  • 1. Data: 2006-08-29 07:55:29
    Temat: VISA, ale jaka?
    Od: k...@p...fm

    WITAM PONOWNIE!

    Mam juz MASTERCARDa z Pekao i chcialbym wyrobic sobie druga
    kredytowa, najlepiej VISA. Czy ma znaczenie, który bank wydal
    karte? Mam tu na mysli przede wszystkim platnosci zagranica. Pomijam w
    tym miejscu prowizje, choc nie sa one oczywiscie bez znaczenia. Wydaje
    sie, ze karta citi bylaby rozsadna /najwiekszy bank na swiecie/, ale
    czytalem niepochlebne opinie o tym banku na tym Forum.

    Prowizje to raczej od wydania i ubezpieczenia jej, bo wyplaty z
    bankomatu odpadaja. Zreszta wysokosc prowizji sam moge sobie porownac
    na www bankow i nie zawracac Wam glowy. Chodzi raczej o wartosc
    uzytkowa karty, tj. zeby gdzies na swiecie przy trminalu nie musial
    robic baraniej miny /nie da rady zaplacic/.

    Troche dalo mi do myslenia moje problemy w Czechach /patrz watek:
    "Kolopty z platnosciami karta w Czechach"/.

    Pozdrowienia dla Uzytkownikow Forum,
    MARIO

  • 2. Data: 2006-09-06 05:59:45
    Temat: Re: VISA, ale jaka?
    Od: d...@w...sobie.to

    k...@p...fm wrote:
> [...]

    > sie, ze karta citi bylaby rozsadna /najwiekszy bank na swiecie/, ale
    > czytalem niepochlebne opinie o tym banku na tym Forum.

    Odradzam - sadze sie z nimi juz pare lat. Na wyciagach pojawialy sie PODWOJNE
    operacje i to nie obok siebie, tylko potasowane losowo. Za wlasny balagan naliczyli
    mi kare, a ze w umowie jest dobrowolna egzekucja....

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    25. Live in the hallway for a month. Afterwards, bring all of your

  • 3. Data: 2006-09-06 08:56:12
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

> [...]
    > operacje i to nie obok siebie, tylko potasowane losowo. Za wlasny balagan naliczyli
    > mi kare, a ze w umowie jest dobrowolna egzekucja....

    Odradzasz VISA czy Pekao? Może to był jedynie incydent?

    M.