  • 1. Data: 2003-05-31 08:06:03
    Temat: Re: VW Bank direct - wady
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    30 May 03 16:43, Grzegorz Niedzwiecki pisal do All:

    GN> To super, bo jak wypłacę 400 to mogę te 300 w tym momencie
    GN> niepotrzebne wpłacić znowu i w ten sposub nie muszę bawić się w
    GN> przelewanie. Mieszkam blisko ONZ więc dla mnie jest to interesujące.

    Nie prosciej i szybciej po prostu _podjąć z kasy_ te 100 zł ?.... :)

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2003-05-31 23:15:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sat, 31 May 03 10:06:03 +0200, Mariusz Mroczkowski
    <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> napisał:

    > Nie prosciej i szybciej po prostu _podjąć z kasy_ te 100 zł ?.... :)

    ALe wtedy zaplaci 1,50... i zaboli..... Ale on ma duzo czasu i moze sobie
    pochodzic. Chyba, ze pozniej zacznie narzekac na kolejki w VWBD.

    Moim zdaniem, 1,50 zl jest przyzwoita oplata. Przypominajac sobie, ile razy
    sie zakrecilem, szukajac "mojego" bankomatu, zeby bylo taniej....
    Niejednokrotnie spalona benzyna przekraczala te 1,50 ;-)

    M.

  • 3. Data: 2003-06-05 11:29:34
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprp177zp3139mw6@news.tpi.pl...

    > ALe wtedy zaplaci 1,50... i zaboli..... Ale on ma duzo czasu i moze sobie
    > pochodzic. Chyba, ze pozniej zacznie narzekac na kolejki w VWBD.

    Maćku, czytaj ze zrozumieniem. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara