  • 1. Data: 2004-01-28 09:10:49
    Temat: VW
    Od: "david" <W...@o...pl>

    Witam

    czy mógłby mi ktoś krok po kroku (najlepiej w pkt.) przedstawić procedurę
    zakładania konta direct w VW ???
    Ja zaczynam z tym co wiem:
    1. wypełnienie wniosku internetowego
    2. wydrukowanie we własnym zakresie formularzy
    3. telefon z VW potwierdzający chęć założenia rachunku
    4. indetyfikacja na Poczcie i wysłanie Formularzy listem poleconym
    priorytetowym
    no właśnie co dalej ??

    pozdr
    david

  • 2. Data: 2004-01-28 11:15:17
    Temat: Re: VW
    Od: "Piotr Jaworski" <p...@m...arbornet.org>

    Użytkownik "david" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. telefon z VW potwierdzający chęć założenia rachunku
    > 4. indetyfikacja na Poczcie i wysłanie Formularzy listem poleconym

    5) Otrzymanie od banku potwierdzenia otwarcia rachunku + token + 'pakiet
    powitalny'.Token trzeba aktywować na vlinii przed pierwszym użyciem.
    6) Otrzymanie telekodu do kanału telefonicznego.
    7) Otrzymanie pin-u do karty.
    8) Otrzymanie karty do rachunku.Należy ją telefonicznie aktywować po
    otrzymaniu pin-u.

    Pozdrawiam
    Piotr Jaworski

  • 3. Data: 2004-01-28 13:29:22
    Od: Roderic <r...@p...fm>

    Użytkownik david napisał:

    > 1. wypełnienie wniosku internetowego
    > 2. wydrukowanie we własnym zakresie formularzy
    > 3. telefon z VW potwierdzający chęć założenia rachunku

    Czy ktoś wie jak długo może potrwac przejście do 3 levelu?

    --
    pozdrawiam,
    Roderic

  • 4. Data: 2004-01-28 13:34:55
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Czy ktoś wie jak długo może potrwac przejście do 3 levelu?

    Mój synek mi podpowiada, że trzeba zabić Andariel :))
    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 5. Data: 2004-01-28 13:40:24
    Od: wooky <w...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś wie jak długo może potrwac przejście do 3 levelu?

    Wczoraj przed północą wypełniłem internetowy formularz, dzisiaj po
    południu był telefon.

    pozdrawiam,
    wooky

  • 6. Data: 2004-02-03 20:17:54
    Od: "PePe" <b...@a...net.pl>

    SebCz wrote:

    > Mój synek mi podpowiada, że trzeba zabić Andariel :))
    > ______
    > Pozdrowienia
    > SebCz
    > ______

    :))) Świetne :)))

  • 7. Data: 2004-02-05 10:35:25
    Od: "tom bud" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    SebCz <a...@a...pl> napisał(a):

    > Mój synek mi podpowiada, że trzeba zabić Andariel :))
    > ______
    > Pozdrowienia
    > SebCz
    > ______
    synek zle podpowiedzial - by przejsc fdo 3go levelu trzeba zabic Duriel

  • 8. Data: 2004-02-05 11:55:34
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > synek zle podpowiedzial - by przejsc fdo 3go levelu trzeba zabic Duriel

    Masz rację! Żeby nie było całkiem OT - za karę zamknę mu subkonto! :))
    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 9. Data: 2004-02-08 13:29:37
    Od: "PePe" <b...@a...net.pl>

    Roderic wrote:

    > Czy ktoś wie jak długo może potrwac przejście do 3 levelu?

    A czy trzeba czekać na ten telefon z levelu 3 nie można tak przeskoczyć od razu
    na poziom 4 ?
    (potwierdzić dane i wysłac wniosek na poczcie)
    Pozdr. Pepe

  • 10. Data: 2004-02-08 13:36:47
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

    | nie można tak przeskoczyć od razu na poziom 4 ?

    Jednego nie kumam. Instrukcja na stronie www (poniżej) nic nie mówi o
    telefonie z VW.
    Ja wypełniłem formularz, udałem się na pocztę, podpisałem i po 3 tygodniach
    mamj już aktywne konto.

    Po co czekacie na ich telefon ????

    1.. Zapoznaj się z informacjami o wybranym produkcie i działaniu Centrum
    Formularzy
    2.. Przygotuj potrzebne dane i dokumenty (lub ich kopie, jeśli są wymagane
    dla wybranego produktu)
    3.. Wypełnij odpowiedni formularz w internetowym Centrum Formularzy, w
    ostatnim kroku otrzymasz wniosek z wprowadzonymi przez Ciebie danymi oraz
    regulaminami, tabelami oprocentowania, prowizji i opłat w postaci pliku PDF
    4.. Wydrukuj wszystkie wnioski wymagające Twojego podpisu (lub podpisu
    pełnomocnika)
    5.. Podpisz wszystkie wnioski z wyjątkiem formularzy identyfikacyjnych
    6.. Udaj się do najbliższego urzędu pocztowego wskazanego w formularzu
    identyfikacyjnym, tam w obecności pracownika poczty, po okazaniu dowodu
    tożsamości, podpisz formularz identyfikacyjny (analogicznie powinien
    postąpić Twój pełnomocnik)
    7.. Po potwierdzeniu tożsamości zaklej wszystkie podpisane wnioski oraz
    wymagane kopie Twoich dokumentów w kopercie i wyślij na adres:

    Volkswagen Bank Polska S.A.
    Al. Jana Pawła II 15
    00-828 Warszawa

    8.. Czynności opisane w punktach 6-7 możesz także zrealizować za pomocą
    kuriera. Jego wizytę możesz zamówić, gdy zadzwoni do Ciebie nasz Konsultant.
    9.. Po otrzymaniu przez Volkswagen Bank direct kompletnych, prawidłowo
    wypełnionych i podpisanych wniosków oraz kopii wymaganych dokumentów Twój
    rachunek zostanie otwarty.
    Jeśli nie masz możliwości wydruku i poprosiłeś bank o przygotowanie dla
    Ciebie wniosków, po ich otrzymaniu postępuj zgodnie z opisem począwszy od
    punktu 5.