  • 21. Data: 2009-05-20 20:57:00
    Temat: Re: VISA Gold GETIN Banku?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Szymon wrote:

    > To s? grosze wobec przelew?w na KO.

    a dokladniej? ja citi place zasadniczo za wszystko,
    a kapital lezy na KO 6.06% z dzienna kapitalizacja.
    getin daje wiecej na KO?

  • 22. Data: 2009-05-20 21:52:25
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 20 maj 2009 o 22:57 GMT, Paweł napisał(a):

    > a dokladniej? ja citi place zasadniczo za wszystko,
    > a kapital lezy na KO 6.06% z dzienna kapitalizacja.
    > getin daje wiecej na KO?

    Ale chodzi o to, ze np. masz limit na KK 10k, placac oplaty, wykorzstujesz
    np. 2-3k, 7-8k "marnuje sie", majac darmowe przelewy mozesz te 7-8k przelac
    na KO i "zarabiac" na tym...
    zarobek jest tym wiekszy, im wiekszy masz limit na KK

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 23. Data: 2009-05-20 21:59:05
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Brzezi wrote:

> [...]
    > przelac na KO i "zarabiac" na tym...
    > zarobek jest tym wiekszy, im wiekszy masz limit na KK

    jest bardzo prawdopodobne, ze takie darmowe przelewy KK -> KO
    zostana zlikwidowane, lub obarczone prowizja. kiedys takie semi-darmowe
    (stala nieiwelka prowizja) mial bzwbk, teraz jak zobaczyli, ze klienci
    robia tak jak piszesz, to przylozyli prowizje (1%, min. 2pln) od przelewu.
    kto jak kto, ale bankierzy na KK tak sie robic dlugo nie dadza :)

  • 24. Data: 2009-05-21 05:40:03
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    2-3k na stałe opłaty typu czynsz, woda, gaz to sporo jak na przeciętne
    gospodarstwo domowe. Raczej urealniłbym je do 500-800zł. Tymczasem przelew z
    Getina 30.000zł nie jest wcale taki niezwykły...

    > jest bardzo prawdopodobne, ze takie darmowe przelewy KK -> KO
    > zostana zlikwidowane, lub obarczone prowizja.

    W przypadku Getina krakanie trwa już co najmniej 3 lata...

  • 25. Data: 2009-05-21 06:11:14
    Od: MM <m...@k...chip.pl>

    Czy ktoś może opisać dokładniej na czym polega trik z przelewami z KK
    Getinu? Tak się składa że niemal pod nosem otwarto mi ostatnio
    placówkę Getinu. Może warto się zainteresować?

    Pozdrawiam
    MM

  • 26. Data: 2009-05-21 06:34:29
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 21 maj 2009 o 08:11 GMT, MM napisał(a):

    > Czy ktoś może opisać dokładniej na czym polega trik z przelewami z KK
    > Getinu? Tak się składa że niemal pod nosem otwarto mi ostatnio
    > placówkę Getinu. Może warto się zainteresować?

    No przeciez opisalem kilka postow wyzej, lenistwo?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 27. Data: 2009-05-21 07:40:54
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > Informacje na stronach GB:
    > http://www.karty.getinbank.pl/1,18,25.html

    Trochę tu nakłamali:
    "Masz najdłuższy nieoprocentowany kredyt na rynku - do 56 dni"

    Moja KK w Allianz ma grace period do 59 dni.

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 28. Data: 2009-05-21 08:09:06
    Temat: Re: VISA Gold GETIN Banku?e przelwey
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Szymon napisał:

    > Jeśli tak to czemu nie ma ich w żadnym innym banku za darmo? Dlaczego BZdet
    > WBK podniósł opłatę za nie w sposób zaporowy, a Alior zmoczył pieluchę po
    > rozpoznaniu zainteresowania na początku swej działalności, gdy już klienci w
    > blokach stali do KK z darmowymi przelewami?
    > Coś nie wydaje mi się, by Twój koncept był słuszny...

    Bo w BZ WBK i Aliorze te przelewy są dostępne online - to jest
    zasadnicza różnica. A jak trzeba zasuwać do oddziału Getinu, to może być
    warunek mocno zniechęcający...

    Przemek

  • 29. Data: 2009-05-21 11:08:21
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Bo w BZ WBK i Aliorze te przelewy są dostępne online - to jest zasadnicza
    > różnica. A jak trzeba zasuwać do oddziału Getinu, to może być warunek
    > mocno zniechęcający...

    Wystarczyło zatem przyjąć rozwiązanie Getina, a nie wprowadzać prowizję.

  • 30. Data: 2009-05-21 12:39:31
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Przemysław Kowalik wrote:

    > Bo w BZ WBK i Aliorze te przelewy są dostępne online - to jest
    > zasadnicza różnica. A jak trzeba zasuwać do oddziału Getinu, to może być
    > warunek mocno zniechęcający...

    czy chodzi stricte o oddzial banku, czy we franczyznie ze stanowiskiem
    kasowym tez to mozna zalatwic? bo oddzialy zwykle sa w centrach miast
    a franczyzny mozna pod reka na osiedlach spotkac, co robi roznice czasowa
    i wysilkowa dosc znaczna :)