33:20
    Od: "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty->

    "Zdzislaw Dyrma" <b...@a...pl> napisał(a):

    > Czyli, jak rozumiem mozna przyjmowac platnosci ale srodkow nie mozna
    > wyplacac? Mozna nimi natomiast placic innym posiadaczom PayPal (np za
    > aukcje) tak? Wole zapytac zeby sie upewnic.
    >
    > pozdrawiam

    Tak dokladnie. Mozesz komus przelac kaskena paypal,ale juz nie skorzystasz
    z funkcji "Withdraw Funds" Czyli wyplata na konto bankowe

  • 20. Data: 2005-06-19 16:47:44
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > Tak dokladnie. Mozesz komus przelac kaskena paypal,ale juz nie skorzystasz
    > z funkcji "Withdraw Funds" Czyli wyplata na konto bankowe

    Ja dodalek konto amerykanskie, zobaczymy czy bedzie mozna wyplacic po
    zweryfikowaniu kredytowki. A gdzie pisza, ze pracuja nad mozliwoscia dodania
    opcji wyplaty nakonto ?Nie ma sie co łudzić - PLN nie bedzie w walutach
    obslugujacych przez PayPal.