  • 11. Data: 2010-03-15 18:36:37
    Temat: Re: VW Bank - opłaty Plus Konto
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hnlhpu$ar3$1@news.interia.pl...
    > <z...@o...pl>

    > no nie bardzo... Grażyna napisała w swoim poście, że:
    > "Przelew zewnętrzny będzie kosztowal 4,-zł,a przelew wewnętrzny 2,-zł"

    to jaki sens wtedy pluskonto ?
    ciekawe ze robią to w trakcie kampani reklamujacej bezplatnosc VW.
    Ja tak samo robiłem wiele przelewów z Pluskonta. Teraz musze szukać innego
    banku do przelewow...

  • 12. Data: 2010-03-15 18:39:30
    Temat: Re: VW Bank - ja ich chwalę, a oni mnie wq.....
    Od: "mx" <m...@o...pl>

    > no nie bardzo... Grażyna napisała w swoim poście, że:
    > "Przelew zewnętrzny będzie kosztowal 4,-zł,a przelew wewnętrzny 2,-zł"

    Też sprawdziłem dzisiejszy kwit i mnie zatkało. To wszystko prawda, a
    dodatkowo: zdefiniowanie i modyfikacja zlecenia stałego lub z datą przyszłą
    5,- zł. Aż trudno w to uwierzyć, rozwiali moje wątpliwości, zmykam od nich
    całkowicie, tam gdzie pieprz rośnie.
    Pzdr.

  • 13. Data: 2010-03-15 18:44:30
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "mx" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przyszłą 5,- zł. Aż trudno w to uwierzyć, rozwiali moje wątpliwości,
    > zmykam od nich całkowicie, tam gdzie pieprz rośnie.

    szok a gdzies czytalem ze chca podwoic liczbe klientow ciekawe jak ??
    jak zrezygnuje z przelewow bo bede musial placic za nie to zrezygnuje tez z
    wysylania do nich swoich zarobkow...

  • 14. Data: 2010-03-15 18:51:44
    Od: "mx" <m...@o...pl>

    > szok a gdzies czytalem ze chca podwoic liczbe klientow ciekawe jak ??
    > jak zrezygnuje z przelewow bo bede musial placic za nie to zrezygnuje tez
    > z wysylania do nich swoich zarobkow...
    Oczywiście, ja też zarobki zabieram im od ręki. Przelewać im, a za odebranie
    to już płacić? NIGDY!

  • 15. Data: 2010-03-15 20:31:10
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    > a może jeszcze jakieś propozycje??

    Jeszcze FMBank. 3,5% na ROR, zlecenia stałe i przelewy FREE, tyle że modyfikacja
    to 5 PLN.
    Ale chciałbym, żeby ten bank wreszcie zaczął działać, na razie się "dociera".

    MichalL

  • 16. Data: 2010-03-15 20:32:51
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hnlh4c$pnt$1@node1.news.atman.pl...
    > Przenosimy się do Toyoty?

    Ale co jest dobrego w toyocie?
    Jeden w miesiacu bezplatny przelew z oszczednosciowego, a nastepne po 9zl?
    Oplata za karte debetowa 30zl/rok?

    Przeciez to straszne dziadostwo jest...

    Jest jakis inny bank z funkcjonalnoscia taka sama lub zblizona do pluskonta?

    pozdrawiam, wk

  • 17. Data: 2010-03-15 20:57:12
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 15:42:53 +0100, Grażyna.Ł napisał(a):

    > Przelew zewnętrzny będzie kosztowal
    > 4,-zł,a przelew wewnętrzny 2,-zł

    Dla porządku dodajmy, że płatne będą przelewy u konsultanta, internetowe
    pozostają bez opłat.

    AK

  • 18. Data: 2010-03-15 20:58:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 21:57:12 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Dla porządku dodajmy, że płatne będą przelewy u konsultanta, internetowe
    > pozostają bez opłat.

    Czyli wyszło klasyczne "Radio Erewań"?

    Xenocide

  • 19. Data: 2010-03-15 20:58:53
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ciekawe ze robią to w trakcie kampani reklamujacej bezplatnosc VW.
    > Ja tak samo robiłem wiele przelewów z Pluskonta. Teraz musze szukać innego

    Słuszna uwaga, robią kłamliwą kampanię,aby z miesiąc bezczelnie zrobić ludzi
    w bambuko i chwalić się ile to VW Bank ma nowych klientów i jaki to on jest
    super.
    Ech,ci bankowcy to jedna wielka banda oszustów.

    Pozdrawiam.

  • 20. Data: 2010-03-15 21:10:08
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Dla porządku dodajmy, że płatne będą przelewy u konsultanta, internetowe
    > pozostają bez opłat.
    >
    > AK

    Nie masz racji,mam przed sobą tabelę opłat,opłaty za przelewy z Plus Konta
    są płatne tak jak napisałam,jeżeli robisz przez konsultanta,to będą jeszcze
    o 1,-zl droższe. Bezpłatne są nadal przelewy z konta e-direct, a my
    prowadzimy dyskusję na temat PLUS KONTA. Jeżeli nie mam racji to mnie
    poprawcie.

    Pozdrawiam
    Grażyna