  • 81. Data: 2015-12-17 22:19:03
    Temat: Re: VIVUS szybka pożyczka;)
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Ze dwa lata albo lepiej już minęło wczoraj do niego dzwonili i jak mówi
    > proponowali mu zwiększenie limitu do 18000zł. gość na dzisiaj żyje z
    > zasiłku dla bezrobotnych który za dwa miesiące mu się kończy a oni mu niby
    > bez formalności 18tys proponowali.

    Osoba w wieku powyzej 26 lat prowadzaca DG od ponad 2 lat,
    od ponad roku na rodzicielskim (czy jak to tam sie nazywa).
    Dochody byly ok. 6k netto, obecnie podobnie tyle, ze brak faktur.
    Citi odrzucil wniosek o kk :)

  • 82. Data: 2015-12-17 22:22:40
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Jak będzie miał dochody to kupi kuchenkę za gotówkę, jak nie będzie miał
    > dochodów to i spłacać KK nie miał by z czego.
    > Człowiek rozsądny po prostu jest i zna swoje możliwości.

    Czlowiek rozsadny korzysta z kredytow 0% a oszczednosciami obraca / lokuje /
    itd.

  • 83. Data: 2015-12-18 07:31:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 22:22:48 UTC+1 użytkownik jakson napisał:

    > Czlowiek rozsadny korzysta z kredytow 0% a oszczednosciami obraca / lokuje /
    > itd.

    Powiedz to człowiekowi na zasiłku, najniższej krajowej czy renciście z 550pln renty.
    Marketoidy z bankow jak widać wzorowo wykonały swoją robotę kreując potrzebe
    korzystania z KK

    Ps
    Bankster Petru ma limity i korzysta z kredytow 0%- patrzył ktoś w jego oświadczenie?

  • 84. Data: 2015-12-18 07:35:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 22:19:12 UTC+1 użytkownik jakson napisał:

> [...]
    > od ponad roku na rodzicielskim (czy jak to tam sie nazywa).
    > Dochody byly ok. 6k netto, obecnie podobnie tyle, ze brak faktur.
    Skoro na rodzicielskim to nie dziwne że odrzucili. Banki co do zasady odrzucają
    wnioski osob na długotrwałych zwolnieniach lekarskich czy zasiłkach macierzyńskich
    itp

  • 85. Data: 2015-12-19 10:09:04
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Marketoidy z bankow jak widać wzorowo wykonały swoją robotę kreując
    > potrzebe korzystania z KK

    Skad te wnioski?

    PS
    KK jest dla scisle okreslonej grupy - mi akurat przydaje sie i to bardzo.

    PS2
    Jezeli ktos zyje od pierwszego do pierwszego to KK nie jest dla niego.
    Jezeli ktos ma "jakies tam dochody", ale nie bedzie splacal karty w terminie
    to KK nie jest dla niego.
    Itd.

  • 86. Data: 2015-12-19 10:14:49
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Skoro na rodzicielskim to nie dziwne że odrzucili. Banki co do zasady
    > odrzucają wnioski osob na długotrwałych zwolnieniach lekarskich czy
    > zasiłkach macierzyńskich itp

    ...a tym co na zasilkach dla bezrobotnych zwiekszaja limit.
    Gdzie tu logika? :)

    PS
    Jezeli ktos ma dlugotrwaly, staly, udokumentowany (np. kilka PITow) dochod,
    i to znacznie przewyzszajacy srednia krajowa, to dlaczego odmawiac KK takiej
    osobie?
    Przeciez widac do razu, ze to zaradna osoba a nie kolejny nierob / len /
    posel / itd :)

  • 87. Data: 2015-12-19 10:22:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 19 grudnia 2015 10:15:02 UTC+1 użytkownik jakson napisał:

> [...]
    > osobie?
    > Przeciez widac do razu, ze to zaradna osoba a nie kolejny nierob / len /
    Ale jak jest na zasiłku rodzicielskim to dochodu z działalności raczej nie ma?
    Inna sprawa ze osoba prowadzącym działalność gospodarcza trudniej uzyskać kredyt niż
    zusowcom i etatowcom.
    Ale pewnie wynika to z "wyższej szkodowości" w systemach scoringowych banków

  • 88. Data: 2015-12-19 15:04:25
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Ale jak jest na zasiłku rodzicielskim to dochodu z działalności raczej nie
    > ma?

    Nie ma dochodu z DG, ale ma staly zasilek w wysokosci ok. 6k netto na
    miesiac.
    Po zasilku bedzie miala podobny przychod z DG (bo przedtem miala),
    wiec jeszcze raz - w czym problem?

    > Inna sprawa ze osoba prowadzącym działalność gospodarcza trudniej uzyskać
    > kredyt niż zusowcom i etatowcom.

    Kto to "zusowiec"?

  • 89. Data: 2015-12-19 22:43:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-12-19 o 10:09, jakson pisze:
    > Jezeli ktos zyje od pierwszego do pierwszego to KK nie jest dla niego.
    > Jezeli ktos ma "jakies tam dochody", ale nie bedzie splacal karty w
    > terminie to KK nie jest dla niego.
    > Itd.

    Ale jest to mu wciskane na siłę albo przynajmniej jest namawiany podczas
    gdy wcale tego nie potrzebuje.
    Presja marketingowo/społeczna robi swoje.
    Ostatnio chciałem zapłacić za pewną usługę w necie ale bez karty zwykłym
    przelewem się nie da.

    A i jeszcze Rzepliński, Rzepliński, Rzepliński...

    Podczas gdy mądrze gada Andrzej Żukowski. Lepszy niż Petru :-)

  • 90. Data: 2015-12-20 12:22:16
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Presja marketingowo/społeczna robi swoje.

    Ej, taka "presja" jest w kazdej dziedzinie / branzy.

    PS
    Wydawalo mi sie, ze zostalem "oskarzony" o uleganie tej presji,
    co jest dalece nieprawdziwe i krzywdzace ;)