-
1. Data: 2006-03-15 09:25:37
Temat: [VW Bank] numer przy zakladaniu konta...
Od: "Marcin K." <"qnox[na][serwerze]"@wp.peel>
Witam wszystkich.
Sprawa, ktora postaram sie pisac ponizej tak mnie zdenerowala, ze
postanowilem z biernego przerodzic sie w czynnego uzytkownika tej grupy :)
Skuszony ciekawa oferta banku VW Bank Direct postanowilem zalozyc sobie
u nich konto osobiste. Wypelnilem dostepny na stronie formularz,
otrzymalem przesylke z dokumentami i instrukcja daleszego postepowania.
Dokumenty podpisalem, zadzownilem pod podany w papierach numer infolinii
0800103301 proszac o kuriera do oderania podpisanych papierow. Kurier
przyjechal, zabral dokumenty i tutaj konczy sie czesc normalna sytuacji.
Po tygodniu Kurier wrocil z przesylka z informacja, ze Bank odmowil
przyjecia przesylki i ze do zaplaty mam fakture na blisko 100PLN!
Oczywiscie zadzwonilem do Banku z pytaniem o wyjasnienie tej sytuacji.
Przyjeto zgloszenie, obiecano oddzwonic. Po 3 dniach ciszy sam
zadzwonilem i okazalo sie, ze Bank sprawdzil w dokumentach i
skonsultowal sie z kurierem - poinformowano mnie, ze kuriera zamawialem
_prywatnie_ sam, a nie przez ich infolinie... W zwiazku z tym powinienem
zaplacic za przesylke...
Na koniec rozmowy zaproponowano mi wyslanie ponownie kuriera po odbior
dokumentow :)
Na pytanie, czy nie mozna odsluchac rozmowy z konsultantem, w koncu sa
przeciez nagrywane dla wiadomych celow dowiedzialem sie, ze dopiero po
reklamacji pisemnej. Telefonicznie nie moge zglosic takiego zadania...
Sprawa smieszna i niepowazna ze strony Banku. Na pewno nie mam zamiaru
polozyc laski na sprawe i bede dazyl do wyjasnienia sytuacji. Nie bedzie
nikt wmaiwal mi, ze zadzownilem tam, a nie tu. I na pewno nie takim
tonem, jak mi probowano wmowic...
Czy cos jeszcze oprocz pisemnej reklamacji moge uczynic aby zmusic Bank
do wyjasnienia sytuacji, a nie wmawiania mi bzdur?
--
Marcin Kolos
-
2. Data: 2006-03-15 09:55:09
Temat: Re: [VW Bank] numer przy zakladaniu konta...
Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
Marcin K. napisał(a):
> Witam wszystkich.
>
> Sprawa, ktora postaram sie pisac ponizej tak mnie zdenerowala, ze
> postanowilem z biernego przerodzic sie w czynnego uzytkownika tej grupy :)
>
> Skuszony ciekawa oferta banku VW Bank Direct postanowilem zalozyc sobie
> u nich konto osobiste. Wypelnilem dostepny na stronie formularz,
> otrzymalem przesylke z dokumentami i instrukcja daleszego postepowania.
> Dokumenty podpisalem, zadzownilem pod podany w papierach numer infolinii
> 0800103301 proszac o kuriera do oderania podpisanych papierow. Kurier
> przyjechal, zabral dokumenty i tutaj konczy sie czesc normalna sytuacji.
>
> Po tygodniu Kurier wrocil z przesylka z informacja, ze Bank odmowil
> przyjecia przesylki i ze do zaplaty mam fakture na blisko 100PLN!
>
> Oczywiscie zadzwonilem do Banku z pytaniem o wyjasnienie tej sytuacji.
> Przyjeto zgloszenie, obiecano oddzwonic. Po 3 dniach ciszy sam
> zadzwonilem i okazalo sie, ze Bank sprawdzil w dokumentach i
> skonsultowal sie z kurierem - poinformowano mnie, ze kuriera zamawialem
> _prywatnie_ sam, a nie przez ich infolinie... W zwiazku z tym powinienem
> zaplacic za przesylke...
> Na koniec rozmowy zaproponowano mi wyslanie ponownie kuriera po odbior
> dokumentow :)
>
> Na pytanie, czy nie mozna odsluchac rozmowy z konsultantem, w koncu sa
> przeciez nagrywane dla wiadomych celow dowiedzialem sie, ze dopiero po
> reklamacji pisemnej. Telefonicznie nie moge zglosic takiego zadania...
