  • 21. Data: 2010-03-15 21:52:23
    Temat: Re: VW Bank - opłaty Plus Konto
    Od: "mx" <m...@o...pl>

    > Nie masz racji,mam przed sobą tabelę opłat,opłaty za przelewy z Plus Konta
    > są płatne tak jak napisałam,jeżeli robisz przez konsultanta,to będą
    > jeszcze o 1,-zl droższe. Bezpłatne są nadal przelewy z konta e-direct, a
    > my prowadzimy dyskusję na temat PLUS KONTA. Jeżeli nie mam racji to mnie
    > poprawcie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Grażyna
    Masz rację Grażynką, masz 100%. To teraz nie VW tylko Trabant Bank.
    Pzdr

  • 22. Data: 2010-03-15 22:02:41
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mx" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Masz rację Grażynką, masz 100%. To teraz nie VW tylko Trabant Bank.
    > Pzdr

    O,bardzo podoba mi się ta nazwa,aż mi sie poprawil humor. Strzał w
    dziesiątkę,ale się uśmiałam.Brawo!!!
    .
    Grażyna

  • 23. Data: 2010-03-15 22:11:54
    Od: z...@o...pl

    > Dostałam dzisiaj wyciąg z Konta VW Bank i nową tabelę opłat za wykonane
    > przelewy na Plus Koncie,tabela będzie obowiązywać od 15.04.10 Do tej pory
    > byłam bardzo zadowolona z tego banku,ale teraz naprawdę mocno przegięli.z
    > opłatami.Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy.

    czy ja jestem tak zmęczony czy VW Bank tak bezczelny?
    wchodze na ich www, jest stara TOiP a nowej nie widzę.

  • 24. Data: 2010-03-15 22:22:41
    Od: "mx" <m...@o...pl>

    > czy ja jestem tak zmęczony czy VW Bank tak bezczelny?
    > wchodze na ich www, jest stara TOiP a nowej nie widzę.

    W liście podali adres, ale tam faktycznie jest stara TOiP. Nowa obowiązuje
    dopiero od 15 kwietnia, mają czas.

  • 25. Data: 2010-03-16 00:24:52
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "wk" <j...@...bazin> wrote in message news:hnm5hm$khb$1@news.onet.pl...

    > Jeden w miesiacu bezplatny przelew z oszczednosciowego, a nastepne po 9zl?

    ROR ma 2,25%, to zawsze lepiej niż nic, przepraszam 0,1%

    MichalL

  • 26. Data: 2010-03-16 00:33:57
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> wrote in message

    > Słuszna uwaga, robią kłamliwą kampanię,aby z miesiąc bezczelnie zrobić ludzi w
    > bambuko i chwalić się ile to VW Bank ma nowych klientów i jaki to on jest
    > super.

    Jak sądzę, kampania kosztowała dużo, ale nie zebrała klientów. Trzeba jakoś
    odrobić straty.
    Szkoda że trzeba będzie się ewakuować z tego banku. A jestem klientem od samego
    początku.

    MichalL

  • 27. Data: 2010-03-16 01:53:06
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-16 01:33, MichalL pisze:

> [...]
    > odrobić straty.
    > Szkoda że trzeba będzie się ewakuować z tego banku. A jestem klientem od samego

    A w tym Banku nie ma konta Direct? Przelewy by były za free. Zawsze
    można zmienić na konto Direct. Ja mam w ING Banku.

    --
    animka

  • 28. Data: 2010-03-16 09:58:31
    Temat: zamnięcie rachunku
    Od: ketiv <k...@o...pl>

    jak wygląda kwestia zamknięcia rachunku w VWBank, dysponuje ktoś wzorem
    formularza co do którego nie będą mieli zastrzeżeń?

  • 29. Data: 2010-03-16 10:54:56
    Temat: Re: zamnięcie rachunku
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 16 Mar, 10:58, ketiv <k...@o...pl> wrote:
    > jak wygląda kwestia zamknięcia rachunku w VWBank, dysponuje ktoś wzorem
    > formularza co do którego nie będą mieli zastrzeżeń?

    Masz oświadczyć jasno swą wolę (rozwiązania umowy prowadzenia
    rachunku(-ów) bankowego(-ych)) i podpisać. Żadne formularze nie są
    niezbędne, wystarczy kartka papieru.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 30. Data: 2010-03-16 11:10:20
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hnmktt$vhf$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > jakoś odrobić straty.
    > Szkoda że trzeba będzie się ewakuować z tego banku. A jestem klientem od

    Mnie też jest szkoda,że muszę zrezygnować z VW Banku,byłam z niego
    zadowolona. Z tego wszystkiego,żeby chociaż e-direct mieli lepiej
    oprocentowany i przynajmniej 1 lub 2darmowe przelewy z Plus Konta. Jednak
    chyba przeniosę się do Toyoty,tam ror póki co ma 2,25% a nie 0,01%,więc
    jeżeli mam już trzymać trochę pieniędzy,to wolę Toyotę,chociaż nie wiadomo
    czy nie zrobią z nami to samo co VW Bank.

    Pozdr. Grażyna