  • 51. Data: 2005-06-20 20:56:50
    Temat: Re: Paypal wreszcie w Polsce - na razie tylko do placenia
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Nie odrzuci. Nie podałeś numeru karty ani daty wazności.

    Hmmm... Śmiem twierdzić, że gdzieś w umowie ja<->paypal będzie
    informacja, iż upoważniam paypal do każdorazowego obciążania karty
    płatniczej w przyszłości. Inaczej cały interes nie miałby sensu.

    Coś jak rejestracja karty w bankomacie i późniejsze doładowywanie
    pre-paidów via SMS.

    Jeżeli chodzi o reklamację w banku, to IMHO nie uzna, gdyż upoważnienie
    obciążania przez paypal było. Paypal też nie uzna, bo moje hasło to mój
    problem...

    Ciekawe...

  • 52. Data: 2005-06-20 20:57:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mithos napisał(a):

    > Potwierdzam.

    OK, a ktoś widział gdzieś w necie jakieś informacje n/t fraudów
    paypalowych? :-)

  • 53. Data: 2005-06-20 21:05:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    Paypal też nie uzna, bo moje hasło to mój
    > problem...

    tu nie byłbym taki pewien, bo oni działają na prawie amerykańskim, a tam
    raczej nie jest tak prosto olać klienta.

  • 54. Data: 2005-06-20 21:11:06
    Temat: Re: VISA Electron z Inteligo nadaje się na PayPal
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mithos napisał(a):

    > Czy nie sa to roznice groszowe (doslownie) ?

    Czasem tak, czasem w ogóle ich nie ma, a czasem są duże. Zależy od
    wielkości transakcji i od różnicy w kursie.

  • 55. Data: 2005-06-20 21:22:46
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    witek napisał(a):
    > Wojciech Nawara wrote:
    >

    > Paypal też nie uzna, bo moje hasło to mój

    > tu nie byłbym taki pewien, bo oni działają na prawie amerykańskim, a tam
    > raczej nie jest tak prosto olać klienta.

    PayPal i nieolewanie klyenta? Toż to jakaś nowość chyba??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 56. Data: 2005-06-20 21:33:02
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > Jezus Chytrus! Ktoś może jeszcze potwierdzić?
    >
    > I bank odrzuci reklamację, bo to z mojego auturyzowanego konta na paypal
    > dokonano transakcji...
    >
    > Strach się bać... kartka z hasłami zaraz zostanie spalona. ;-)

    Potwierdzam Ci moimi 7 kontami PayPal. Nie slychac w USA o fraudach, bo tam jest
    to strasznie ganiane i dojda, ze to nie ty uzyles konta. Tam wszyscy ze soba
    chetnie wspolpracuja w tej sprawie.

  • 57. Data: 2005-06-20 21:52:14
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Lubojański wrote:

    > PayPal i nieolewanie klyenta? Toż to jakaś nowość chyba??

    może dla ciebie

  • 58. Data: 2005-06-21 00:55:33
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Varg <v...@p...megapolis_invert> wrote:
    > Potwierdzam... Kolega z Kanady też mi przelał :))

    A jednak nie... Kolega nie mógł przelać testowej kwoty czy to z karty
    czy z konta, mimo że konto mam Premium :((

    --
    All emotions overthrown
    All feeling deleted

  • 59. Data: 2005-06-21 00:58:32
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> wrote:
    > A w czym ten rachunek jest prowadzony? W EUR, czy w USD?
    > Bo jak na razie wszyscy piszą o obciążaniu rachunków kwotami w euro, a
    > przy zakupach w USA sensowniejsze byłoby prowadzenie r-ku w USD.

    Masz kilka walut, takie jakby subkonta. Możesz swobonie "przelewać"
    fundusze między nimi...

    --
    Mortified by the lack of conscience
    Our sanctity bears no relevance

  • 60. Data: 2005-06-21 00:59:43
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:
    > Czasem tak, czasem w ogóle ich nie ma, a czasem są duże. Zależy od
    > wielkości transakcji i od różnicy w kursie.

    Mi ten 1.50 EUR zablokowali na 6.18 PLN, a rozliczyli za 6.20 PLN ;)

    --
    Curse you all men!!!
    Who's coil is strong