  • 41. Data: 2009-05-31 21:40:17
    Temat: Re: VISA Gold GETIN Banku?e przelwey
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 31 Maj, 20:40, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:
    > przy przenoszeniu musisz napisać rezygnację, którą Getin sam wysyła do
    > Twojego banku.

    Dziwne. W styczniu złożyłem wniosek o przeniesienie dwóch kart.
    Wniosek potem m odwalili, ponieważ, jaj stwierdziła infolinia,
    "wyciągi nie były najnowsze" (podejrzewam, że je zgubili). Ale nie
    podpisywałem żadnej rezygnacji. W którym momencie oni podtykaja ten
    papier ?

  • 42. Data: 2009-06-01 04:01:34
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    przy składaniu wniosku o kartę składasz od razu rezygnację z poprzedniej
    oraz deklarację spłaty przez Getin zadłużenia (można wpisać 0). Dodatkowo
    oświadczenie o dochodach jeszcze. W sumie trochę papierków jest, ale jeśli
    uznają to sami wypowiadają - wysyłają poleconym.

  • 43. Data: 2009-06-02 14:25:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

[...]

    Musisz odwołać tę dyspozycję w banku docelowym, jeśli nie chcesz aby została
    wykonana. "Niniejszym unieważniam wszystkie wcześniej wydane dyspozycje
    dotyczące zamknięcia karty numer.... itp".

  • 44. Data: 2009-06-02 14:30:48
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To nieprawda. Przynajmniej inną teorię głosi ich infolinia. W placówkach
    > też przyjmują wniosek o drugą kartę.

    A tam infolinia, też mi wiarygodne źródło... A wydają drugie karty, jak już
    przyjmą te wnioski?

    Bo ja złożyłem wniosek o drugą kartę (przyjęli go naturalnie) i nie dało się
    na poziomie centrali podejmującej decyzje kredytowe. Natomiast dało się o
    tyle samo podwyższyć limit pierwszej. I stąd mój pogląd.

    > Nie wiem co znaczy "obecna", jednak znam osobę, która z przeniesienia ma

    Obecna = współczesna, aktualna, teraz występująca.

    Ja też mam powyżej 20k z przeniesienia na karcie Getinu, ale teraz podobno
    odrzucą taki wniosek albo ograniczą kwotę do 20k.

  • 45. Data: 2009-06-02 14:38:51
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Cze, 16:25, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Przy składaniu wniosku.

    Nie dostałem. Widac mało kumaty doradca..;-)

    > Musisz odwołać tę dyspozycję w banku docelowym, jeśli nie chcesz aby została
    > wykonana. "Niniejszym unieważniam wszystkie wcześniej wydane dyspozycje
    > dotyczące zamknięcia karty numer.... itp".

    Dzięki, tak zrobię.

  • 46. Data: 2009-06-02 15:58:52
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Bo ja złożyłem wniosek o drugą kartę (przyjęli go naturalnie) i nie dało
    > się na poziomie centrali podejmującej decyzje kredytowe. Natomiast dało
    > się o tyle samo podwyższyć limit pierwszej. I stąd mój pogląd.

    Nie potrzebowałem drugiej, więc nie wiem.

    > Obecna = współczesna, aktualna, teraz występująca.
    >
    > Ja też mam powyżej 20k z przeniesienia na karcie Getinu, ale teraz podobno
    > odrzucą taki wniosek albo ograniczą kwotę do 20k.

    Jeśli teraz znaczy dziś to nie wiem. Jeśli w 2009 roku to dało się.