-
1. Data: 2005-01-07 15:21:29
Temat: VW Bank i brak kontaktu
Od: Czeslaw Bajer <c...@c...pl>
Już 2 miesiące czekam na odpowiedź na proste pismo. W międzyczasie 4
e-maile, jeden faks, 6-8 telefonów, w tym 3 solenne zapewnienia jakichś
ludzi nie z infolinii. Na połączenie telefoniczne czeka się po 15-30
minut (o ile w ogóle się da połączyć).
Jak miałby się skontaktować ktoś, kto jest np. za granicą? Jaką ma
szansę na jakąkolwiek reakcję banku? Żadną.
Moja opinia o tej instytucji staje się wysoce negatywna. Jedyna zaleta,
to bezpłatne przelewy. Ale oszczędność na nich jest raczej pozorna, w
aspekcie całości funcjonowania.
Czy Koledzy mają podobne opinie?
Z pozdrowieniami,
Czesław Bajer
-
2. Data: 2005-01-07 16:20:11
Temat: Re: VW Bank i brak kontaktu
Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>
*Czeslaw Bajer* napisał(a):
> Już 2 miesiące czekam na odpowiedź na proste pismo. W międzyczasie 4
> e-maile, jeden faks, 6-8 telefonów, w tym 3 solenne zapewnienia jakichś
> ludzi nie z infolinii. Na połączenie telefoniczne czeka się po 15-30
> minut (o ile w ogóle się da połączyć).
>
> Jak miałby się skontaktować ktoś, kto jest np. za granicą? Jaką ma
> szansę na jakąkolwiek reakcję banku? Żadną.
> Moja opinia o tej instytucji staje się wysoce negatywna. Jedyna zaleta,
> to bezpłatne przelewy. Ale oszczędność na nich jest raczej pozorna, w
> aspekcie całości funcjonowania.
>
> Czy Koledzy mają podobne opinie?
Kurka wodna - ja kilka postów niżej, napisałem, że już prawie miesiąc
czekam na dokumenty z banku bo podpisaną umowę wysłałem w grudniu. W
międzyczasie starałem się śledzić opinie na grupie, czytałem też
archiwum i nie zapowiadało się źle. A teraz z tego co widzę opinie
zaczynają się powtarzać - coś nie wyrabiają z czasem. Oby tylko z czasem.
--
Pozdrawiam
Gree
-
3. Data: 2005-01-07 17:10:13
Temat: Re: VW Bank i brak kontaktu
Od: "qbczyk" <q...@w...pl>
Użytkownik "Czeslaw Bajer" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
news:ZNxDd.39841$BO5.29753@news.chello.at...
> Już 2 miesiące czekam na odpowiedź na proste pismo. W międzyczasie 4
> e-maile, jeden faks, 6-8 telefonów, w tym 3 solenne zapewnienia jakichś
> ludzi nie z infolinii. Na połączenie telefoniczne czeka się po 15-30
> minut (o ile w ogóle się da połączyć).
>
> Jak miałby się skontaktować ktoś, kto jest np. za granicą? Jaką ma
> szansę na jakąkolwiek reakcję banku? Żadną.
> Moja opinia o tej instytucji staje się wysoce negatywna. Jedyna zaleta,
> to bezpłatne przelewy. Ale oszczędność na nich jest raczej pozorna, w
> aspekcie całości funcjonowania.
>
> Czy Koledzy mają podobne opinie?
Qrcze to mnie przestraszyles w tym momencie. Wczoraj założyłem konto przez
neta i w tej chwili czekam na telefon od nich. Dzisiaj dzownilem w sprawie
kuriera. O dziwo po okolo 1 minucie uslyszalem mily glos pani przez
sluchawke. Spytalem sie czy mozna zamowic kuriera. Ona odpowiedziala mi i
zaraz potym wylaczyla sie. Wogole nie zdazylem zaaregowac. Chcialem sie
jeszcze spytac czy jest darmowy czy platny i go ewentualnie zamowic. A ta
pani odlozyla sluchawke niewiem czy przez przypadek czy miala nagly zryw
telefonow i nie umiala wyrobic sie z czasem ale tak jak mowie odlozyla
sluchawke bez jakiekolwiek znaku "dowidzenia" a ja nie dosc ze jeszcze nie
skonczylem rozmowy. Czy w tym banku tak sie obchodza z przyszlymi klientami?
