  • 1. Data: 2011-12-21 16:48:33
    Temat: VISA obniża prowizje!!!
    Od: "radeCki" <radosław_mały@buziaki.pl>

    a MC coraz droższy.....

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10853766,Visa__J
    est_szansa_na_nizsze_prowizje_od_kart__Ale.html

  • 2. Data: 2011-12-21 18:40:28
    Temat: Re: VISA obniża prowizje!!!
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    klamiesz!!!
    visa niczego nie obniza, tlumaczac brak obnizki tym, ze mc nie obniza :)
    to nbp szykuje sie do regulacji wysokosci prowizji, wiec "dbajaca o klientow
    pod kazdym wzgledem" visa juz krzyczy, ze bedzie obnizka

  • 3. Data: 2011-12-21 18:43:28
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    to sie ciesz zostanie ci pare grosza wiecej

  • 4. Data: 2011-12-22 08:13:50
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    brum <s...@n...berdyczow> wrote on 2011-12-21_19:40
    > klamiesz!!!

    Co za matolstwo! Czy rozumiesz, że nawet z faktu iż ktoś napisał
    nieprawdę, nie wynika, że kłamie?
    Kłamstwo polega na świadomym stwierdzeniu nieprawdy.
    Czy jak pani w klasie zapyta Cię o coś, a Ty udzielisz
    nieprawdziwej odpowiedzi, to znaczy że kłamiesz?

    witrak()

  • 5. Data: 2011-12-22 09:29:50
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Co za matolstwo! Czy rozumiesz, że nawet z faktu iż ktoś napisał
    > nieprawdę, nie wynika, że kłamie?
    > Kłamstwo polega na świadomym stwierdzeniu nieprawdy.

    jezeli w artykule jest napisane: "Visa (...) obiecuje aktywne działanie na
    rzecz obniżenia prowizji", a tytul zostaje zmanipulowany na "Visa obniża
    prowizje" to jest to zarowno nieprawda, jak i klamstwo
    skladajac w calosc swiadomie napisany tytul (bo tytulow chyba nie pisze sie
    nieswiadomie, nieprawdaz ?), komentarz o mc oraz prawdziwa tresc artykulu,
    to mamy klamstwo, ktorego celem jest sugerowanie, ze visa jest dobra, a mc
    zla
    to by bylo na tyle, jesli chodzi o meritum

    notabene, podoba mi sie Twoja cieta riposta z pierwszego wiersza
    zupelnie jakbym slyszal wypowiedz brakujacego ogniwa w teorii Darwina

  • 6. Data: 2011-12-22 17:04:18
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    brum <s...@n...berdyczow> wrote on 2011-12-22_10:29

> [...]
    > zla
    > to by bylo na tyle, jesli chodzi o meritum

    Nie kombinuj, w treści maila jest cały link przedstawiający
    istotną treść przekazu.
    Tytuł może być skrótem, a że w tym konkretnym są aż trzy
    wykrzykniki, może to być nawet wyrazem sarkazmu.

    > notabene, podoba mi sie Twoja cieta riposta z pierwszego wiersza
    > zupelnie jakbym slyszal wypowiedz brakujacego ogniwa w teorii Darwina

    Konstatacja bardzo na poziomie - odpowiadającym temu fragmentowi
    mojego listu, którego nie chciałeś zacytować :-P

    witrak()

  • 7. Data: 2011-12-22 19:44:03
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Nie kombinuj, w treści maila jest cały link przedstawiający
    > istotną treść przekazu.
    > Tytuł może być skrótem, a że w tym konkretnym są aż trzy
    > wykrzykniki, może to być nawet wyrazem sarkazmu.

    najpierw myslalem, ze to glupota, teraz widze, ze jednak prowokacja :)
    skoro tresc mowi, ze visa moze obnizy prowizje, a tytul mowi, ze obniza, to
    bez watpienia jest to taki skrot, jak dzielenie przez zero
    ach, to pokolenie neostrady...

  • 8. Data: 2011-12-23 19:34:01
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    brum <s...@n...berdyczow> wrote on 2011-12-22_20:44

    > najpierw myslalem, ze to glupota, teraz widze, ze jednak prowokacja :)

    I jak się okazalo, masz rację ;-)
    Zamiast "klamiesz!!!" powinieneś napisać "Spadaj, kolina!!!"

    :-)

    witrak()