>
> Sprawa smieszna i niepowazna ze strony Banku. Na pewno nie mam zamiaru
> polozyc laski na sprawe i bede dazyl do wyjasnienia sytuacji. Nie bedzie
> nikt wmaiwal mi, ze zadzownilem tam, a nie tu. I na pewno nie takim
> tonem, jak mi probowano wmowic...
>
> Czy cos jeszcze oprocz pisemnej reklamacji moge uczynic aby zmusic Bank
> do wyjasnienia sytuacji, a nie wmawiania mi bzdur?
>
> --
> Marcin Kolos
ta... a oni mogą powiedzieć, że nagrania nie ma bo się skasowało
zmień bank
-
3. Data: 2006-03-21 13:51:38
Temat: Re: [VW Bank] numer przy zakladaniu konta...
Od: "Marcin K." <"qnox[na][serwerze]"@wp.peel>
sg napisał(a):
> Marcin K. napisał(a):
>> Witam wszystkich.
>>
>> Sprawa, ktora postaram sie pisac ponizej tak mnie zdenerowala, ze
>> postanowilem z biernego przerodzic sie w czynnego uzytkownika tej
>> grupy :)
>>
>> Skuszony ciekawa oferta banku VW Bank Direct postanowilem zalozyc sobie
>> u nich konto osobiste. Wypelnilem dostepny na stronie formularz,
>> otrzymalem przesylke z dokumentami i instrukcja daleszego postepowania.
>> Dokumenty podpisalem, zadzownilem pod podany w papierach numer infolinii
>> 0800103301 proszac o kuriera do oderania podpisanych papierow. Kurier
>> przyjechal, zabral dokumenty i tutaj konczy sie czesc normalna sytuacji.
>>
>> Po tygodniu Kurier wrocil z przesylka z informacja, ze Bank odmowil
>> przyjecia przesylki i ze do zaplaty mam fakture na blisko 100PLN!
>>
>> Oczywiscie zadzwonilem do Banku z pytaniem o wyjasnienie tej sytuacji.
>> Przyjeto zgloszenie, obiecano oddzwonic. Po 3 dniach ciszy sam
>> zadzwonilem i okazalo sie, ze Bank sprawdzil w dokumentach i
>> skonsultowal sie z kurierem - poinformowano mnie, ze kuriera zamawialem
>> _prywatnie_ sam, a nie przez ich infolinie... W zwiazku z tym powinienem
>> zaplacic za przesylke...
>> Na koniec rozmowy zaproponowano mi wyslanie ponownie kuriera po odbior
>> dokumentow :)
>>
>> Na pytanie, czy nie mozna odsluchac rozmowy z konsultantem, w koncu sa
>> przeciez nagrywane dla wiadomych celow dowiedzialem sie, ze dopiero po
>> reklamacji pisemnej. Telefonicznie nie moge zglosic takiego zadania...
>>
>> Sprawa smieszna i niepowazna ze strony Banku. Na pewno nie mam zamiaru
>> polozyc laski na sprawe i bede dazyl do wyjasnienia sytuacji. Nie bedzie
>> nikt wmaiwal mi, ze zadzownilem tam, a nie tu. I na pewno nie takim
>> tonem, jak mi probowano wmowic...
>>
>> Czy cos jeszcze oprocz pisemnej reklamacji moge uczynic aby zmusic Bank
>> do wyjasnienia sytuacji, a nie wmawiania mi bzdur?
>>
>> --
>> Marcin
>
> ta... a oni mogą powiedzieć, że nagrania nie ma bo się skasowało
> zmień bank
I sprawa sie wyjasnila - Bank zmienil podejscie, stwierdzil ze co prawda
dzownilem po kuriera do nich, ale pod zly numer. Oczywiscie, choc na
billingu mam tylko telefon pod wlasciwy numer u nich wyszlo inaczej :)
I paczke odebrali i zalozyli konto. W sumie wiec najwazniejsza sprawa
zalatwiona, szkoda jednak ze na poczatku wspolpracy takie przejscia mi
zafundowali.
Moze nie szczesliwy, lecz nie niezadowolony posiadacz konta e-direct.
--
Marcin K.