  • 1. Data: 2006-01-12 21:03:27
    Temat: Re: VISA GOLD a Electron
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Radio69 <r...@u...com.pl> wrote:
    > Mam laickie pytanko, jaka jest różnica dla klienta między posiadaniem
    > karty np. Visa Electron (nie wiem czemu zwaną debetową), a Visa Gold,
    > poza większymi oplatami i innymi wymaganiami, czyli co zyskam mając
    > Vise Gold?

    zalezy jakiego banku i jaka ta Vise.
    Zazwyczaj pakiet ubezpieczen w cenie. Bo prestiz - taki sobie. Mozesz
    znajomym poswiecic po oczach, heheheh

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl

  • 2. Data: 2006-01-12 21:25:41
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Dnia 2006-01-12 22:52, Radio69 napisał(a):

> [...]
    > poza
    > większymi oplatami i innymi wymaganiami, czyli co zyskam mając Vise Gold?

    http://42.pl/u/fyb

    Nie jest to dokładna odpowiedź na Twoje pytanie (zależy który bank wydał
    karty itp), ale może przynajmniej wyjaśni nieco pojęć :)

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 3. Data: 2006-01-12 21:27:43
    Od: Łukasz Cielecki <a...@...sygnaturce>

    Witam!

    Radio69 napisał(a):

    > (nie wiem czemu zwaną debetową)

    O tym dlaczego jedna karta jest debetowa, a inna nie przeczytasz tu:
    http://www.kartyonline.pl/faqy.php?k=1
    (akapit "Jakie są rodzaje kart płatniczych?").

    Generalnie - chodzi o sposób rozliczania.

    Pozdrawiam!

    --
    __ __ Łukasz "MrLuck"_Cielecki __ __ _ ___ __
    / /_ __/ /_____ _______ / \ ____(_)__ / /__ ____/ /__ (_) / _ \/ /

  • 4. Data: 2006-01-12 21:28:18
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Radio69" <r...@u...com.pl> napisał w wiadomości
    > Mam laickie pytanko, jaka jest różnica dla klienta między posiadaniem
    > karty np. Visa Electron (nie wiem czemu zwaną debetową),

    Chyba musisz najpierw poczytac o rodzajach kart.
    Gdy piszesz "Visa Electron (nie wiem czemu zwaną debetową), " - to jakbys
    pisal "Polak (nie wiedziec czemu zwany listonoszem)"

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-01-12 21:52:58
    Temat: VISA GOLD a Electron
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

    Mam laickie pytanko, jaka jest różnica dla klienta między posiadaniem
    karty np. Visa Electron (nie wiem czemu zwaną debetową), a Visa Gold, poza
    większymi oplatami i innymi wymaganiami, czyli co zyskam mając Vise Gold?

    RR