  • 31. Data: 2009-05-21 16:21:54
    Temat: Re: VISA Gold GETIN Banku?e przelwey
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > czy chodzi stricte o oddzial banku, czy we franczyznie ze stanowiskiem
    > kasowym tez to mozna zalatwic? bo oddzialy zwykle sa w centrach miast
    > a franczyzny mozna pod reka na osiedlach spotkac, co robi roznice czasowa
    > i wysilkowa dosc znaczna :)

    Ale czy nie przesadzacie? Przy przelewie na 40.000zł do EB miesięcznie
    dostajecie 200zł. odsetek i to teraz, gdy % znacznie spadł. Ja tam nie widzę
    problemu by się pofatygować do Getina 12 razy w roku, a w prezencie dostać
    2400zł na dziś. Jeśli dla kogoś to takie trudne to może wykorzystać
    maksymalnie GP i wtedy mniej wizyt, a zysk także przyjemny.

    Trochę mnie dziwi, że niektórzy płaczą, gdy bank wprowadza 2zł/mc za kartę
    czy konto, a jednocześnie ciężko im się zebrać, gdy bank daje za wizytę w
    placówce 2 stówki. Jeśli jest jakiś inny bank, który za 5-minutową wizytę
    tyle płaci (dziś mniej więcej tyle mi zajął przelew) to zgłaszać się do
    mnie, bom gotowy ganiać tam 3 razy dziennie :-))

  • 32. Data: 2009-05-28 21:14:46
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dostajecie 200zł. odsetek i to teraz, gdy % znacznie spadł. Ja tam nie
    > widzę problemu by się pofatygować do Getina 12 razy w roku, a w prezencie

    KK z limitem 40 K PLN to jednak jest dosc duzo i niewieke osob
    taka ma (dostanie). A jak urealni sie do limitu 5K to mamy
    25 PLN/m-c. Niby tez piechota nie chodzi ale wyglada juz znacznie
    mniej zachecajaco:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 33. Data: 2009-05-29 09:19:31
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On 28 May, 23:14, "Marcin" <u...@u...eu> wrote:
> [...]
    > taka ma (dostanie). A jak urealni sie do limitu 5K to mamy
    > 25 PLN/m-c. Niby tez piechota nie chodzi ale wyglada juz znacznie

    Zaproponowali mi tę kartę, lecz z limitem, który mnie nie interesuje
    (za mały). Infolinka powiedziała, że mogę wziąść kartę, a potem
    ubiegać się o zwiększenie limitu. Azaliż, jest to prawdą ? Czy może
    mnie ściemnia, żeby zgarnąć prowizję ? :)

    Mariusz

  • 34. Data: 2009-05-29 09:45:24
    Temat: Re: VISA Gold GETIN Banku?
    Od: Marx <M...@n...com>

    Czy do tej karty trzeba miec konto zalozone? ile kosztuje to konto?
    Marx

  • 35. Data: 2009-05-29 16:21:48
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > taka ma (dostanie). A jak urealni sie do limitu 5K to mamy
    > 25 PLN/m-c. Niby tez piechota nie chodzi ale wyglada juz znacznie

    Z przeniesienie możesz dostać do wysokości 50.000zł bez względu na dochody.
    Do tego można sumować kilka kart i wnioskować o limit 30% wyższy niż na
    przenoszonych. Nie widzę więc problemu, by wykręcić 40.000, szczególnie, że
    można mieć i złotą i srebrną (zatem w teorii max 100.000zł limitu).

  • 36. Data: 2009-05-29 16:22:26
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    > Czy do tej karty trzeba miec konto zalozone? ile kosztuje to konto?
    > Marx

    Nie. Do żadnej kredytówki nie musisz miec konta (z drobnymi wyjątkami).

  • 37. Data: 2009-05-31 09:25:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

> [...]
    > niż na przenoszonych. Nie widzę więc problemu, by wykręcić 40.000,
    > szczególnie, że można mieć i złotą i srebrną (zatem w teorii max 100.000zł

    Można jednoczesnie mieć tylko jedną kartę Getinu.

    Teoria jest być może taka że z przeniesienia do 50k. Obecna praktyka jest
    jednak taka, że z przeniesienia do 20k, dobre czasy się skończyły.

  • 38. Data: 2009-05-31 13:01:50
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Można jednoczesnie mieć tylko jedną kartę Getinu.

    To nieprawda. Przynajmniej inną teorię głosi ich infolinia. W placówkach też
    przyjmują wniosek o drugą kartę.

    > Teoria jest być może taka że z przeniesienia do 50k. Obecna praktyka jest
    > jednak taka, że z przeniesienia do 20k, dobre czasy się skończyły.

    Nie wiem co znaczy "obecna", jednak znam osobę, która z przeniesienia ma

  • 39. Data: 2009-05-31 15:07:18
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 31 Maj, 11:25, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Teoria jest być może taka że z przeniesienia do 50k. Obecna praktyka jest
    > jednak taka, że z przeniesienia do 20k, dobre czasy się skończyły.

    Krótkie pytanie, czy Getin weryfikuje zamykanie przenoszonych kart
    kredytowych ?

  • 40. Data: 2009-05-31 18:40:44
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    przy przenoszeniu musisz napisać rezygnację, którą Getin sam wysyła do
    Twojego banku.