  • 21. Data: 2004-08-22 00:15:18
    Temat: Re: VW Bank
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    janke napisał:
    > nie, przedstawiają się i tu, w vw.
    > co nie zmienia faktu, że przy zbyt trudnym pytaniu przełączają klienta
    > do studia nagrań ;)
    >
    > i co im zrobisz? ;-)))

    Napisze skargę -
    http://www.dzienmisia.pl/rozmaite/spolem.html ;-)))

  • 22. Data: 2004-08-22 07:55:25
    Od: "Twastara" <T...@U...pl>

    > nie, przedstawiają się i tu, w vw.
    > co nie zmienia faktu, że przy zbyt trudnym pytaniu przełączają klienta do
    > studia nagrań ;)
    >
    > i co im zrobisz? ;-)))

    Przełaczaja, bo jak sprawdza twoje obroty to im sie nie chce gadać. Mi się
    to nigdy nie zdażyło. Są klienci i Klienci.

    ST

  • 23. Data: 2004-08-23 07:04:06
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    Był 21 sierpień (sobota) gdy o godzinie 16:38 *Sławomir Szyszło* napisał(a)
    :

    > Jakiś kiepski ten bank. W Multibanku, Inteligo konsultant się przedstawia
    > najpierw.

    konsultanci przedstawiają sie wszedzie i zawsze, tylko mało kto z nas to
    notuje.
    i mi nie chodzi nawet o VW. Takie praktyki stosują różne Callcenter od
    operatorów sieci komórkowych, przez obsługe bankomatów-banków, a na
    ubezpieczalniach kończąc.
    Nie pietnuję żadnej konkretnej instytucji bo wszędzie jest tak samo.
    Są tam ludzie którzy znają się na rzeczy i załatwią wszystko po jednym
    telefonie ale są też ludzie którzy myślą-udają że wiedza a potem cię oleją
    i takich piętnuję.
    Ja mam kilka Callcenter do których muszę dzwonić systematycznie i jak wiem
    że bedzie jakaś trudniejsza sprawa to każe się przełączyć do konsultanta z
    którym już coś kiedyś załatwiłem i wiem że jest kompetentny.

    Daniel
    "Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."

  • 24. Data: 2004-08-23 07:11:24
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    Był 21 sierpień (sobota) gdy o godzinie 21:53 *janke* napisał(a) :

    > co nie zmienia faktu, że przy zbyt trudnym pytaniu przełączają klienta do
    > studia nagrań ;)
    >
    > i co im zrobisz? ;-)))
    dlatego zapisz z kim rozmawiasz zawsze możesz zadzwonić jeszcze raz i
    prosić by cie połączyli z ta samą osoba, :-), a jak jeszcze raz sie to
    powtórzy to proś o kontakt z koordynatorem.

    Daniel
    "Nigdy nie kłóć się z głupcem gdyż ludzie
    mogą nie dostrzec różnicy."

  • 25. Data: 2004-08-23 07:18:49
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    Był 22 sierpień (niedziela) gdy o godzinie 09:55 *Twastara* napisał(a) :

    > Przełaczaja, bo jak sprawdza twoje obroty to im sie nie chce gadać. Mi się
    > to nigdy nie zdażyło. Są klienci i Klienci.

    to może tylko świadczyć o niekompetencji pracowników.
    Fakt że VIP są traktowani lepiej nie zmienia stanu że wielkiej firmie
    powinno zależeć na wizerunku a on jest kreślony przez małych i średnich
    klientów, których jest znacznie więcej niż VIPów.
    Zresztą konsultant i tak nie dostaje wypłaty za to że udało mu się odebrać
    telefon od VIPa - on ma rozwiązać twój problem - SKUTECZNIE.

    Daniel
    "gdzie dwóch się bije tam korzysta dentysta"

  • 26. Data: 2004-08-24 16:30:42
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Twastara" <T...@U...pl> napisał w wiadomości

    > Przełaczaja, bo jak sprawdza twoje obroty to im sie nie chce gadać. Mi
    się
    > to nigdy nie zdażyło.
    ^^^^^^^^^

    http://sjp.pwn.pl/slowo.php?co=zdarzy%B3o

    wygląda na to, że SEBEK to chyba to samo co Tastara. Przynajmniej
    ortograficznie.

    :)))

    janke