Tak na marginesie, w tle rozmowy mozna bylo uslyszec wrzaski, tupania
szelest papierow:) Cos mi sie wydaje ze maja tam niezly bajzel i za malo
ludzi do pracy.
Przed srodowym poslaniem internetowego formularza przegladalem roznakie
oipnie na roznakich stronach i malo co zauwazylem jakies negatywne. To mnie
sklonilo miedzyinnymi do zalozenia tam rachunku. A tu nagle widze ze w
ostatnich 2 dniach na tym forum juz 2 osoby maja z tym bankiem problem.
Mam nadzieje ze tworzac nowa strone nie spoczeli na laurach i wezma sie
lepiej do roboty niz jest to obecnie.
-
4. Data: 2005-01-07 19:22:34
Temat: Re: VW Bank i brak kontaktu
Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>
Czeslaw Bajer napisał(a):
> Już 2 miesiące czekam na odpowiedź na proste pismo. W międzyczasie 4
> e-maile, jeden faks, 6-8 telefonów, w tym 3 solenne zapewnienia jakichś
> ludzi nie z infolinii. Na połączenie telefoniczne czeka się po 15-30
> minut (o ile w ogóle się da połączyć).
>
> Jak miałby się skontaktować ktoś, kto jest np. za granicą? Jaką ma
> szansę na jakąkolwiek reakcję banku? Żadną.
> Moja opinia o tej instytucji staje się wysoce negatywna. Jedyna zaleta,
> to bezpłatne przelewy. Ale oszczędność na nich jest raczej pozorna, w
> aspekcie całości funcjonowania.
>
> Czy Koledzy mają podobne opinie?
Podobne. O ile kiedyś odpowiadali praktycznie do paru godzin to od pewnego
czasu na 4 wysłane wiadomości nie otrzymałem żadnej odpowiedzi
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
*ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
*GG-1447098*
*UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*
-
5. Data: 2005-01-08 08:49:01
Temat: [OT] VW Bank i brak kontaktu
Od: "Lukas276" <l...@g...pl>
Moze lekki OffTopic, ale lekki bo tez dotyczy VW Banku.
Brak kontaktu z tego banku, to normalka. Na maile nie odpowiadaja, na
infolinii na polaczenie z konsultantem kilkakrotnie musialem oczekiwac, po 30
minut i wiecej z uchem przy sluchawce.
Ja wlasnie zamknalem u nich konto. Mam nadzieje, ze je zamkneli, bo mialem z
tym troche problemow.
Pod koniec listopada wyslalem dyspozycje zlikwidowania rachunku, wraz z
tokenem i karta. W miedzyczasie dostalem przesylke z nowym tokenem. Po
kontakcie z infolinia, zostalem poinformowany ze konto zostanie zamkniete do
konca roku 2004. Wspomnialem o nowym tokenie, na co "konsultant" stwierdzil,
abym odeslal go na koszt banku- w zasadzie na swoj koszt a oni zwroca za
przesylke. Nowy token zostal odeslany 27.XII.
W czwartek zadzwonilem ponownie na infolinie, bo rachunek nie zostal jeszcze
zamkniety - w rozmowie "konsultant" stwierdzil, ze przesylki (ta pierwsza i
druga-z nowym tokenem) dotaryly i dzis (tj. czwartek) konto zostanie
zamkniete a pozostale srodki przelane na wskazany rachunek-najpozniej na
koncie beda w piatek.
Dzis jest sobota a konto nie zostalo zamkniete, bo po kolejnym telefonie
Pani "konsultantka" (bardzo sympatyczna) stwierdzila, ze jeszcze dzis moze
zamknac konto, a przelew wyjdzie w poniedzialek. Tak tez Pani polecilem
zrobic. :)
Ale nie dostane zwrotu, za przeylke polecona z nowym tokenem - trudno,
przezyje :)
Mam nadzieje, ze dzis konto zostalo zamkniete i na tym skonczyla sie
moja "przygoda" z VW Bank direct.
Wszystkich potencjalnych klientow ww banku, prosze o przemyslenie swojej
decyzji i poszperanie w internecie-jest kilka lepszych Mbankow (powinienem
napisac eBankow :) )
Pozdrawiam
Lukas276
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/