  • 1. Data: 2007-08-22 09:21:09
    Temat: VISA Gold LB - regulamin, czy tak może być ?
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    Rozdział 2 paragraf 1 punkt 7:
    "Transakcje dokonane przy użyciu karty i PINu, a w przypadku
    płatności na odległość - wymagające podania numeru karty, daty jej
    ważności i (opcjonalnie) kodu CVV2, traktowane są jako dokonane
    przez Posiadacza/Użytkownika karty. Bank nie odpowiada za
    dyspozycje złożone przez osoby nieupowaznione w przypadku
    podania przez nie danych niezbędnych do dokonania transkacji"

    Czyli w skrócie - ktoś zapamięta moje dane, które widnieją
    w sposób jawny na KK, robi zakupy na mój koszt, a bank
    ma to wszystko gdzieś. Nie ma szans na odzyskanie $$$...

    Czy to jest może niezgodne z prawem konsumenckim?

  • 2. Data: 2007-08-22 10:06:01
    Temat: Re: VISA Gold LB - regulamin, czy tak może być ?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Paweł <p...@u...to> napisał(a):

    > Czyli w skrócie - ktoś zapamięta moje dane, które widnieją
    > w sposób jawny na KK, robi zakupy na mój koszt, a bank
    > ma to wszystko gdzieś. Nie ma szans na odzyskanie $$$...

    Chyba wszystkie karty maja podobne zapisy, dotyczace transakcji na odleglosc.
    Trzeba placic a potem reklamowac.