-
21. Data: 2004-08-22 00:15:18
Temat: Re: VW Bank
Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>
janke napisał:
> nie, przedstawiają się i tu, w vw.
> co nie zmienia faktu, że przy zbyt trudnym pytaniu przełączają klienta
> do studia nagrań ;)
>
> i co im zrobisz? ;-)))
Napisze skargę -
http://www.dzienmisia.pl/rozmaite/spolem.html ;-)))
-
22. Data: 2004-08-22 07:55:25
Temat: Re: VW Bank
Od: "Twastara" <T...@U...pl>
> nie, przedstawiają się i tu, w vw.
> co nie zmienia faktu, że przy zbyt trudnym pytaniu przełączają klienta do
> studia nagrań ;)
>
> i co im zrobisz? ;-)))
Przełaczaja, bo jak sprawdza twoje obroty to im sie nie chce gadać. Mi się
to nigdy nie zdażyło. Są klienci i Klienci.
ST
-
23. Data: 2004-08-23 07:04:06
Temat: Re: VW Bank
Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>
Był 21 sierpień (sobota) gdy o godzinie 16:38 *Sławomir Szyszło* napisał(a)
:
> Jakiś kiepski ten bank. W Multibanku, Inteligo konsultant się przedstawia
> najpierw.
konsultanci przedstawiają sie wszedzie i zawsze, tylko mało kto z nas to
notuje.
i mi nie chodzi nawet o VW. Takie praktyki stosują różne Callcenter od
operatorów sieci komórkowych, przez obsługe bankomatów-banków, a na
ubezpieczalniach kończąc.
Nie pietnuję żadnej konkretnej instytucji bo wszędzie jest tak samo.
Są tam ludzie którzy znają się na rzeczy i załatwią wszystko po jednym
telefonie ale są też ludzie którzy myślą-udają że wiedza a potem cię oleją
i takich piętnuję.
Ja mam kilka Callcenter do których muszę dzwonić systematycznie i jak wiem
że bedzie jakaś trudniejsza sprawa to każe się przełączyć do konsultanta z
którym już coś kiedyś załatwiłem i wiem że jest kompetentny.
--
Pozdrawiam
Daniel
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
-
24. Data: 2004-08-23 07:11:24
Temat: Re: VW Bank
Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>
Był 21 sierpień (sobota) gdy o godzinie 21:53 *janke* napisał(a) :
> co nie zmienia faktu, że przy zbyt trudnym pytaniu przełączają klienta do
> studia nagrań ;)
>
> i co im zrobisz? ;-)))
dlatego zapisz z kim rozmawiasz zawsze możesz zadzwonić jeszcze raz i
prosić by cie połączyli z ta samą osoba, :-), a jak jeszcze raz sie to
powtórzy to proś o kontakt z koordynatorem.
--
Pozdrawiam
Daniel
"Nigdy nie kłóć się z głupcem gdyż ludzie
mogą nie dostrzec różnicy."
-
25. Data: 2004-08-23 07:18:49
Temat: Re: VW Bank
Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>
Był 22 sierpień (niedziela) gdy o godzinie 09:55 *Twastara* napisał(a) :
> Przełaczaja, bo jak sprawdza twoje obroty to im sie nie chce gadać. Mi się
> to nigdy nie zdażyło. Są klienci i Klienci.
to może tylko świadczyć o niekompetencji pracowników.
Fakt że VIP są traktowani lepiej nie zmienia stanu że wielkiej firmie
powinno zależeć na wizerunku a on jest kreślony przez małych i średnich
klientów, których jest znacznie więcej niż VIPów.
Zresztą konsultant i tak nie dostaje wypłaty za to że udało mu się odebrać
telefon od VIPa - on ma rozwiązać twój problem - SKUTECZNIE.
--
Pozdrawiam
Daniel
"gdzie dwóch się bije tam korzysta dentysta"
-
26. Data: 2004-08-24 16:30:42
Temat: Re: VW Bank
Od: "janke" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Twastara" <T...@U...pl> napisał w wiadomości
news:cg9jn6$atj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Przełaczaja, bo jak sprawdza twoje obroty to im sie nie chce gadać. Mi
się
> to nigdy nie zdażyło.
^^^^^^^^^
http://sjp.pwn.pl/slowo.php?co=zdarzy%B3o
wygląda na to, że SEBEK to chyba to samo co Tastara. Przynajmniej
ortograficznie.
:)))
janke