  • 61. Data: 2015-12-16 23:00:58
    Temat: Re: VIVUS szybka pożyczka;)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Alez bank ci pozyczy. O ile oczywiscie masz dochod, a nie zasilek.
    > Tylko ze wcale mniej nie wezmie, no i chyba z pare dni trzeba - o ile
    > pensja nie wplywa na konto.

    Rozumiem, ze ironia była zbytnio zakamuflowana? To napisze wprost - moim
    zdaniem trzeba byc debilem zeby zapozyczac sie na swieta.
    To co napisał "z" brzmi bardzo sensownie - jak sie nie ma odłożonych 6 mies
    pensji to trzeba oszczedzac a nie zapozyczac sie na karpia.

  • 62. Data: 2015-12-16 23:25:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-12-16 o 23:00, Budzik pisze:

    > Zalezy jak na to spojrzec.
    > Dla mnie to znaczy ze cie bardzo nie stać - kupić za ostatnie pieniadze
    > telewizor to jakas łupota - a gdzie oszczednosci na czarną godzine?

    Może jest juz na etapie, że od kilku lat ma stale te czarne godziny?

  • 63. Data: 2015-12-17 00:04:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 16 Dec 2015 20:20:19 +0100, z napisał(a):

    > PiSem sobie tu gęby nie wycieraj.
    > Dlaczego UE nie zakazała jeszcze tak szkodliwej działalności skoro
    > reguluje cukierki karmelkowe czy inne oscypki? :-)

    Napisz jeszcze o marchewce i ślimakach...

    "Dyrektywa o karmelkach" to wielokrotnie powtarzana bzdura, a o ochronę
    oscypków wystąpili ich producenci.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 64. Data: 2015-12-17 01:26:22
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 16.12.2015 o 20:09, J.F. pisze:
    > Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Summa summarum chyba jednak masz drobne psychiczne problemy nad
    > panowaniem nad dlugami :-)

    Ależ nie mam problemów z długami. Radzę sobie z nimi w ten sposób że nie
    dopuszczam do ich zaciągnięcia. Taki zdroworozsądkowy sposób, w
    Ewangelii opisany jako odcinanie sobie rąk i wyłupywanie oczu (czy jakoś
    tak).

    p. m.

  • 65. Data: 2015-12-17 04:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Może jest juz na etapie, że od kilku lat ma stale te czarne godziny?

    To tym bardziej nie stać takiej osoby na nowy telewizor na kredyt...

  • 66. Data: 2015-12-17 07:27:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 grudnia 2015 20:00:57 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Alez bank ci pozyczy. O ile oczywiscie masz dochod, a nie zasilek.
    > Tylko ze wcale mniej nie wezmie, no i chyba z pare dni trzeba - o ile
    > pensja nie wplywa na konto.
    Jakie pare dni- w 90%bankow/skokow wyjdziesz z gotowką po 1-2godz.

  • 67. Data: 2015-12-17 09:20:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Jakie pare dni- w 90%bankow/skokow wyjdziesz z gotowką po 1-2godz.

    Tak z ulicy ? Zachodze do pierwszy raz do banku, wyciagam dowod, mowie
    ze pracuje i zarabiam 1500 zl netto i po 1-2h wychodze z gotowka ?

    Czy np musze przyniesc zaswiadczenie z tej pracy ?

    J.

  • 68. Data: 2015-12-17 10:00:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 09:20:30 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Tak z ulicy ? Zachodze do pierwszy raz do banku, wyciagam >dowod, mowie ze pracuje
    i zarabiam 1500 zl netto
    Piszesz oświadczenie gdzie pracujesz i ile zarabiasz.(bank to sobie weryfikuje)
    > i po 1-2h wychodze z gotowka ?
    Nawet szybciej. Nie widziałeś nigdy w centrum handlowym czy innym mediamarkcie jak
    kredyty ratalne rozpatrują? Jeszcze dobrze telewizora nie obejrzysz już masz kredyt
    na jego zakup przyznany/odrzucony.
    > Czy np musze przyniesc zaswiadczenie z tej pracy ?
    Przy jakiś większych kwotach czy kredytach hipotecznych pewnie tak- przy gotówce z
    reguły wystarcza oświadczenie, ew. wyciąg z konta. Emeryci to decyzja + ostatni
    odcinek

  • 69. Data: 2015-12-17 10:03:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-16 o 20:15, J.F. pisze:

    >Powtórzę - dla zbywcy strata ze sprzedaży wierzytelności nie jest
    >kosztem, jeśli wierzytelność nie była przychodem.
    >Na przykład:
    >sprzedaję towar i wystawiam FV na 10 000zł. To mój przychód.
    >Sprzedaję
    >wierzytelność za 3000zł. 7000zł to moje KUP.
    >Pożyczam 10 000zł - to nie jest mój przychód. Sprzedaje za 3000zł.
    >7000zł nie jest moją stratą, bo 10 000zł nie było przychodem.

    Sparafrazuje przyklad: kupilem towar za 6000 i sprzedalem za 10 tys.
    Ale ich nie dostalem, bo nabywca nie zaplacil.
    6000 nie stanowi KUP, bo nie dostalem ani grosza przychodu ?

    O ile rozumiem - piszesz, ze jak sprzedam wierzytelnosc wynikajaca z
    tej faktury za 3000 to osiagne przychod i juz nie ma przeszkod, aby
    zaliczyc w KUP .... dlaczego 7000 ?
    Koszt zakupu towaru jest twoim KUP, i jesli wyniosl np 6000 a ze
    sprzedazy wplynelo w koncu 3000, to w efekcie masz 3000 straty (vat
    pomijam dla jasnosci).

    Oczywiscie to troche trwalo, wiec prawdopodobnie wczesniej
    zaksiegowales 6000 w koszty, 10 tys w przychody, razem 4000 zysku,
    podatek od tego,
    a teraz sie okazuje ze masz 7000 straty ... to razem z poprzednim
    zyskiem znow 3000 straty. Pomijajac zaplacony podatek.

    Natomiast - prowadze dzialalnosc polegaja na udzielaniu pozyczek,
    zarabiam na odsetkach czy jak sie te umowione oplaty nazywaja.
    Jesli pozycze komus 10 tys, a w koncu otrzymam z tego 3 tys po
    sprzedaniu wierzytelnosci, to w dzialalnosci wystapila strata 7 tys.
    I ja tu nie widze watpliwosci. Wydalem pieniadze warte 10 tys, powinno
    wplynac 12 tys, ale wplynelo tylko 3, wiec strata jest
    niekwestionowana.

    Jak to definiuje ustawa CIT i ksiegowosci, to juz nie wnikam, bo
    faktycznie bywaja u nas glupie zapisy.

    J.

  • 70. Data: 2015-12-17 10:08:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
> [...]
    >mediamarkcie jak kredyty ratalne rozpatrują? Jeszcze dobrze
    >telewizora nie obejrzysz już masz kredyt na jego >zakup

    Ale to nie bank. To np jakies AIG raty. I nie daja gotowki, tylko
    telewizor, choc umowa na pozyczke gotowkowa.

    >Przy jakiś większych kwotach czy kredytach hipotecznych pewnie tak-
    >przy gotówce z reguły wystarcza oświadczenie, ew. wyciąg z konta.

    Wyciag, ktory sam sobie wydrukowalem ? Bo banki juz niemal nie
    przysylaja.

    Z emerytami najlatwiej, bo wplyw z ZUS staly, aktualne zaswiadczenie
    maja przy sobie, i sciagalnosc 100%.
    Ale my tu o osobie na zasilku, czy ze stala praca ...

    J.